Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@ Guzler

Rozumiem że nie proponowali Ci Gold + 6C tylko Canal+Gold + dodatkowo inne opcje w tym Cnal+ i C+Sport?

Pytam ponieważ wszycy piszą ze dostaja Gold + 6 canal+, i cos mi tu nie gra, albo zle słuchaja co mówi konsultanat, albo pod wpływem forum tak piszą?

Postepowanie konsultantów z tymi dodatkowymi 6C+ Układa mi sie to w nastepujący sposób:

- Comfort+ + dodatek 6 Canal+,

- Universe+ + dodatek 6 Canal+,

- Canal+Silver + dodatek 4 Canal+ (C+Film, C+Film2, Canal+ i C+Sport)

- Canal+ Gold + dodoatek 2 Canal+ ( Canal+ i C+Sport),

- tutaj juz kompletny pakiet Canal+ Platinium.

Z tylu osób na forum migrujacych, nikt nie potrafił się dowiedziec od konsultanta jak się będą miały dodatki w postaci Canły+ po okresie minimalnych, a może znikną jeżeli nie wypowiedmy umowy wczesniej i nie podpiszemy nowy aneks.

Pozostaje jeszcze na starej ofercie C+ Superprem HBO dlatego sam nie moge sie tego dowiedzieć.

 

 

Gościu powiedział mi jasno GOLD + Canal+ + C+Sport + "[beep]ułki" za 99. O tak popularnej paczce 6xCanal+ nawet nie wspomniał. Jednak coś mi tu śmierdzi, bo jak powiedziałem słowo Platinium, to reakcja była natychmiastowa i ceny wzrosły do nieosiągalnych poziomów, nawet nie pamiętam jakich (a niby chodzi o jakieś tam TVP seriale, lol). Szykuje się zatem "pakietowa" walka za rok:)

Jedno jest jednak pewne, powtarzane kilka razy - umowa od 01.05.2013

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakietowa walka, moim zdaniem, oznacza jedno - dodatki, po okresie "gwarantowanym" przepadają.

Nikt jednak o tym nie pisze, bo zawsze, jak pokazuje życie, przed końcem umowy ktoś dzwonił lub składało się wypowiedzenie i wtedy tym bardziej ktoś dzwonił.

Trzeba przypilnować okresu wypowiedzenia, ale dowiemy się o nim jak przyjdzie papierowa umowa. Teraz chyba na ten temat nikt nic nie wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przypilnować okresu wypowiedzenia, ale dowiemy się o nim jak przyjdzie papierowa umowa. Teraz chyba na ten temat nikt nic nie wie.

 

Możesz na drugi dzień wysłać po podpisaniu ze skutkiem za rok. Będziesz miał pewność, że nie przegapisz.

 

Tu Ci przyznam racje :) po tym calym cyrku ktory odstawila NC do tej pory zaufania do nich nie mozna miec za grosz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jaka jest obecnie najlepsza oferta (cenowo) ze wszystkimi 6xC+ dla abonentów N bez Npremium (Pakiet ŚwiatHD bodajże za 59 zł) i z wysłanym wypowiedzeniem? Widzę pojedyncze przypadki że dają teraz tą ofertę co dla tych z Npremium ale szczerze mówiąc, wcześniej z tydzień temu też ktoś tam z WPT się odzywał, że dostał taką ofertę a potem się okazało, że nikt inny czegoś takiego nie dostał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja chciałem przyznać że jestem już załamany!!! :(

Posiadałem Optimum HD w Cyfrze Plus za 56 PLN bez multiroom - umowa kończy się 28/04.

 

Wysłałem wypowiedzenie jeszcze przed migracją, cały czas słyszałem że nic nie da się załatwić w kontekście oferty jaka mnie interesowała - czyli Universe + Multiroom na starych zasadach Cyfry + (czyli druga karta).

W sobotę zadzwoniłem i uprzejma Pani powiedziała że sprawdzi czy da się coś załatwić i oddzwoni do mnie w poniedziałek.

