ojboli Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 dzięki po świętach siąde do infolini i będę próbował coś ugrać/ w dół/ po zmianie PREZES, rozumiem że do nboxa 250 gb mogę podłączyć mulitiroom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grechu Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 rozumiem że do nboxa 250 gb mogę podłączyć mulitiroom niestety nie możesz, trzeba zmienić na 500-kę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojboli Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 NIESTETY TAK JAK CICHO MYŚLAŁEM, ALE DZIĘKI ZA PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate445 Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Wczoraj kolejna próba.. Konsultant zadzwonił 3 godziny po umówionym czasie... I to samo.... 99 za Platinum .. Ale co z C+ po migracji on nie wie ...nie może... bo dzowni z N...!!! (?) Makabra! Na razie rezygnuję z N, oddaję Turbodekoder (szkoda!), wysyłam wypowiedzenie do Cyfry+.. I myślę..... Polsat??? Jeszcze nigdy nikt tak mnie "przerobił".... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Szkoda ze majac N i C+ nie może jeden dekoder działac jako muulti..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neo Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Tak Czytam, tego typu newsy i nie wiem co w tej sytuacji zrobić. W Cyfrze+ mam/miałem abonament ok. 89 zł. I teraz nie wiem co z tą całą fuzją będzie. Jednym słowem pogubiłem się już. Czy zostać w C+ czy przejść do Cyfrowego Polsatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xynamon Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Ja byłem abonentem zarówno C+ jak i N. Jako, że "enka" pierwsza dała powód do rozwiązania umowy, postanowiłem to wykorzystać, wysłać wypowiedzenie, a migrować z Cyfry. Jak pomyślałem, tak zrobiłem, migracja przez infolinię, odbiór dekoderów w APS, i już podczas czytania umowy przed podpisem, dziwnie znajomo wydawały mi się numery umowy i klienta. Co się okazało? Migrowałem z Cyfry, a na nowej umowie z nc+, nr. umowy i abonenta mam identyczny jak na starej z N! Zastanawia mnie, co sie stanie, jak teraz wyślę rezygnację z N i podam tam numery które widnieją również na umowie z nc+. Uprzedzając pytania, dodam, iż w umowie jest określone, że to właśnie z Cyfry migruję, a dotychczasowa umowa zostaje rozwiązana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slovick Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 A to ciekawe . Ale chyba nas już tutaj nic nie zdziwi ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate445 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 I o taką możliwość chodzi...Migracja z N lub Cyfry +, dekoder z N, e jutro nowe wytyczne będą, był czas na opanowanie sytuacji/// Oby! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech25 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Nie widzę w pakietach nc+ oferty Npremium - wywalili to teraz z oferty? Mam obie platformy ale już wiem, że w zasadzie wystarczył by mi teraz zwykły komfort+ ze starym npremium i MR z cyfry. Ciekawe czy to się teraz tak da? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate445 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Prawdopodobnie tak, tylko trzeba trafić na "kumatego" Konsultanta! A tak swoją swoją drogą, dziwne.... Kto nie chce, ma wciskany nc+, kto by chciał nc+ (i jeden dekoder!) nie może się o to doprosić..... Przewrotna Platforma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech25 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Od 5 kwietnia nie będzie kanałów npremium. To potwierdzone gdzieś? Bo ja z kolei gdzieś wyczytałem, że zamiast dotychczasowych 4 kanałów ma być 6. Jakaś paranoja dezinformacyjna:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 npremium likwidują i przenoszą cały kontent do 6 kanałów canal+, które będą pod nowymi nazwami występować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek9341 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 do końca kwietnia (info na dzisiaj) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech25 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 npremium likwidują i przenoszą cały kontent do 6 kanałów canal+, które będą pod nowymi nazwami występować czyli do tegoczegoś za 70pln? