Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z nagrywaniem w pace 500 Mam ustawione na pojedynczy ale dalej nic nagrywam np 7 (przez EPG i B na pilocie) i chcę przełączyć na 22 to jest komunikat ze ok przerwij i b jest ok jak daje b zawsze wraca na 7 i nie mozna nic nagrać?

Macie jakiś pomysł

Słuchaj niektóre kanały po prostu nie obejrzysz podczas nagrywania musiałbyś mieć podwójny konwerter zamontowany mam nadzieję że rozumiesz o co w tym chodzi

 

Zamontuj podwójny konwerter podłącz drugi kabel do dekodera i po problemie ja też mam tak samo jak ty ale to normalne przy pojedyńczym konwenterze więc bez paniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, to wychodzi na to, że w kinie domowym filmów z HBO nie obejrze, przez te napisy, które są nie wyświetlane... a jaka jest szansa na to, że główna ścieżka z lektorem będzie w dolby 5.1 bo z linka podanego wyżej wydaje się , że wcześniej tak było zanim dali dla mnie te gratisowe HBO do końca roku.. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wycofałem swoje wypowiedzenie i zaproponowali mi:

Platynę za 59zł na 12 miesięcy- zgodziłem się, (+10 zł za multiroom, ale chyba zrezygnuję z niego do końca maja).

To nie Platyna, tylko Universe, albo Silver z paczką kanałów Canal+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też wczoraj migrowałem. Wczesniej miałem starego fula i zaproponowano mi praktycznie to samo co mi odpowiada. 99 zł za Platyna+HBO+Cinemax+ Filmbox do tego MR Premium za 20zl. I Maj za darmo. Umowa na 12 miesięcy wiec średnia cena na miesiac wypada z 10 zl taniej.

DROGO. Ja mam to samo za 109 zł ale na 18miesięcy i pace pvr za 0zł.powinieneś negocjować Jednak 2 maja okazało się ze hbo nie ma w tym pakiecie. Dzwoniłem na infolinie i obiecali odsłuchać rozmowę. Pewne jest to ze składam wypowiedzenie lub coś jeszcze dołożą np cinemax na cały czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wszystkim za pomoc i porady!. Niestety po dzisiejszym telefonie do nc okazalo sie że konsultant wprowadzil mnie w bład tzn. Dzis pan powiedział że mając wcześniej goły świat hd nie mogę mieć paczki uniwerse + wszystkie canal+ za 59zl. Choć przy podpisywaniu umowy pytałem o to chyba ze cztery razy. Musze pisać reklamacje no i zminic temat forum na oszukani przez konsultantów.

 

Dziwne jest to ze dzwoniąc do nich 2.05 jeszcze twierdzili że wszystko ok przesłali uprawnienia i bedzie działać, dzis zmiana: MA PAN TYLKO 2 RAZY FAMILY I NIE MOZLIWY JEST 6X CANAL PRZY GOŁYM SWIAT HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kojarzę, abym w HBO spotkał się z lektorem w 5.1. Chyba zawsze było w 2.0. Pamiętaj jednak, że format 2.0 nie musi oznaczać czystego stereo. Większość filmów, jeśli nie wszystkie, posiada zakodowany sygnał Dolby ProLogic. Dzięki temu z pomocą Dolby ProLogic II w kinie dimowym masz prawie oryginalne 5.1. W każdym razie mój amplituner wyciąga z tego ścieżkę dla suba, dialogi na centralny i czasami w tylnych głośnikach też coś się dzieje. Brak napisów, to ból przy kinie domowym, ale może rzeczywiście poprawią to przy okazji aktualizacji. Na pewno warto im ten problem zgłosić.

 

ArtS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
Witam,czy w APS-ie tez można migrować by nie zostać wykiwanym na infolinii?

Nie polecam....oni mają standardowe propozycje typu:Platyna 99 PLN....

