knaB Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Witam kolegów i ... być może koleżanki Dzisiaj kolejny telefon z ICA z potwierdzeniem zarejestrowania wypowiedzenia i kolejną, wesołą ofertą. Na pytanie co by mnie interesowało odpowiedziałem, że skądinąd wiem, że oferta UNIVERSE + 6C+ (na razie bez podawania ceny) jest do wytargania Po konsultacji z przełożonym uzyskałem odpowiedź, że niestety ... i tu padło bardzo ważne moim zdaniem stwierdzenie cyt. "ta oferta UNIVERSE z paczką C+ jest dla pana niedostępna" :> . Oznacza to ni mniej ni więcej, tylko to że oferta jest konsulom znana i z jakiegoś powodu niektórym oferowana a niektórym nie. Pewnie zależy to od ilości czasu pozostałego do końca umowy lub, co gorsza humoru konsula Tak czy inaczej na dzień dzisiejszy zaoferowano mi PLATINUM za 99zł + HBO za 0zł. O czas umowy i MR już nie pytałem. Podziękowałem. .... czekam...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko25 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Witam wypowiedzenie wysłane , umowa do końca lipca. Miałem w N WPT+NPremium+HBO za 59 zyla a teraz mam Universe+ 6xC+ + HBO na pół roku, umowa na 12 miechów też za 59 zyla. Duzych targów nie było to była druga rozmowa. Chyba rzeczywiście N-kowicze maja duuuzo lepiej pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westwi78 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 a mi wlasnie pan na CA powiedzial ze nie mam wymiany dekodera zapewnionej (starego phila) na nowy:) jak zapewniał 3 razy konsultant przy migracji:) poszło pismo z reklamacją nagrywajcie sami rozmowu jak możecie, żeby wariata z Was nie robili potem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Udało się komuś uzyskać pakiet "Canal+Gold + HBO" to jest pytanie z podtekstem może ktoś się domyśli o co mi chodzi to wcale nie ma tak wyglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Le0nGC Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Czy ktoś miał taką sytuację, że złożył wypowiedzenie ponieważ kończyła się umowa (30 czerwca br.) i nie zmigrował tylko przedłużył umowę w n? Kolega mnie właśnie poinformował, że zamiast migracji dostał, jak się teraz okazuje WPT+nPremium (czytaj: 6xC+)+HBO na czas nieokreślony (3 m-ce wypowiedzenia). Umowę przedłużał w czerwcu jeszcze, a o zaistniałej sytuacji dowiedział się po telefonie w związku z nie działaniem nc+Go. Jak się okazuje dalej będzie klientem n a nie nc+ i dlatego nie ma pełnego dostępu do nc+go (3h na dobę tylko). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voorhees84 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Umowę mam słownie do dziś. Nie czekając na telefon od nich (a zostawiłem numer pierwszego dnia jak się pojawiła plansza nc+) napisałem maila, że chciałbym universe/silver +6c+ + MR za 60-70 zł. Oczywiście wcześniej wysłałem list z rozwiązaniem umowy - wypowiedzenie zarejestrowane. Wczoraj telefon od konsultanta - jak powiedział, dokładnie to, co chcę w mailu i za 69 zł na rok (Platinum, bo tam są wszystkie C+). I wydawało się spoko, ale jak zaczął czytać, to nie ma MR. Co się okazuje - mógłby mi dać MR ale na koncie abonenta w APS można zrobić tylko jedną akcję w ciągu jednego dnia. Więc nie może mi dać MR - albo może MR dać, lecz na jeden dzień, bo moja umowa od jutra będzie rozwiązana. Przyznał konsultant, że gdyby zadzwonił dzień wcześniej to można było mi dać to co chciałem plus MR... Nie zgodziłem się na to platinum. I powiedziałem, by ktoś do mnie 1. sierpnia zadzwonił - bo moje oczekiwania są znane, w sumie zostały zaakceptowane, w systemie ponoć też jest to zapisane - i wtedy od razu się dogadujemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 he,he... tzw. szemrane towarzystwo z nc+ robi bokami. Jeszcze kilkanaście dni temu stawiali na swoim.... no cóż, plany, plany nie wyrobione. Wczoraj telefon z ich strony: (mimo, że do końca umowy jeszcze trochę czasu) zgodzili się łatwo na nasze stawiane wcześniej warunki. 29zł/mc za Komfort (zjazd z Kompakt za 44 zł)ze stara karta. Abonent zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Wczoraj telefon od konsultanta - jak powiedział, dokładnie to, co chcę w mailu i za 69 zł na rok (Platinum, bo tam są wszystkie C+). To że dostaniesz 6x Canal+ wcale nie oznacza że to będzie pakiet Platinum. Teraz nawet do Universe dorzucają 6 Canal+. Platinum to także serwisy VOD (C+ VOD, nSeriale, Prapremiery i serwisy netVOD). