Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dzięki za podpowiedzi, myślałem, że trzeba 3 miesiące wcześniej. Więc tak: umowa kończy mi się dwudziestegoktóregoś października, teraz piszę wypowiedzenie (od razu na nim podając swój numer kontaktowy, bo zmieniłem, a mojego nowego nie mają(?)), mam to co mam, do końca listopada, z tym, że w listopadzie płacę cenę niepromocyjną i wtedy oni do mnie dzwonią? Dobrze rozumuję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@arturfcb możesz zmienić numer kontaktowy w ICA bądź BOK. Umowy są do końca miesiąca. Złożysz wypowiedzenie i nie jest powiedziane, że dopiero w listopadzie będą dzwonić, bo mogą już w październiku-tyle, że lepsze oferty możesz otrzymywać dopiero w listopadzie. Zapłacisz więcej za listopad jeżeli nie przedłużysz umowy w październiku a to ile więcej dowiesz się np.dzwoniąc na BOK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po miesiącu od złożenia wypowiedzenie odezwali się na maila z treścią:

 

"Szanowni Państwo,

 

potwierdzamy przyjęcie Państwa rezygnacji z Umowy o Abonament CYFRY+.

Z przykrością przyjęliśmy Państwa decyzję.

 

W trosce o Państwa zadowolenie, przygotowaliśmy ofertę specjalną z wyjątkowymi rabatami, dzięki której będą Państwo mogli oglądać programy nc+ tj. połączonych platform CYFRY+ i n.

 

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami pod numerem telefonu: 22 22 00 191

w godzinach: 10.00 - 21.00 (od poniedziałku do soboty).

 

Wierzymy, że nasza propozycja spotka się z Państwa zainteresowaniem i pozwoli w pełni korzystać z bogatej oferty programowej nowej platformy."

 

Z ciekawości zadzwoniłem co mają ciekawego do zaproponowania: Pani odebrała chwile porozmawialismy, spytala dlaczego zlozylem wypowiedzenie itd. powiedzialem co mnie interesuje czyli Universe+6c+ , lecz ona po chwili ciszy stwierdzila że może zaproponować Platinium za 99zł, powiedziałem jej że nie chce platinium gdyż nie potrzebuje tylu kanałów. A ona po chwili sprawdzenia oznajmiła że na tą chwile nie ma przygotowanej takiej oferty dla mnie jaką oczekuje, lecz jeżeli będzie jakaś nowa oferta w kierunku mojej osoby to oni już się do mnie zgłoszą. Ja grzecznie podziękowałem i lekko sugerując że jeżeli nie otrzymam lepszej oferty to poprostu nasze drogi się rozejdą.

 

Więc czekamy teraz na ich krok. co mówicie Panowie na tą sprawe ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca grudnia.

 

Obecnie mam CANAL+ KOMPAKT HD + MR + nieszczęsny Philips PVR (drugi dekoder mam na własność) i płace 77 zł.

Zależy mi tylko na sporcie w C+ i wymianie tego dziadowskiego Philipsa na coś co działa.

 

Co można dostać na wypowiedzeniu i za ile? Kiedy wysyłać wypowiedzenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca grudnia.

 

Obecnie mam CANAL+ KOMPAKT HD + MR + nieszczęsny Philips PVR (drugi dekoder mam na własność) i płace 77 zł.

Zależy mi tylko na sporcie w C+ i wymianie tego dziadowskiego Philipsa na coś co działa.

 

Co można dostać na wypowiedzeniu i za ile? Kiedy wysyłać wypowiedzenie?

Dla ciebie to universe+ z paczka 6xc+ MR i możesz wymienic phila na pace-a to wszystko za 59zł a przy odrobinie szczęścia nawet 49zł

Wypowiedzenie wyślij do końca listopada(liczy się data stempla pocztowego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich Państwa

 

Jako, że to mój pierwszy post, pozwólcie że się przedstawię. Bartek z Lublina .... wiekowo jak na Forumowiczów pewnie dużo bo 47 lat.

Ale do rzeczy

 

Włos na głowie mi się zjeżył czytając ten wątek po tym co dziś mi zaproponowano. Jestem w starej "n" od dobrych kilku lat z umową na czas NIEOKREŚLONY. Płacę 48 zł za "wszystkie pakiety starej n" (bez HBO, bez cinemaxów, śmaksów, erotyki) + 1,99 za History. Nie płacę za wynajem dekodera. Podpisując umowę miałem dostęp do całości Ligi Mistrzów z możliwością wyboru meczu. Teraz za coś takiego wg strony www nc+ mam płacić 99 zł. Dziś po telefonie do nc+ taką ofertę mi zaproponowali, gdyż inna "nie jest dla mnie przygotowana". Na moje nieszczęście posiadam wadliwy, notorycznie resetujący się dekoder PVR BOX+ z dyskiem 250 GB. Dekoder "żyje swoim życiem", często nie nagrywa, zawiesza się itp.... Po resecie działa pól dnia, czasem pół godziny.

Piszecie Państwo o Abonentach, którym kończy się umowa by wysyłali wnioski z rezygnacją i wtedy coś można wydębić. A jak jest z takimi, jak ja - z umową, która przeszła na czas nieokreślony? Owszem mogę ją wypowiedzieć w dowolnym momencie - ale czy bez wypowiadania można coś lepszego uzyskać? Dziś nic nie uzyskałem dzwoniąc do BOK.

Chciałbym mieć dostęp do wszystkich meczów LM czyli chciałbym mieć pakiet UNIVERSE+ i 6 x canal+ za 59 zł (takie sytuacje opisujecie że są możliwe). Ale co z moim dekoderem? Czy muszę przy nim pozostać (+ konieczna naprawa czy wymiana na taki sam), czy mogę dostać dekoder z większym dyskiem np 500 GB (na tym mi też bardzo zależy) bez comiesięcznej opłaty za jego wynajem.

 

Prosiłbym o Państwa pomoc i o wskazanie strategii walki z [beep]ością żabojadów. Czy dzwonić do BOK i skomleć, czy składać reklamację, że ofertę mam inną, niż ta w dnu jej podpisania, czy od razu pismo z wypowiedzeniem umowy, czy jak?

Mogę przejść do nc+, mogę zapłacić niewiele więcej, ale nie o 100% więcej za to samo i chcę mieć sprawny dekoder z większym dyskiem.

Z góry dziękuję za wszelka pomoc, Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...