Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

właśnie na infolinii nc+ pracują oszuści ja miałem dostać Platinum +HBO za 99zł a okazało się to kłamstwem co się skapnąłem 2 godziny później

Tylko nie wiem jak mam was przestrzec skoro konsultanci po prostu kłamią (w żywe oczy) o ile tak można przez tel ja jestem zbulwersowany

 

Zgłosiłeś reklamację i odsłuchanie rozmowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie do jasnej ciasnej znajdę zapisy w regulaminie nc+ ile kosztuje przy pakiecie silver i gold paczka C+ po 2 miesiącach . Bo czytam regulaminy i się doszukać nie mogę. Podrzućcie linka jak możecie.

 

 

TEż nie znalazłem tego nigdzie. Podpijam prośbę o informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przy migracji N pakiet 79 zł do NC+ wczoraj miałem sprzeczkę mocną słownie Tak konsultant zamotał i poplątał mnie i siebie że sam kazałem by odtworzył mi tę rozmowę bo nic nie rozumiem, a on mi powiedział że technicznie nie ma możliwości i zadzwoni kierownik. Dziś zadzwonił kierownik koło 11 i rozmowa była ,,przepraszamy za nieobiektywność naszego konsultanta, dopiero 3 dni obowiązują te promocje...." JA panu kierownikowi odp. Proszę by konsultanci z języka Polskiego na nasze tłumaczyli warunki czyli( zrozumiale dla klienta).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sąsiadka chce migrować do nc+ z multi, aktualnie ma n i c+, doradziłem wypowiedzieć N i migrować z C+.

Dotychczas miała pakiet Optimum, propozycja ich to: Canal+ Gold (79 zł) + multiroom standard (10 zł - ten z N) + 149 zł za aktywację TurboBOX (!?) Czy jako klient migrujący nie można dostać taniej tego tunera? Ktoś migrował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://serwisy.gazetaprawna.pl/poradnik-konsumenta/artykuly/573224,telefoniczna_rozmowa_z_konsultantem_musi_byc_zawsze_nagrana_w_calosci.html

 

Klienci nie są w stanie zapamiętać przekazanych tą drogą informacji i ich przeanalizować. Tymczasem zgoda wyrażona przez nich w takich okolicznościach skutkuje zmianą umowy. Dlatego UOKiK postuluje, by konsumenci mogli rozmowę odsłuchać ponownie, zanim podejmą jakąkolwiek decyzję.

 

Co do sposobu nagrywania rozmów przez firmy Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów również ma poważne zastrzeżenia. Zdarza się bowiem, że nie są one zapisywane w całości. Często utrwalana jest tylko zgoda konsumenta na zmianę np. planu taryfowego. To, w jaki sposób telemarketer zachęcił klienta do podjęcia decyzji, zwykle nie jest już nagrywane. W ten sposób utrwalony dialog nie może być podstawą reklamacji. Dlatego UOKiK postuluje, by rozmowy były rejestrowane w całości.

 

Istotną kwestią jest także zawieranie umów przez internet. Przed zawarciem umowy online konsument powinien otrzymać wszystkie istotne informacje na temat usługi. Przedsiębiorca powinien jednak zapewnić dostęp tylko do potrzebnych klientowi wzorców umów. Chodzi o to, by konsument nie musiał zapoznawać się ze wszystkimi formularzami na stronie, by dotrzeć do właściwego. Według urzędu, firmy, umożliwiając zawarcie umowy online, powinny zadbać o to, by osoby trzecie nie miały dostępu do danych konsumenta. Muszą także dołożyć starań, by uniemożliwić nieuczciwym internautom podszywanie się pod klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam obecnie N za 69zł z kanałami premium i C+ za 42 zł z pełnym pakietem Canal+. W obu tych ofertach mam wszystko to co miałbym w Platiunum. Łącznie teraz płacę 111zł więc 8zł taniej. Jakie kroki podjąć w moim przypadku?

 

 

czekaj,czekaj,czekaj...zawsze moż :jupi: e to być 18 lub 28 zł taniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turboboxa nie ma, z c+ ma tylko sagemcom, a ty myślisz, że komuś kto ma 2 umowy dadzą coś taniej niż aktualnie płaci? Załóżmy ktoś płaci w C+ 70 zł, w N 60 zł, na niższy pakiet niż Canal+ Platinum nie ma co liczyć

 

akurat w jej przypadku nie powinna płacić drożej niż za oba pakiety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przy migracji N pakiet 79 zł do NC+ wczoraj miałem sprzeczkę mocną słownie Tak konsultant zamotał i poplątał mnie i siebie że sam kazałem by odtworzył mi tę rozmowę bo nic nie rozumiem, a on mi powiedział że technicznie nie ma możliwości i zadzwoni kierownik. Dziś zadzwonił kierownik koło 11 i rozmowa była ,,przepraszamy za nieobiektywność naszego konsultanta, dopiero 3 dni obowiązują te promocje...." JA panu kierownikowi odp. Proszę by konsultanci z języka Polskiego na nasze tłumaczyli warunki czyli( zrozumiale dla klienta).
Masz prawo 10 dni na rezygnacje, poprzez zawarcia umowy na odległość.

 

Ja nie zgodziłem się na warunki wcale. Przechodzę do konkurencji lub NC+ zmieni ceny pakietów i ofertę, ale w to wątpię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam N-kę z pakietem za 79 zł + History + HBO w sumie 102,97zł.

Rozmawiałem w piątek z konsultantem który zaoferował mi Platinium + HBO za 119zł,

lub Gold + HBO za 109zł.

Czy komuś udało się uzyskać lepszą ofertę w tym pakiecie?

Nie mam zamiaru płacić więcej za pakiet niż to co dziś mam czyli w okolicach 100 wraz z HBO.

Ciężko Ci będzie ugrać coś więcej. podwyżka nie duża, a masz dodatkowo Canal+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@997marek

 

Masz prawo do zerwania umowy bez żadnych konsekwencji w ciągu 10 dni od daty jej zawarcia. Po prostu wysyłasz wypowiedzenie. Okres ten wydłuża się do 3 miesięcy, jeżeli w ciągu 10 dni, kontrahent(w tym przypadku NC+) nie poinformuje Cie pisemnie że masz prawo do wypowiedzenia umowy, w ciągu tych 10 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu nie chwalicie się, że masowo kasujecie tam posty i banujecie niewygodnych użytkowników od strzału? Widzę, że w moderacji nic się nie zmieniło, a forum nhdtv.pl było pod tym względem legendarne :mrgreen:

 

Spadajcie na swoje totalitarne korytko 8) Poza tym reklama bez zgody admina jest tu zabroniona z tego co pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...