Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwilą kolejny telefon z centrali.

Universe+6x canal+ oraz na 12m-cy 3xHBO i sprzet jak poprzednio pvr500 +mr.

Wszystko za 62zł.

Panowie brać czy jeszcze się szarpać?

Oferta chyba nie jest zła.

 

 

Ja za podobna tylko HBO na 6-m-cy i wtym jeden m-c gratis na wszystko place 49zł a i Cinemaxy na 12 m-cy Walcz chociaz o 54zł napewno sie da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam obecnie tzw Wszystkie pakiety n te tematyczne, płacę 54zł.

 

Konsultant do mnie dzwonił i zaproponował umowę na 18 miesięcy, te kanały co mam aktualnie plus dodatkowo hbo do 4 miesięcy za 0zł,

canal+ family i family2 wszystko za 64zł.

 

Czy jest szansa na lepsze warunki, co mogę jeszcze w tej sprawie ugrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysyłaj wypowiedzenie i tak gdzieś 2-3 tygodnie przed końcem umowy powinieneś dostać ciekawą ofertę np. universe 6xc+ 3x HBO cena 59-69
Czyli raczej nie ma szans na dojście do konsesusu z nimi, nie zaproponują nic lepszego, dopóki nie będą mieć zdeterminowanej osoby, gotowej rozwiązać umowę. Paczka 6x canal w cenie 64zł by mnie satysfakcjonowała.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobił się niezły bałagan, ale po kolei

 

Po kolejnym telefonie przedłużyłem dziś umowę na poniższych warunkach:

UNIWERSE+ 6xC+ oraz 3xHBO na cały okres umowy za 62zł.

Po odczytaniu aneksu i wypowiedzeniu kilanaście razy TAK, pani konsultant podziękowała i stwierdziła, że nowe programy będą działać za ok. 2 godziny.

Po upływie 5 godzin nic się nie zmieniło. Nic z nowej oferty nie działało, więc postanowiłem zadzwonić.

I co się okazało, konsultant stwierdził, że żadna nowa umowa nie została wprowadzona i na moim koncie nie ma zmian ;( ponoć nowa oferta została anulowana.

Powiedziałem, że nic z tego nie rozumiem, bo przecież zaakceptowałem nowe warunki i przedłużyłem umowę.

Otrzymałem informację, że mogę sobie złożyć reklamację. Powiedziałem, że przecież rozmowa jest nagrywana i żeby coś zrobiła, ale ona od tego nie jest, a dział reklamacji ma 30 dni…

Jestem wkurzony na maksa. Dzwonili do mnie i du*e zawracali kilka tygodni i nic z tego.

Napiszcie proszę co powinienem teraz zrobić. Jak to załatwić i czy mogę domagać się jakiejś rekompensaty.

 

Z góry dziękuje za wszelkie wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie masz zaległości w abonamencie to rzeczywiście nowa oferta powinna zaświecić dość szybko,ale nie później niż 24h no chyba, że wyraziłeś zgodę na aktywację dopiero od następnego okresu rozliczeniowego. Tak czy inaczej ja decyzje zostawiłbym do jutra.

 

Nie zalegałem nigdy za zapłatą.

Nie wyrażałem też zgody na aktywację od następnego miesiąca.

tak jak pisałem wcześniej - na moim koncie nie jest nic wprowadzone.

 

W jaki sposób mam zgłosić reklamację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...