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monkin Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Ja już od dzisiaj nie mam żadnych dylematów. Jeśli ktoś chowa obydwie dłonie za plecy i chce się ze mną bawić w grę pod tytułem "encepence, w której ręce?", to odpowiadam, że za stary jestem na taką zabawę i niech sobie schowa obydwie ręce tam gdzie słoneczko nigdy nie dochodzi. Dzisiaj wysłane zostały dwa listy z moimi rezygnacjami dot. umów zarówno dla ITI Neovision jak i Canal+ Cyfrowy. Mają o dwie umowy mniej. I jakoś nie cierpię z tego powodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate445 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Jako założyciel wątka stwoerdzam, iż nie ma on sensu. Złożyłem rezygnacje z n i C+. obydiwe zostały szybko przyjęte, ja zdjęty z listy abonnetów..... Nikt nie dzwonił, nic proponował. konsultanci nadal, ba..., coraz bardziej, utrudniają życie. Żadne działanie nie ma sensu przy tej Nowej Rewolucji Francuskiej, a ciekawe co mają w zanadrzu od lipca..... I za ile !!!! To nie Plaforma..... ( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slovick Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Wypada sie zgodzić z tą opinią. Do mnie tez nikt nie dzwonił - mimo tego ze w sumie mam 3 umowy. Wypowiedzenia z N zaniosę najpewniej w poniedziałek, przytrzymam sobie multipakiet c+ póki się da, a potem...cóż pewnie DVB-T - lato będzie. Szczerze mówiąc te umowy wypada wypowiedzieć tak dla zasady - niezależnie od ofert, za sam sposób traktowania stałych klientów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kk5282 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 czy ktoś dostał ofertę mając jednocześnie i C+ i n?? u mnie skończyło się na obietnicach telefonu w ciągu 72h:) dlatego wynagradzam odpowiednią korespondencją poleconą dziwne, że nie ma żadnej sensownej oferty dla równoczesnych abonentów obu starych platform:), a tak na serio, to myślę, że grają na czas, żeby po 19.4 okazało się, że klient obudzi się z ręką w nocniku z dwoma umowami w wersji np platinum, albo o zgrozo 2 x all inclusive:) - czytaj Julian Super Double Pack HD:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Losan Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Zostawiałem dane 2x - mimo obietnic oddzwonienia w ciągu 72h zignorowano mnie. Raz zadzwoniłem sam do BOK n jak i Cyfry+ - w zależności czyj to był BOK (n czy Cyfry+), kuszono by przejść z "ich" platformy a drugą sobie na własną rękę wypowiadać tytułem usunięcia kanałów czy też braku akceptacji automatycznej migracji. Oferty były gorsze niż dla nowych klientów - All Inclusive z MR za 209 PLN (w przypadku Cyfry+) a w przypadku n za 199 PLN. Zaproponowałem sam nawet, iż zachowałbym 2 niezależne umowy, ale z niższymi pakietami - konsultant w ogóle nie był zainteresowany podjęciem tego tematu - no to skończyło się tym, iż obie umowy są już wypowiedziane ze skutkiem na 30 kwietnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baca90 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Nie wiem czemu u Was tak dziwnie. U mnie bez problemów. Z 2 umów zrobiła się jedna. Umowa z C+ rozwiązana z dniem 30 kwietnia bez konsekwencji (miałem do lipca). Wpłata abo z kwietnia zaksięgowana na poczet abo NC+ Migrowałem z N. Cena za TurboBox+2MR+all 179/mieś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slovick Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Zostawiałem dane 2x - mimo obietnic oddzwonienia w ciągu 72h zignorowano mnie. Raz zadzwoniłem sam do BOK n jak i Cyfry+ - w zależności czyj to był BOK (n czy Cyfry+), kuszono by przejść z "ich" platformy a drugą sobie na własną rękę wypowiadać tytułem usunięcia kanałów czy też braku akceptacji automatycznej migracji. Oferty były gorsze niż dla nowych klientów - All Inclusive z MR za 209 PLN (w przypadku Cyfry+) a w przypadku n za 199 PLN. Zaproponowałem sam nawet, iż zachowałbym 2 niezależne umowy, ale z niższymi pakietami - konsultant w ogóle nie był zainteresowany podjęciem tego tematu - no to skończyło się tym, iż obie umowy są już wypowiedziane ze skutkiem na 30 kwietnia. U mnie się skończyło wypowiedzeniem 2 umów z N. Umowę z cyfrą na razie trzymam i czekam co z tego bałaganu wyniknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monkin Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Nareszcie pierwsza profesjonalna rozmowa z nc+. Trwało to wszystko ponad 18 minut. Dodzwoniłem się po kilkunastu minutach (wybierając opcję "sprawy techniczne") i zapytałem czy zarejestrowali moje pisma wysłane priorytetem poleconym dotyczące rezygnacji z umów zawartych z ITI Neovision i Canal+ Cyfrowy. Pierwsza wypowiedziana umowa na n-kę została odnotowana w ich systemie, ale druga na C+ jeszcze nie. Konsultant był lekko dziwiony, gdyż umowy renegocjowane były niedawno. Zapytał z jakich powodów wysłałem pisma i kiedy. I tyle w temacie. Szybko, profesjonalnie. Bez żadnych dalszych pytań i ofert. Pełna profeska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.