Kibo no Hikari Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 To kanał premium dodatkowo płatny 1.99. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustlik Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Rozumiem, a za ile mogę wysępic dodatkowo REDLIGHT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 10 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 To kanał premium dodatkowo płatny 1.99. Bo dodatkowo płatny to premium? Otóż nie. To wymysł iti. W Cyfrze zawsze był w pakiecie (sd). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 @ircios nie czepiaj się z wieczora chciałem wytłumaczyć Koledze wcześniej, że w/w kanał nie zawiera się w promocji Universe tylko jest extra płatny a Ty mi przyłożyć za ITI musisz. Żeby mi za to jeszcze płacili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Było tak od razu pisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustlik Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Przed chwilą kolejny telefon z centrali. Universe+6x canal+ oraz na 12m-cy 3xHBO i sprzet jak poprzednio pvr500 +mr. Wszystko za 62zł. Panowie brać czy jeszcze się szarpać? Oferta chyba nie jest zła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galaz Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Moim zdaniem bardzo dobra , ja za podobną płacę 99 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Kwota i zawartość mieści się w przedziale ofert bardzo dobrych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekimi Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Przed chwilą kolejny telefon z centrali.Universe+6x canal+ oraz na 12m-cy 3xHBO i sprzet jak poprzednio pvr500 +mr. Wszystko za 62zł. Panowie brać czy jeszcze się szarpać? Oferta chyba nie jest zła. Ja za podobna tylko HBO na 6-m-cy i wtym jeden m-c gratis na wszystko place 49zł a i Cinemaxy na 12 m-cy Walcz chociaz o 54zł napewno sie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Kolejna oferta będzie zapewne droższa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Witam. Mam obecnie tzw Wszystkie pakiety n te tematyczne, płacę 54zł. Konsultant do mnie dzwonił i zaproponował umowę na 18 miesięcy, te kanały co mam aktualnie plus dodatkowo hbo do 4 miesięcy za 0zł, canal+ family i family2 wszystko za 64zł. Czy jest szansa na lepsze warunki, co mogę jeszcze w tej sprawie ugrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Więcej szczegółów do kiedy umowa i czy wypowiedzenie wysłałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Więcej szczegółów do kiedy umowa i czy wypowiedzenie wysłałeś? Umowa na 13 miesięcy, kończy się w lutym, więc na wypowiedznie mam jeszcze jakieś 3 tygodnie ( 3 miesięczne wypowiedzenie wg tego co mi przekazał konsultant) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Wysyłaj wypowiedzenie i tak gdzieś 2-3 tygodnie przed końcem umowy powinieneś dostać ciekawą ofertę np. universe 6xc+ 3x HBO cena 59-69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Wysyłaj wypowiedzenie i tak gdzieś 2-3 tygodnie przed końcem umowy powinieneś dostać ciekawą ofertę np. universe 6xc+ 3x HBO cena 59-69Czyli raczej nie ma szans na dojście do konsesusu z nimi, nie zaproponują nic lepszego, dopóki nie będą mieć zdeterminowanej osoby, gotowej rozwiązać umowę. Paczka 6x canal w cenie 64zł by mnie satysfakcjonowała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Jeśli chcesz dobrą ofertę,to ślij papier. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekrenoma Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Dziś dzwoniłem zapytać o ofertę i zaproponowali : universe+ ,6xC, PVR 500, MR za 59 zł. HBO nie chcieli dać-konsul tłumaczył, że mam za krótki staż abonencki( 5 lat). Na razie odmówiłem. Umowa do końca listopada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Dobre. 5 lat to krótki staż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Propozycja bardzo dobra,ale oczywiście to już kwestia indywidualna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustlik Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Zrobił się niezły bałagan, ale po kolei Po kolejnym telefonie przedłużyłem dziś umowę na poniższych warunkach: UNIWERSE+ 6xC+ oraz 3xHBO na cały okres umowy za 62zł. Po odczytaniu aneksu i wypowiedzeniu kilanaście razy TAK, pani konsultant podziękowała i stwierdziła, że nowe programy będą działać za ok. 2 godziny. Po upływie 5 godzin nic się nie zmieniło. Nic z nowej oferty nie działało, więc postanowiłem zadzwonić. I co się okazało, konsultant stwierdził, że żadna nowa umowa nie została wprowadzona i na moim koncie nie ma zmian ;( ponoć nowa oferta została anulowana. Powiedziałem, że nic z tego nie rozumiem, bo przecież zaakceptowałem nowe warunki i przedłużyłem umowę. Otrzymałem informację, że mogę sobie złożyć reklamację. Powiedziałem, że przecież rozmowa jest nagrywana i żeby coś zrobiła, ale ona od tego nie jest, a dział reklamacji ma 30 dni… Jestem wkurzony na maksa. Dzwonili do mnie i du*e zawracali kilka tygodni i nic z tego. Napiszcie proszę co powinienem teraz zrobić. Jak to załatwić i czy mogę domagać się jakiejś rekompensaty. Z góry dziękuje za wszelkie wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majzel Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Dokładnie złóż reklamacje niech odsłuchają rozmowę i co proponują w rekompensacie za te nieudogodnienia dla Ciebie Może zbijesz jeszcze cenę nie ma tego złego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Jeżeli nie masz zaległości w abonamencie to rzeczywiście nowa oferta powinna zaświecić dość szybko,ale nie później niż 24h no chyba, że wyraziłeś zgodę na aktywację dopiero od następnego okresu rozliczeniowego. Tak czy inaczej ja decyzje zostawiłbym do jutra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustlik Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Jeżeli nie masz zaległości w abonamencie to rzeczywiście nowa oferta powinna zaświecić dość szybko,ale nie później niż 24h no chyba, że wyraziłeś zgodę na aktywację dopiero od następnego okresu rozliczeniowego. Tak czy inaczej ja decyzje zostawiłbym do jutra. Nie zalegałem nigdy za zapłatą. Nie wyrażałem też zgody na aktywację od następnego miesiąca. tak jak pisałem wcześniej - na moim koncie nie jest nic wprowadzone. W jaki sposób mam zgłosić reklamację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majzel Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 napisz do nich przez formularz kontaktowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.