Reksio Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 właśnie na infolinii nc+ pracują oszuści ja miałem dostać Platinum +HBO za 99zł a okazało się to kłamstwem co się skapnąłem 2 godziny później Tylko nie wiem jak mam was przestrzec skoro konsultanci po prostu kłamią (w żywe oczy) o ile tak można przez tel ja jestem zbulwersowany Zgłosiłeś reklamację i odsłuchanie rozmowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hegemon Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 A gdzie do jasnej ciasnej znajdę zapisy w regulaminie nc+ ile kosztuje przy pakiecie silver i gold paczka C+ po 2 miesiącach . Bo czytam regulaminy i się doszukać nie mogę. Podrzućcie linka jak możecie. TEż nie znalazłem tego nigdzie. Podpijam prośbę o informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ja przy migracji N pakiet 79 zł do NC+ wczoraj miałem sprzeczkę mocną słownie Tak konsultant zamotał i poplątał mnie i siebie że sam kazałem by odtworzył mi tę rozmowę bo nic nie rozumiem, a on mi powiedział że technicznie nie ma możliwości i zadzwoni kierownik. Dziś zadzwonił kierownik koło 11 i rozmowa była ,,przepraszamy za nieobiektywność naszego konsultanta, dopiero 3 dni obowiązują te promocje...." JA panu kierownikowi odp. Proszę by konsultanci z języka Polskiego na nasze tłumaczyli warunki czyli( zrozumiale dla klienta). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djh Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Masz prawo 10 dni na rezygnacje, poprzez zawarcia umowy na odległość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurek Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Sąsiadka chce migrować do nc+ z multi, aktualnie ma n i c+, doradziłem wypowiedzieć N i migrować z C+. Dotychczas miała pakiet Optimum, propozycja ich to: Canal+ Gold (79 zł) + multiroom standard (10 zł - ten z N) + 149 zł za aktywację TurboBOX (!?) Czy jako klient migrujący nie można dostać taniej tego tunera? Ktoś migrował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtiw Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 http://serwisy.gazetaprawna.pl/poradnik-konsumenta/artykuly/573224,telefoniczna_rozmowa_z_konsultantem_musi_byc_zawsze_nagrana_w_calosci.html Klienci nie są w stanie zapamiętać przekazanych tą drogą informacji i ich przeanalizować. Tymczasem zgoda wyrażona przez nich w takich okolicznościach skutkuje zmianą umowy. Dlatego UOKiK postuluje, by konsumenci mogli rozmowę odsłuchać ponownie, zanim podejmą jakąkolwiek decyzję. Co do sposobu nagrywania rozmów przez firmy Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów również ma poważne zastrzeżenia. Zdarza się bowiem, że nie są one zapisywane w całości. Często utrwalana jest tylko zgoda konsumenta na zmianę np. planu taryfowego. To, w jaki sposób telemarketer zachęcił klienta do podjęcia decyzji, zwykle nie jest już nagrywane. W ten sposób utrwalony dialog nie może być podstawą reklamacji. Dlatego UOKiK postuluje, by rozmowy były rejestrowane w całości. Istotną kwestią jest także zawieranie umów przez internet. Przed zawarciem umowy online konsument powinien otrzymać wszystkie istotne informacje na temat usługi. Przedsiębiorca powinien jednak zapewnić dostęp tylko do potrzebnych klientowi wzorców umów. Chodzi o to, by konsument nie musiał zapoznawać się ze wszystkimi formularzami na stronie, by dotrzeć do właściwego. Według urzędu, firmy, umożliwiając zawarcie umowy online, powinny zadbać o to, by osoby trzecie nie miały dostępu do danych konsumenta. Muszą także dołożyć starań, by uniemożliwić nieuczciwym internautom podszywanie się pod klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebola1972 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 aktywacja turbobox w/g cennika na stronie albo jednorazowo 149zł albo 49zl i 5 zł m-c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baca90 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Masz coś takiego jak promocja dla migrujących z dwoma umowami z N i C+ I jak można aktywować aktywny dekoder???