Gustlik Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 napisz do nich przez formularz kontaktowy To chyba nie takie proste. Są chyba jakieś procedury składania reklamacji. Zastanawiam się czy można to załatwić telefonicznie. A może rzeczywiście wstrzymać się do jutra. Tylko pytanie co to zmieni? Przeciez sami nie zadzwonią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majzel Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 W sprawie reklamacji możesz się kontaktować: pisemnie pocztą: skr. pocztowa nr 8 02-100 Warszawa e-mailem przy użyciu formularz kontaktowy telefonicznie: 801 044 944 lub 22 310 47 47 Zadaj pytanie w formularzu kontaktowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustlik Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Zadaj pytanie w formularzu kontaktowym Gdzie go szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Nie ma oferty, nie ma reklamacji. Można skargę wnieść na konsula,że nie wprowadził oferty do systemu. Najlepiej będzie jak poczekasz na kolejną ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustlik Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Najlepiej będzie jak poczekasz na kolejną ofertę. Poniekąd masz rację, ale to oni dali ciała. Jak gamonie odsłuchają rozmowę to byc może coś w ramach zadośćuczynienia zyskam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majzel Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 mają nagranie rozmowy i na tej podstawie możesz reklamować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustlik Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Własnie dzowniłem i moja reklamacja została przyjęta. Konsultant zanotował co i jak. Mają się ze mną kontaktować. Pytanie czy mogę i co powinienem oczekiwać w ramach rekompensaty? macie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Jeśli cie interesuje to "pakiet noc" przez całą umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Mogą obniżyć wysokość abonamentu lub dołożyć programy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustlik Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Tylko czy to możliwe? Czy oni coś zaproponują czy to ja sam mam żądać zadośćuczynienia? oni w najlepszym wypadku mogą przeprosić. Ale może być pakiet noc lub obniżka abonamentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majzel Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 jak nic nie zaproponują to im zasugeruj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustlik Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 No nic.. trzeba czekać na telefon od nich . Mam tylko nadzieję, że nie będzie to ustawowe 30 dni tylko wcześniej się tematem zajmą. Dam znać jak się sprawa zakończyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Jeśli do 30 dni nie odpowiedzą tzn że reklamacje uwzględnili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q77 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Mi tam rozpatrzyli reklamacje w ciągu 12dni a druga 14dni Nkowicz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_drill Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Dziś dzwoniłem zapytać o ofertę i zaproponowali : universe+ ,6xC, PVR 500, MR za 59 zł. HBO nie chcieli dać-konsul tłumaczył, że mam za krótki staż abonencki( 5 lat) to dobre, to really dobre! Bo jak pamiętam, kiedy ja negocjowałem, i chciałem HBO, to pani po zastanowieniu się powiedziała, że pójdzie się zapytać kierownika a potem wróciła i stwierdziła, że jestem klientem z długim stażem (1,5 roku!) i z tego względu dadzą mi to HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekrenoma Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Po prostu poczekam. Zobaczymy co będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q77 Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Oni nie chodzą ani do kierowników ani do przełożonych Jak to jeden kolega pisał wszystko maja przed soba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Pzrełożeni to bajer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raff Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Dziś dzwoniłem zapytać o ofertę i zaproponowali : universe+ ,6xC, PVR 500, MR za 59 zł. HBO nie chcieli dać-konsul tłumaczył, że mam za krótki staż abonencki( 5 lat) to dobre, to really dobre! Bo jak pamiętam, kiedy ja negocjowałem, i chciałem HBO, to pani po zastanowieniu się powiedziała, że pójdzie się zapytać kierownika a potem wróciła i stwierdziła, że jestem klientem z długim stażem (1,5 roku!) i z tego względu dadzą mi to HBO @lukas_drill Czy Ty migrujesz z Cyfry+?! Dosłownie 10 minut temu zadzwoniłem do nich i ponowili mi swoją ofertę: Universe+, 6xC, HBO, Cinemax, MR, dekoder ten co mam: 119 PLN. Mówię, że to za dużo i że nie chcę HBO a oni mi, że nie ma takiej oferty. No kurde... Czyli @lukas_drill dają dosłownie taką ofertę, jaką ja chcę, za 59 PLN, którą brałbym w ciemno, a mi takiej nie chcą dać, albo dają to samo plus HBO i Cinemac, za 2 razy więcej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 @raff a wypowiedziałeś umowę? Najlepsze oferty pod koniec umowy dopiero. I im więcej płaciłeś tym większe problemy aby uzyskać niską ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raff Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 @raff a wypowiedziałeś umowę? Najlepsze oferty pod koniec umowy dopiero. Tak zrobię, nie ma innej opcji. Najciekawsze, że ja sam im zaproponowałem, że 89 pln mogę płacić a oni, że nawet nie mają pakietu bez HBO... A tu widzę, że 59 pln ktoś dostaje za to, co ja chcę. Zwariować można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 @raff Jeśli chcesz migrować to koniecznie wypowiedzenie. Potem dopiero są ciekawsze oferty, a najlepsze pod koniec okresu wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 A czego ty raff się spodziewałeś bez wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekrenoma Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Wypowiedzenie oczywiście wysłane i zarejestrowane. W sumie za te 59 zł Universe+ 6*C+ PVR + MR oferta jest dobra, ale wolałbym mieć jeszcze HBO i HBO GO. Innym dają więc jako coś można mieć to trzeba walczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 OD czy GO trzeba załatwiać extra bo paczka HBO tego nie zawiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.