 

22 kwietnia oddzwoniła Pani z inforacjami, że uda się to załatwić. Ustaliliśmy pakiet Unniverse + 6 miesięcy Filmbox(gratis) - za 49 PLN, do tego dodatkowa karta Cyfry Plus i dekoder który mnie interesował Pace PVR.

Pani odczytała cały aneks, włącznie z usługami które wymieniłem powyżej - następnie po 72h miałem pojawić się dzisiaj w celu odebrania dekodera i karty.

 

Tutaj pojawiają się P R O B L E M Y :(

Pani w oddziale powiedziała mi , że infolinia celowo wprowadza tak w błąd ale nie wyda mi karty ani dekodera - ponieważ nie ma tego w usłudze w ich systemie a facet z którym rozmawiała na infolinii również nie widzi tych ustaleń.

Jedyna rada z punktu, to fakt, że mam złożyć reklamację.

 

To jakaś kpina!!! MIałem dzisiaj odebrać towar a jedynie straciłem 25 minut na telefonie.

 

Jakieś rady jak rozwiązać ten ambaras??

Reklamację złożyłem - ale oczywiście 30 dni rozpatrzenia.

 

Ciekawostką jest co usłyszałem od Pani w punkcie NC+ , podobno by otrzymać multiroom na zasadach Cyfry to trzeba najpierw pojawić się w punkcie i podpisać umowę na multi a dopiero po tym migrować na nowe pakiety nc+. Nie rozumiem - takiego braku szacunku dla klienta :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno pytanie ( mail do nc+ ) dwie odpowiedzi ( ale spoko ). Pytałem bo ICA N tam tylko Canal + Silver, a telefonicznie było Canal+ Silver ( paczka 6xC+ ) + HBO na 18 m-c za 69 zł.

 

1. odpowiedź

Witam.

Uprzejmie informuję, iż będzie obowiązywać oferta ustalona z Konsultantem w trakcie rozmowy telefonicznej.

Pozdrawiam,

Aleksandra .........

Konsultant ds. Obsługi Klienta

 

2 odpowiedź

Witam,

promocja włączona dla Pana to Canal+Silver oraz wszystkie Canal+ i HBO za 69zł. Ustalenia z rozmowy telefonicznej są obowiązujące.

Z wyrazami szacunku,

Joanna .........

Młodszy konsultant ds. obsługi klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taka prośbę: nie piszmy Platyna jak oferują nam paczkę 6 x Canal+. To nie jest platyna i wprowadza to w błąd innych użytkowników, którzy myślą że teraz dostana pełną platynę za 59 czy 69 zł. Rozumiem, że nawet konsultanci tak mówią, ale tym bardziej na forum powinniśmy się informować precyzyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wczoraj wieczorem migrowałem do NC+

Miałem Kompakt HD plus Paczka C+ za 62zł

Nowa Oferta :

Pakiet Silver z Opcją dodatkową Platyna ( 6 kanałów C+) Plus Paczka FilmBox na 6 miesięcy Plus Pace PVR 500 wszystko za 64zł na 12 miesięcy'

Jestem zadowolony. Oferta Przyjeta.

Dzięki Wszystkim za pomoc i za podpowiedzi dzięki Forum mam tak niską ofertę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Guzler

Rozumiem że nie proponowali Ci Gold + 6C tylko Canal+Gold + dodatkowo inne opcje w tym Cnal+ i C+Sport?

Pytam ponieważ wszycy piszą ze dostaja Gold + 6 canal+, i cos mi tu nie gra, albo zle słuchaja co mówi konsultanat, albo pod wpływem forum tak piszą?

Postepowanie konsultantów z tymi dodatkowymi 6C+ Układa mi sie to w nastepujący sposób:

- Comfort+ + dodatek 6 Canal+,

- Universe+ + dodatek 6 Canal+,

- Canal+Silver + dodatek 4 Canal+ (C+Film, C+Film2, Canal+ i C+Sport)

- Canal+ Gold + dodoatek 2 Canal+ ( Canal+ i C+Sport),

- tutaj juz kompletny pakiet Canal+ Platinium.