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebola1972 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 do mr w nc+ musi dobrać co najmniej dekoder turbobox jako glówny ten który ma pójdzie jako drugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurek Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Turboboxa nie ma, z c+ ma tylko sagemcom, a ty myślisz, że komuś kto ma 2 umowy dadzą coś taniej niż aktualnie płaci? Załóżmy ktoś płaci w C+ 70 zł, w N 60 zł, na niższy pakiet niż Canal+ Platinum nie ma co liczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny2807 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Posiadam obecnie N za 69zł z kanałami premium i C+ za 42 zł z pełnym pakietem Canal+. W obu tych ofertach mam wszystko to co miałbym w Platiunum. Łącznie teraz płacę 111zł więc 8zł taniej. Jakie kroki podjąć w moim przypadku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baca90 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ja mialem 2 umowy obie aktywne i od 1 kwietnia mam jedną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtiw Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Posiadam obecnie N za 69zł z kanałami premium i C+ za 42 zł z pełnym pakietem Canal+. W obu tych ofertach mam wszystko to co miałbym w Platiunum. Łącznie teraz płacę 111zł więc 8zł taniej. Jakie kroki podjąć w moim przypadku? czekaj,czekaj,czekaj...zawsze moż e to być 18 lub 28 zł taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebola1972 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Turboboxa nie ma, z c+ ma tylko sagemcom, a ty myślisz, że komuś kto ma 2 umowy dadzą coś taniej niż aktualnie płaci? Załóżmy ktoś płaci w C+ 70 zł, w N 60 zł, na niższy pakiet niż Canal+ Platinum nie ma co liczyć akurat w jej przypadku nie powinna płacić drożej niż za oba pakiety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1985 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 A mnie zastanawia czy Pace 500 po aktualizacji oprogramowania pociągnie te wszystkie serwisy co reklamuje NC+?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurek Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ale masz full pakiet, pytanie co za tunery masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baca90 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ja? TurboBox jako główny i 2 Białasy ITI-5800S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ja przy migracji N pakiet 79 zł do NC+ wczoraj miałem sprzeczkę mocną słownie Tak konsultant zamotał i poplątał mnie i siebie że sam kazałem by odtworzył mi tę rozmowę bo nic nie rozumiem, a on mi powiedział że technicznie nie ma możliwości i zadzwoni kierownik. Dziś zadzwonił kierownik koło 11 i rozmowa była ,,przepraszamy za nieobiektywność naszego konsultanta, dopiero 3 dni obowiązują te promocje...." JA panu kierownikowi odp. Proszę by konsultanci z języka Polskiego na nasze tłumaczyli warunki czyli( zrozumiale dla klienta). Masz prawo 10 dni na rezygnacje, poprzez zawarcia umowy na odległość. Ja nie zgodziłem się na warunki wcale. Przechodzę do konkurencji lub NC+ zmieni ceny pakietów i ofertę, ale w to wątpię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Aktualnie mam N-kę z pakietem za 79 zł + History + HBO w sumie 102,97zł.Rozmawiałem w piątek z konsultantem który zaoferował mi Platinium + HBO za 119zł, lub Gold + HBO za 109zł. Czy komuś udało się uzyskać lepszą ofertę w tym pakiecie? Nie mam zamiaru płacić więcej za pakiet niż to co dziś mam czyli w okolicach 100 wraz z HBO. Ciężko Ci będzie ugrać coś więcej. podwyżka nie duża, a masz dodatkowo Canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
h3hiks Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 @997marek Masz prawo do zerwania umowy bez żadnych konsekwencji w ciągu 10 dni od daty jej zawarcia. Po prostu wysyłasz wypowiedzenie. Okres ten wydłuża się do 3 miesięcy, jeżeli w ciągu 10 dni, kontrahent(w tym przypadku NC+) nie poinformuje Cie pisemnie że masz prawo do wypowiedzenia umowy, w ciągu tych 10 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 A czemu nie chwalicie się, że masowo kasujecie tam posty i banujecie niewygodnych użytkowników od strzału? Widzę, że w moderacji nic się nie zmieniło, a forum nhdtv.pl było pod tym względem legendarne Spadajcie na swoje totalitarne korytko Poza tym reklama bez zgody admina jest tu zabroniona z tego co pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixer4all Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Po co mamy tam pisać jak i tak NIE MACIE odpowiedzi na nasze pytania! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forum.ncplus.pl Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Są tam pracownicy NC+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 To tylko gorzej dla nas. Nie mają odpowiedzi, bo najczęściej po kilku chwilach pytań też nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ile trwa ta migracja?Telefon od BOK, zgoda i w tym samym dniu mam nową ofertę? Znika SportKlub, znikają C+ SD i inne, pojawia się nSport i inne? Podbijam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.