Jedyna rozsądna droga :

1. wypowiedzenie

2. DUK(i poproś o oferte na emaila z imieniem i nazwiskiem konsultanta) to jest możliwe bo ja tak zrobiłem i emaila dostałem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest ciekawa sytuacja. Dzwoniłem do nich, żeby się dowiedzieć w jakim stanie jest moje cofnięcie migracji z nc+ do N i się okazało, że jestem wolnym strzelcem, czyli, że nie korzystam z żadnej platformy mimo, że kanały mi działają i ICA też. I oczywiście brak ofert na przedłużenie umowy. Konsultant kazał mi iść do APSu, żeby podpisać nową umowę... Na pewno tego nie zrobię. Dzwonię jeszcze raz żeby wyjaśnić sprawę. Zobaczymy co mi powiedzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie zdziwiony tym HBO jestem, bo ta ścieżka dźwiękowa zmieniona działa idealnie, dźwięk 5.1 a napisów brak... szoook.. gdzie to się zgłasza, bo nie chce mi się wierzyć, że tylko jak lubie filmy w dźwięku kinowym i z napisami i że oni na ten temat nic nie wiedzą..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo 21 marca mi przyszedł list z przymusową migracją. Wtedy przeszedłem na taki pakiet jak mam w podpisie przy 2)

W liście miałem taką samą propozycję. Teraz mam szansę powrócić do poprzedniej umowy z N i tańszą o 50 zł za ten sam pakiet, ewentualnie o zbicie ceny. Wtedy przeszedłem, bo mi zależało na Canal+. Czy teraz ktoś to miał 4x nPremium w N dostaje w zamian 6x Canal+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam taki problem z dekoderem PVR 500 Pace... nie nagrywa mi niczego dzisiaj w czoraj nagrał raz i koniec zmieniłem na pojedynczy konwenter ale jak dam dwa to też nic nie nagrywa.

Ikonka zmienia kolor jak powinna ale po chwili staje się niebieska i sprawdzam i nie ma żadnych nagrań.

Programuje to na dwa sposoby więc na pilocie b i tam dalej b nagraj czas program itp oraz prog na pilocie czyli epg i też nic a czasami mi się tak dzieje że daje nagrać przychodzi czas nagrania jest komunikat że nagrywa i dwie opcje ok przerwij b zostaw i co bym nie dał nie nagrywa wie ktoś o co chodzi jak tak proszę o pomoc bo mniej już trafia a na necie nie mogę dorwać co by pomogło

Dzięki wielkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Hej ludzie czy właczyli Wam już canal+ ???

Ja miałem mieć od 1 maja a tu nic???

Pisze do nich a oni mi odpisują że takie kanały nie widnieją na moim koncie abonenta.

Tak to jest z ich migracjami, maja tam taki [beep] że jak zwykle nikt nic nie wie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wszystkim za pomoc i porady!. Niestety po dzisiejszym telefonie do nc okazalo sie że konsultant wprowadzil mnie w bład tzn. Dzis pan powiedział że mając wcześniej goły świat hd nie mogę mieć paczki uniwerse + wszystkie canal+ za 59zl. Choć przy podpisywaniu umowy pytałem o to chyba ze cztery razy. Musze pisać reklamacje no i zminic temat forum na oszukani przez konsultantów.

 

Dziwne jest to ze dzwoniąc do nich 2.05 jeszcze twierdzili że wszystko ok przesłali uprawnienia i bedzie działać, dzis zmiana: MA PAN TYLKO 2 RAZY FAMILY I NIE MOZLIWY JEST 6X CANAL PRZY GOŁYM SWIAT HD

No to niezła jazda!!! mi też nie chcą właczyc canal+.

Co innego mówią przez telefon a co innego później robią. :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dale nie nagrywa nie wiem co mam zrobić aktualizacja dekodera zrobiona i ustawienia fabryczne też przywrócone plus zmiana na pojedynczy

 

teraz dałem nagrywania na 19 30 na tvp 1 a ogladam canal plus sport i 19 30 wyskakuje komunikat i dwa wyjścia ok - to przerwanie i przerywa A to wyjscie że nagrywac dalej ale tylko wywala mnie na program tvp 1 i nie moge przejść na inny program który chcę oglądać i konic nagrywania o co tu chodzi?

 

Czy jak dam na podwójny w ustawieniach bedzie lepiej czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...