maaarcin Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 a skad masz taka informacje ze jest to blad na stronie? z logicznego myślenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draven Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 a skad masz taka informacje ze jest to blad na stronie? Mnie konsultantka tez potwierdziła, że za 20 zł dostanie się tylko dwa kanały Familijne czyli pakiet silver. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 A propos wypowiedzen to ja już chyba tydzień temu pisałem że w aps usłyszałem przy okazji ze nie będzie ofert promocyjnych dla osób które wysylaja wypowiedzenia. Jak widać to się sprawdza. Niema do 20 kwietnia a pózniej zobaczysz a raczej usłyszysz przez telefon jak się będą prosić żeby zostać z nimi dokladnie to jest polityka na mafiosa! Taka pistolet do czolka. Juz widze jak 400k potencjalnych wypowiedzen mowia nie dziekujemy. Liczbie ktora odpowiada 1/3 ich abonentow kontetnu premium to nie lowendzi, tlyko klienci z abonenetem odpowiadajacy dwukrotnosci ARPU. To nie bylby strzal w stope tylko amupatacja nogi, bez znieczulenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slovick Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Pisaliśmy o tym w innym wątku kilka godzin temu. Z analizy pozostałych pakietów oraz regulaminu - ewidentnie widać ze jest to błąd na stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgdgdr Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 ok niech wam bedzie. a tym ze konsultanci tak powiedzieli to ktos ma naprawde duze pole zaufania to co oni nie potrafia usunac bledu na stronie ktory jest od dobrych kilku godzin? coraz lepiej z ta firma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moloko Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Witam, mam pytanie złożyłem wypowiedzenie w tamtym tygodniu w poniedziałek. Dzwoniłem do nich w tamtym tygodniu w środę aby dowiedzieć się czy wypowiedzenie doszło i wszystko jest ok, potwierdzili że wypowiedzenie dotarło i wszystko jest ok. Dzisiaj zadzwoniłem z ciekawości czy jest już jakaś oferta i dowiedziałem się że moje konto jest już zablokowane. Nie ma dla mnie żadnej oferty i prawdopodobnie nie będzie. Jak myślicie co zrobić w takim wypadku czekać czy co ? Jak wysyłasz wypowiedzenie to potem do nich nie dzwoń i nie pytaj czy mają dla ciebie jakąś atrakcyjną ofertę,… to oni mają zadzwonić do ciebie i prosić abyś został, ….. a skoro to ty dzwonisz i się dopytujesz czy mają dla ciebie jakąś ofertę, to oni widzą że jesteś „napalony” na ich ofertę i sam do nich wrócisz (do nich czyli nc+) bez żadnych dużych upustów. Musisz trochę pomyśleć. Ludzie zastanówcie się nad strategie negocjacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draven Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 ok niech wam bedzie. a tym ze konsultanci tak powiedzieli to ktos ma naprawde duze pole zaufania blad na stronie ktorego by do tej pory nie usuneli? To zobacz co pisze na dole o tej promocji. http://ncplus.pl/sklep/promocje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Krótka historia o nc+. Tydzień temu migrowałem do nc+, dostałem kurierem dekoder, kartę. Jednocześnie rezygnacja z cyfry w dniu 31-03. Dzisiaj poszedłem zdać starą kartę cyfry - w APSie okazało się że nie mogę. Czemu ? Bo według nich nic z nc+ nie podpisałem i nadal jestem abonentem cyfry, stare ica aktywne, kasa z konta zostanie pobrana za 3 dni. W APSie tłum ludzi z listami, kartkami, dekoderami. Gość z APSu /była N-ka/ nie panuje nad sytuacją - ludzie zadają mu dziesiątki pytań, a ten nic nie może zrobić, bo mu system nie działa. Zdać nic nie mogą, pobrać również. Idę więc do innego APSu, oddalonego o 2km. To samo. Kolejka, ludzie z kartkami, gość z APSu /była Cyfra/ bardziej rozmowny, ale pomóc też nie może - system czasem mu nie działa, czasem nie. Jakiś starszy gość listem ma ofertę na 69zł, ten mu mówi że w systemie pokazuje 79zł. Dezorientacja na maxa. Do tego analizuję swoją umowę - wynegocjowałem sobie pakiet canal+ vod za 0 zł - na umowie ani wzmianki - pokazuje gościowi w APSie - ten mówi że chyba ktoś Pana przerobił - no to dzwonię na infolinię - Ci nic nie wiedzą, bo mnie przecież nie ma w systemie jako abonenta nc+ KOSMOS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgdgdr Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 tak bylo od poczatku oferty. skoro sa zmiany to moze cos sie zmienilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bliski Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 ok niech wam bedzie. a tym ze konsultanci tak powiedzieli to ktos ma naprawde duze pole zaufania blad na stronie ktorego by do tej pory nie usuneli? Od konsultanta wszystko się dowiesz on ci wszystko powie co chcesz tylko przejdż do nc- . Trzeba uważać na te ich promocyjki i upusty bo póżniej się okazuje że reklamacje trzeba składać a z tym różnie bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_piotrus_ Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Ot wychodzi na to, że można przecwanić - niestety. Cyfra nauczyła się już, że sporo osób wypowiedzenie traktowało jako swoistą formę nacisku i chyba postanowiono to ukrócić. No i teraz ten kto faktycznie chciał zakończyć umowę to ok. ale ci pozostali będą w plecy. Bo jak będą chcieli zawrzeć na nowo zapłacą do ceny pakietu dodatkowo opłaty za dekoder i aktywację. Tak tylko jak 80% enkowiczów z pakietem n premium złoży im wypowiedzenie (a to jest ok 400 tyś osó do 19 kwietnia to już tak cwani nie będą. Dokładnie, abonenci z pakietami n premium są dla nich najcenniejsi - płacą najwięcej. Jak dostaną dużo wypowiedzeń to sytuacja się nieco odwróci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaarcin Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 mgdgdr - idź do punktu, kup tą ofertę i będziesz szczęśliwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selko Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Witam, mam pytanie złożyłem wypowiedzenie w tamtym tygodniu w poniedziałek. Dzwoniłem do nich w tamtym tygodniu w środę aby dowiedzieć się czy wypowiedzenie doszło i wszystko jest ok, potwierdzili że wypowiedzenie dotarło i wszystko jest ok. Dzisiaj zadzwoniłem z ciekawości czy jest już jakaś oferta i dowiedziałem się że moje konto jest już zablokowane. Nie ma dla mnie żadnej oferty i prawdopodobnie nie będzie. Jak myślicie co zrobić w takim wypadku czekać czy co ? Jak wysyłasz wypowiedzenie to potem do nich nie dzwoń i nie pytaj czy mają dla ciebie jakąś atrakcyjną ofertę,… to oni mają zadzwonić do ciebie i prosić abyś został, ….. a skoro to ty dzwonisz i się dopytujesz czy mają dla ciebie jakąś ofertę, to oni widzą że jesteś „napalony” na ich ofertę i sam do nich wrócisz (do nich czyli nc+) bez żadnych dużych upustów. Musisz trochę pomyśleć. Ludzie zastanówcie się nad strategie negocjacji. Tu nie ma żadnej strategii jest tylko Klient i Konsultant po drugiej stronie chętny na rozmowe ze wzgledu na prowizje nikomu sie nie chce patrzeć i analizować Twoich kontaktow jesteś naiwny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dez Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 @Ste100 czyli jeszcze gorzej wpadłeś niż niedawno rozmawialiśmy .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 To nie błąd ,tylko przynęta na klienta, celowe perfidne działanie nie dajcie się nabrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moloko Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Witam, mam pytanie złożyłem wypowiedzenie w tamtym tygodniu w poniedziałek. Dzwoniłem do nich w tamtym tygodniu w środę aby dowiedzieć się czy wypowiedzenie doszło i wszystko jest ok, potwierdzili że wypowiedzenie dotarło i wszystko jest ok. Dzisiaj zadzwoniłem z ciekawości czy jest już jakaś oferta i dowiedziałem się że moje konto jest już zablokowane. Nie ma dla mnie żadnej oferty i prawdopodobnie nie będzie. Jak myślicie co zrobić w takim wypadku czekać czy co ? Jak wysyłasz wypowiedzenie to potem do nich nie dzwoń i nie pytaj czy mają dla ciebie jakąś atrakcyjną ofertę,… to oni mają zadzwonić do ciebie i prosić abyś został, ….. a skoro to