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voorhees84 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Wiem Paweł85. Mnie nie zależy na żadnych VODach etc, ale na C+ + MR. Po prostu konsultant powiedział, że nie da mi Universe + 6C+, ale Platinum, gdzie będę miał 6C+ z urzędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pharamistic Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Witam, Umowę miałem do końca lipca. Wypowiedzenie wysłane z zachowanym 30 dniowym terminem. Dzisiaj otrzymałem następującą ofertę : 1) Pakiet Universe+ 2) Wszystkie kanały C+ 3) multiroom 69zł/mc + jednorazowa 199zł media box i 49zł Box+ Migrowałem z n posiadany wcześniej miałem wszystkie pakiety tematyczne za 59zł/mc Jestem zadowolony bo to chciałem pozdrawiam i życzę wytrwałości i trzymać się do końca tego co się oczekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knaB Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Pharamistic przywróciłeś mi wiarę w to forum bo od kilku dni wszyscy się cieszą i chwalą, że udało im się wywalczyć Platynę za 99zł jakby to był szczyt możliwości. Nareszcie jakaś konkretna oferta! Gratuluję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swot Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 hej, miałem umowę do końca lipca, pod koniec czerwca poszło wypowiedzenie. płaciłem N- 54zł (bez n-premium) cały miesiąc dzwonili, namawiali, pakiety i ceny z kosmosu, w końcu tydzień temu padło: silver - 49zł od dzisiaj wszystko chodzi tak jak było ustalone. pozdrawiam wytrwałych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orlik666 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Wczoraj telefon od konsultanta - jak powiedział, dokładnie to, co chcę w mailu i za 69 zł na rok (Platinum, bo tam są wszystkie C+). To że dostaniesz 6x Canal+ wcale nie oznacza że to będzie pakiet Platinum. Teraz nawet do Universe dorzucają 6 Canal+. Platinum to także serwisy VOD (C+ VOD, nSeriale, Prapremiery i serwisy netVOD). Mając pakiet który posiadam w stopce, mam dostęp do C+ VOD za free. Nic ciekawego szczerze mówiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Bo masz C+ Platinum. Niektórym dają np. C+ Gold a 6x Canal+ nazywane jest jako C+ Premiere czy jakoś tak. Wtedy nie masz wszystkich kolekcji. Ale i tak z tych kolekcji jedyna warta uwagi byłaby Seriale+ gdyby seriale były z mniejszym opóźnieniem i w HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Nie do końca masz racje. Ja mam GOLD ze wszystkimi uprawnieniami na PLATYNE włącznie z kolekcjami VOD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 ............ warta uwagi byłaby Seriale+ gdyby seriale były z mniejszym opóźnieniem i w HD. You have right this is also my opinion @regenwalde widocznie miałeś farta i działa ci "Canal+Vod" albo masz namiary na dobrego konsula 29.04.13 migration Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Zadzwoniłem i trafiłem . Jak by kogoś interesowało to migrowałem 13.06.2013 a umowa papierowa przyszła 27.07.2013. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 W netVOD też masz wszystko to co przy Platynie? HBO masz? Bo wtedy HBO OD też powinieneś mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bolo545 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 wlasnie do mnie dzwonili i facet nie zaproponowal mi nic innego nic to co moge wziac wchodzac do salonu.w zwiazku z tym czas wyslac rezygnacje bo za poltora miesiaca konczy sie umowa taka prosba koledzy czy mozecie podrzucic jakis link ze wzorem rezygnacji z tytulu wygaszenia umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 W tej chwili na moim deku nie mam możliwości sprawdzenia ale przyszła umowa i tam już jest to wpisane. HBO nie miałem przed migracją i teraz też nie mam. Nie walczyłem o HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Spoko, tak się tylko pytam, bo natworzyli tych wariantów migracji tyle że chyba sami się już w nich gubią. Dlatego warto ustalić konkretne szczegóły bo coś czuję że w kolejnych miesiącach mogą nas spotykać różne "niespodzianki". U mnie już jedna była, bo zapomnieli do konta abonenckiego przypisać HBO i mi zgasło, ale na szczęście w jeden wieczór poprzez mejle do doradców z forum nc+ sprawa została wyjaśniona. Ale wcale się nie zdziwię jak w kolejnych miesiącach znów coś ciekawego się wydarzy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Na szczęście u mnie obyło się bez niespodzianek. Nic nie zgasło, a nawet zapaliło się więcej (wcześniej miałem C+Start HD ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bolo545 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 panowie moze ktos mi podaj wzor wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shidishi16 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 W opcjach dodatkowych pisze : NetVod konto podstawowe. Co to oznacza i co tam sie znajduje co moge w dekoderze ogladac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creative99 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 panowie moze ktos mi podaj wzor wypowiedzenia? http://lmgtfy.com/?q=wz%C3%B3r+wypowiedzenia+nc%2B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.