Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A propos wypowiedzen to ja już chyba tydzień temu pisałem że w aps usłyszałem przy okazji ze nie będzie ofert promocyjnych dla osób które wysylaja wypowiedzenia. Jak widać to się sprawdza.

Niema do 20 kwietnia a pózniej zobaczysz a raczej usłyszysz przez telefon jak się będą prosić żeby zostać z nimi

 

dokladnie to jest polityka na mafiosa! Taka pistolet do czolka. Juz widze jak 400k potencjalnych wypowiedzen mowia nie dziekujemy. Liczbie ktora odpowiada 1/3 ich abonentow kontetnu premium :P to nie lowendzi, tlyko klienci z abonenetem odpowiadajacy dwukrotnosci ARPU. To nie bylby strzal w stope tylko amupatacja nogi, bez znieczulenia. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie złożyłem wypowiedzenie w tamtym tygodniu w poniedziałek. Dzwoniłem do nich w tamtym tygodniu w środę aby dowiedzieć się czy wypowiedzenie doszło i wszystko jest ok, potwierdzili że wypowiedzenie dotarło i wszystko jest ok. Dzisiaj zadzwoniłem z ciekawości czy jest już jakaś oferta i dowiedziałem się że moje konto jest już zablokowane. Nie ma dla mnie żadnej oferty i prawdopodobnie nie będzie. Jak myślicie co zrobić w takim wypadku czekać czy co ?

 

Jak wysyłasz wypowiedzenie to potem do nich nie dzwoń i nie pytaj czy mają dla ciebie jakąś atrakcyjną ofertę,… to oni mają zadzwonić do ciebie i prosić abyś został, ….. a skoro to ty dzwonisz i się dopytujesz czy mają dla ciebie jakąś ofertę, to oni widzą że jesteś „napalony” na ich ofertę i sam do nich wrócisz (do nich czyli nc+) bez żadnych dużych upustów.

Musisz trochę pomyśleć.

 

Ludzie zastanówcie się nad strategie negocjacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótka historia o nc+.

Tydzień temu migrowałem do nc+, dostałem kurierem dekoder, kartę. Jednocześnie rezygnacja z cyfry w dniu 31-03.

Dzisiaj poszedłem zdać starą kartę cyfry - w APSie okazało się że nie mogę. Czemu ? Bo według nich nic z nc+ nie podpisałem i nadal jestem abonentem cyfry, stare ica aktywne, kasa z konta zostanie pobrana za 3 dni. W APSie tłum ludzi z listami, kartkami, dekoderami. Gość z APSu /była N-ka/ nie panuje nad sytuacją - ludzie zadają mu dziesiątki pytań, a ten nic nie może zrobić, bo mu system nie działa. Zdać nic nie mogą, pobrać również. Idę więc do innego APSu, oddalonego o 2km. To samo. Kolejka, ludzie z kartkami, gość z APSu /była Cyfra/ bardziej rozmowny, ale pomóc też nie może - system czasem mu nie działa, czasem nie. Jakiś starszy gość listem ma ofertę na 69zł, ten mu mówi że w systemie pokazuje 79zł. Dezorientacja na maxa. Do tego analizuję swoją umowę - wynegocjowałem sobie pakiet canal+ vod za 0 zł - na umowie ani wzmianki - pokazuje gościowi w APSie - ten mówi że chyba ktoś Pana przerobił - no to dzwonię na infolinię - Ci nic nie wiedzą, bo mnie przecież nie ma w systemie jako abonenta nc+

KOSMOS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok niech wam bedzie. a tym ze konsultanci tak powiedzieli to ktos ma naprawde duze pole zaufania ;)

 

blad na stronie ktorego by do tej pory nie usuneli?

Od konsultanta wszystko się dowiesz on ci wszystko powie co chcesz tylko przejdż do nc- . Trzeba uważać na te ich promocyjki i upusty bo póżniej się okazuje że reklamacje trzeba składać a z tym różnie bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ot wychodzi na to, że można przecwanić - niestety. Cyfra nauczyła się już, że sporo osób wypowiedzenie traktowało jako swoistą formę nacisku i chyba postanowiono to ukrócić. No i teraz ten kto faktycznie chciał zakończyć umowę to ok. ale ci pozostali będą w plecy. Bo jak będą chcieli zawrzeć na nowo zapłacą do ceny pakietu dodatkowo opłaty za dekoder i aktywację.

Tak tylko jak 80% enkowiczów z pakietem n premium złoży im wypowiedzenie (a to jest ok 400 tyś osóB) do 19 kwietnia to już tak cwani nie będą.

 

Dokładnie, abonenci z pakietami n premium są dla nich najcenniejsi - płacą najwięcej. Jak dostaną dużo wypowiedzeń to sytuacja się nieco odwróci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie złożyłem wypowiedzenie w tamtym tygodniu w poniedziałek. Dzwoniłem do nich w tamtym tygodniu w środę aby dowiedzieć się czy wypowiedzenie doszło i wszystko jest ok, potwierdzili że wypowiedzenie dotarło i wszystko jest ok. Dzisiaj zadzwoniłem z ciekawości czy jest już jakaś oferta i dowiedziałem się że moje konto jest już zablokowane. Nie ma dla mnie żadnej oferty i prawdopodobnie nie będzie. Jak myślicie co zrobić w takim wypadku czekać czy co ?