ty dzwonisz i się dopytujesz czy mają dla ciebie jakąś ofertę, to oni widzą że jesteś „napalony” na ich ofertę i sam do nich wrócisz (do nich czyli nc+) bez żadnych dużych upustów. Musisz trochę pomyśleć. Ludzie zastanówcie się nad strategie negocjacji. Tu nie ma żadnej strategii jest tylko Klient i Konsultant po drugiej stronie chętny na rozmowe ze wzgledu na prowizje nikomu sie nie chce patrzeć i analizować Twoich kontaktow jesteś naiwny. konsultant wie, że wypowiedziałem umowę i jak może tego nie analizować , analizuje nawet takie rzeczy jak, to czy w terminie opłacam abonament czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 @Ste100 czyli jeszcze gorzej wpadłeś niż niedawno rozmawialiśmy .. Ja sobie radę dam, ale takiej żenady jeszcze w życiu nie widziałem. A co do tych ludzi z dekoderami - wszyscy chcieli oddać, i zrezygnować. Nikt w ogóle nie był zainteresowany tymi bzdurami z listów. A gość z APSu z byłej Cyfry to najlepszy mistrz jakiego widziałem. Centralnie wali do gościa: nie podoba się Panu oferta ? Panie, a to przecież taka niby fajna oferta, prosto z centrali, od francuza. Nie podoba się Panu ? Mi też nie, jedź Pan do Warszawy i wytłumacz im to Pan, bo ja nie potrafię do dziś tej oferty zrozumieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selko Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Jesteś naiwny to tak nie wygląda w 90% przypadków. To czy płacisz nie wplywa w zaden sposob na oferte nawet to ile jestes abonentem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dez Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 @Ste100 czyli jeszcze gorzej wpadłeś niż niedawno rozmawialiśmy .. Ja sobie radę dam, ale takiej żenady jeszcze w życiu nie widziałem. A co do tych ludzi z dekoderami - wszyscy chcieli oddać, i zrezygnować. Nikt w ogóle nie był zainteresowany tymi bzdurami z listów. Niestety wszystko na swoje barki wzięli "TVN-owscy" i wszystko dokumentnie spiep........ po całości . Od oferty , po ceny na obsłudze klienta kończąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arminvanpiekarz Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 arminvanpiekarz Rozumie, że oferta którą dostałeś była bez dzierżawy PVR... . Tak. Nie chcę od nich żadnego sprzętu bo z MR korzystam na swoim tunerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1985 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Ste100 a mogę sie dowiedziec na jakich warunkach migrowałes?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Ste100 a mogę sie dowiedziec na jakich warunkach migrowałes?? Nie mogą, bo według ich systemu nie migrowałem, choć mam w domu mediaboxa wraz z kartą i wszystkimi dokumentami. Jak dzwoniłem godzinę temu to po 4 przełączeniach w końcu trafiłem na kogoś kto "dostał wzmiankę" że migrowałem, ale poza tą wzmianką nic więcej nie wiedzą - kiedy migrowałem, na co migrowałem... Nie mogą nawet reklamacji przyjąć bo nie mają na co. W zasadzie to mogę sobie iść jutro to czarne pudło sprzedać na bazarze - może któregoś dnia się zorientują że mi je dali, a może nie. W końcu konsultant nawet nie wiedział\ że dostałem od nich dekoder... Aaaaa sorry, źle przeczytałem... Migrowałem standardowo - 99zł platyna + 199 mediabox. Migracja wymuszona z powodu ograniczeń czasowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moloko Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Jesteś naiwny to tak nie wygląda w 90% przypadków. To czy płacisz nie wplywa w zaden sposob na oferte nawet to ile jestes abonentem. Ale pracowałeś w callcenter?, czy tak ci się tylko wydaje i już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtmixG Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Czekajmy do końca, niech im bardziej zależy na naszych pieniądzach niż nam na ich pseudokorzystnej ofercie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1985 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Haha dobre to ładny tam [beep] mają.A na jaką cenę sie niby dogadałeś?? i ile dałeś za mediaboxa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.