Z tylu osób na forum migrujacych, nikt nie potrafił się dowiedziec od konsultanta jak się będą miały dodatki w postaci Canły+ po okresie minimalnych, a może znikną jeżeli nie wypowiedmy umowy wczesniej i nie podpiszemy nowy aneks.

Pozostaje jeszcze na starej ofercie C+ Superprem HBO dlatego sam nie moge sie tego dowiedzieć.

 

 

Gościu powiedział mi jasno GOLD + Canal+ + C+Sport + "[beep]" za 99. O tak popularnej paczce 6xCanal+ nawet nie wspomniał. Jednak coś mi tu śmierdzi, bo jak powiedziałem słowo Platinium, to reakcja była natychmiastowa i ceny wzrosły do nieosiągalnych poziomów, nawet nie pamiętam jakich (a niby chodzi o jakieś tam TVP seriale, lol). Szykuje się zatem "pakietowa" walka za rok:)

Jedno jest jednak pewne, powtarzane kilka razy - umowa od 01.05.2013

 

 

Mi za pakiet C+PLATINUM + MR zaproponowali 99zł na 18mscy. Więc C+GOLD za tą cenę jest drogo(bez VOD-ów, itp)

Mam 2x CAMELEON + SAGEMCOM HD DSI 87

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czy obecnie mogę wypowiedzieć umowę z Cyfrą+ ( posiadam stary dekoder philipsa, ktory nie odbiera polsatu hd, ani też history hd)Dajcie znać czy mogę z jakiegoś powodu na chwile obecną złożyć wypowiedzenie. Pozdrawiam!

A kiedy ci się kończy umowa, a wyp. możesz złożyć w każdej chwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czy obecnie mogę wypowiedzieć umowę z Cyfrą+ ( posiadam stary dekoder philipsa, ktory nie odbiera polsatu hd, ani też history hd)Dajcie znać czy mogę z jakiegoś powodu na chwile obecną złożyć wypowiedzenie. Pozdrawiam!

A kiedy ci się kończy umowa, a wyp. możesz złożyć w każdej chwili.

Ojciec ma umowę do konca listopada (posiada chyba optimum z canal+ za 94zł) na infolini na ktora kazał mi dzis zadzwonic zaoferowali platyne za 99, czy mozna cos wynegocjowac ( ja bedac n-kowcem mam obecnie canal+silver z paczka canalow za 69 zł)Dobre pomysly mile widziane;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

jako użytkownik c+ wieloletni i znajacy w miarę wałki konsultantów opiszę swoje historie wczorajsze

wypowiedzenie dawno wysłane potem kłopoty czy był podpis czy nie ale zrobiłem zdjecie i wszystko się wyjaśniło (umowa do końca kwietnia)

tel z działu utzrymania różne propozycje ale staneło na c+ silver plus reszta c+ dodatkowo na 6 mieś hbo plus mr który miałem wszystko za 69 zł i przystałem na te warunki.

Zdziwił mnie jednak bełkot w sprawie regulaminu z jakimiś kanalami ale to moze wyjasni sie w następnym czasie.

Nauczony tym że konsultant dla wyższej prowizji kłamie zalogowałem sie na swoje konto i co się okazuje że mam wprowadzony goły silwer i mr oraz hbo bez zadnych zniżek!!!!

skontaktowałem się wkór..... ny na całą sytuacje z konsultantka która zapisała reklamację ale powiedział ze 30 dni czekac na to ja żeby przełaczyła na dział utrzymania i powiedziłem że jak nie zmienia na to zaakceptowałem to za 6 dni wypowiadam umowę ,pani uprzejma na chwile się rozłaczyłą i wprowadziła wszystko dosystemu za 69zł

za 15 minut hbo swieci ;morał z tego aby do końca być czujnym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...