 

Jak wysyłasz wypowiedzenie to potem do nich nie dzwoń i nie pytaj czy mają dla ciebie jakąś atrakcyjną ofertę,… to oni mają zadzwonić do ciebie i prosić abyś został, ….. a skoro to ty dzwonisz i się dopytujesz czy mają dla ciebie jakąś ofertę, to oni widzą że jesteś „napalony” na ich ofertę i sam do nich wrócisz (do nich czyli nc+) bez żadnych dużych upustów.

Musisz trochę pomyśleć.

 

Ludzie zastanówcie się nad strategie negocjacji.

 

Tu nie ma żadnej strategii jest tylko Klient i Konsultant po drugiej stronie chętny na rozmowe ze wzgledu na prowizje nikomu sie nie chce patrzeć i analizować Twoich kontaktow jesteś naiwny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie złożyłem wypowiedzenie w tamtym tygodniu w poniedziałek. Dzwoniłem do nich w tamtym tygodniu w środę aby dowiedzieć się czy wypowiedzenie doszło i wszystko jest ok, potwierdzili że wypowiedzenie dotarło i wszystko jest ok. Dzisiaj zadzwoniłem z ciekawości czy jest już jakaś oferta i dowiedziałem się że moje konto jest już zablokowane. Nie ma dla mnie żadnej oferty i prawdopodobnie nie będzie. Jak myślicie co zrobić w takim wypadku czekać czy co ?

 

Jak wysyłasz wypowiedzenie to potem do nich nie dzwoń i nie pytaj czy mają dla ciebie jakąś atrakcyjną ofertę,… to oni mają zadzwonić do ciebie i prosić abyś został, ….. a skoro to ty dzwonisz i się dopytujesz czy mają dla ciebie jakąś ofertę, to oni widzą że jesteś „napalony” na ich ofertę i sam do nich wrócisz (do nich czyli nc+) bez żadnych dużych upustów.

Musisz trochę pomyśleć.

 

Ludzie zastanówcie się nad strategie negocjacji.

 

Tu nie ma żadnej strategii jest tylko Klient i Konsultant po drugiej stronie chętny na rozmowe ze wzgledu na prowizje nikomu sie nie chce patrzeć i analizować Twoich kontaktow jesteś naiwny.

konsultant wie, że wypowiedziałem umowę i jak może tego nie analizować , analizuje nawet takie rzeczy jak, to czy w terminie opłacam abonament czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ste100 czyli jeszcze gorzej wpadłeś niż niedawno rozmawialiśmy ..

 

Ja sobie radę dam, ale takiej żenady jeszcze w życiu nie widziałem.

A co do tych ludzi z dekoderami - wszyscy chcieli oddać, i zrezygnować.

Nikt w ogóle nie był zainteresowany tymi bzdurami z listów.

 

A gość z APSu z byłej Cyfry to najlepszy mistrz jakiego widziałem.

Centralnie wali do gościa: nie podoba się Panu oferta ? Panie, a to przecież taka niby fajna oferta, prosto z centrali, od francuza. Nie podoba się Panu ? Mi też nie, jedź Pan do Warszawy i wytłumacz im to Pan, bo ja nie potrafię do dziś tej oferty zrozumieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ste100 czyli jeszcze gorzej wpadłeś niż niedawno rozmawialiśmy ..

 

Ja sobie radę dam, ale takiej żenady jeszcze w życiu nie widziałem.

A co do tych ludzi z dekoderami - wszyscy chcieli oddać, i zrezygnować.

Nikt w ogóle nie był zainteresowany tymi bzdurami z listów.

 

 

Niestety wszystko na swoje barki wzięli "TVN-owscy" i wszystko dokumentnie spiep........ po całości . Od oferty , po ceny na obsłudze klienta kończąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ste100 a mogę sie dowiedziec na jakich warunkach migrowałes??

Nie mogą, bo według ich systemu nie migrowałem, choć mam w domu mediaboxa wraz z kartą i wszystkimi dokumentami.

Jak dzwoniłem godzinę temu to po 4 przełączeniach w końcu trafiłem na kogoś kto "dostał wzmiankę" że migrowałem, ale poza tą wzmianką nic więcej nie wiedzą - kiedy migrowałem, na co migrowałem... Nie mogą nawet reklamacji przyjąć bo nie mają na co.

W zasadzie to mogę sobie iść jutro to czarne pudło sprzedać na bazarze - może któregoś dnia się zorientują że mi je dali, a może nie. W końcu konsultant nawet nie wiedział\ że dostałem od nich dekoder...

 

Aaaaa sorry, źle przeczytałem...

Migrowałem standardowo - 99zł platyna + 199 mediabox.

Migracja wymuszona z powodu ograniczeń czasowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...