Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wchodziłem i porównałem i chce się upewnić czy nie ma jakichś haków w regulaminie!!!. Wystarczyła któtka odpowiedz a nie przypier ... sie od razu co za naród?? tfu

 

pakiety oprócz vodów różnią tylko dodatkowym Canal+

haczyk jest być może taki, że przy przedłużeniu umowy nie będzie można zejść na niższy pakiet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory ale ja to nie bardzo czaje co wy z tym zakazem zejscia na mniejszy pakiet ? Zbliza sie koniec umowy wysylacie wypowiedzenie i negocjujecie od nowa. Chca zebyscie placili wiece nie przymujecie oferty i co niby was zmusza do placenia wiecej ? No chyba ze ktos nie bedzie mogl zyc bez TV. Zabawa przy wypowiedzeniu od poczatku ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wszystko nawet cinemax najpierw mowil cos o 6 m-cach ale jednak na caly okres proponuję i wlasnei problem z dekoderem. w przyszlosci bede chciał pewnie multiroom no i musze wymienic dekoder i mowi mi ze lepiej zrobic to teraz, bo potem bede mujsial pewnie duzo zaplacic a tak albo 199 zl albo 10 zl za m-c i i ze lepiej te 199, bo nawet jak potem przedluze za rok to dalej bede musial go splacac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy ktoś już wywalczył cos ciekawego z samym WPT??? Bo słyszałem że już miękną i można wywalczyć canal+ do universa a podobno pod koniec tygodnia maja być dużo lepsze oferty dla tych z samym WPT.Poczekamy zobaczymy???

 

ja z takim nastawieniem czekam do końca tygodnia, w najgorszym wypadku zrezygnuję lub wezmę Universe bo to w sumie to samo a troche taniej (obecnie 59 zł płacę a Universe dają za 49 zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ci co wysyłali wypowiedzenia z cyfry to podawali powód wyłączenie kanałów ??

Tak. Np. ja miałem słabą ofertę, bo zaczął się okres minimalny. 2 miesiące wcześniej się uwolnię lub dostanę nową ofertę już teraz. 20 zł, do 15 już schodzą. Nie wierzę oszustom co mają to niby połowę taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIECH ktoś mi napiszę czy brać to: C+x6 + HBO + Cinemax + Filmbox + Seriale za 89 zł na 12 m-cy

Jesli jest w tym dekoder i mr to jak najbardziej

Sorki ale Was juz chyba calkiem straszy,co za ludzie.Najlepiej to All inclusive +MR+Dekoder za 70zl,ale to tez pewnie byscie pisali czy brac,ktos by doradzil ze jak dadza telewizor LED minimum 46" to jak najbardziej :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kwietnia mam WPT 54zł. Wypowiedzenie wysłane. Dziś telefon z DUK 122947879 z ofertą Univers+ za 49zł innej oferty nie ma " nie miał pan N premium". Pora się będzie pożegnać nc+ Skoro tak traktują klienta to mam ich :censored:

 

 

Ja przed chwilą zmigrowałem na Universe+ HBO na 6 miesięcy - za 49 PLN/12 m-cy. Odpuściłem dalsze targi - i tak nie ma szans na paczkę C+ - stwierdzili to już już inni koledzy na forum. Też miałem WPT bez premium tylko średnio za 44 PLN (bo 3 miechy darmowe). ięc sumie może być , choć szału nie robi. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam przed chwilką tel z nc+ propozycja: c+ platinium(razem z vod) + hbo +cinemax +filmbox +prezent do wyboru na pół roku albo history hd albo xxx cena 99 zeta więc taka jaką płacę teraz w n-ce za tzw starego fulla (wszystko oprócz xxx) wszystko na 12 miesięcy. Wypowiedzenie do końca kwietnia,ani razu do nich nie dzwoniłem, brałem ich na przetrzymanie, widać więc że to jedyna metoda na ugranie coś sensownego bo oferta mi się podoba. Chyba więc moja bitwa z nc+ zostaję zamrożona na 12 miesięcy. Pozdrawiam wszystkich i życzę owocnych i bezstresowych negocjacji .

 

bliski

 

nagrałeś rozmowę? miałem identyczną propozycję a skończyło się tak iż od 1-05-2013r. czysta platyna bez dodatków za 99zł super okazja szczegóły tu http://ncpluspytania.pl/viewtopic.php?id=8892

 

 

Od poprzednich swoich postów pociągnąłem trochę temat kilkoma następnymi telefonami do naszej Nowej Wspaniałej Platformy i już wiem że na 100% jestem posiadaczem czystej platyny za 99zł a skąd z BOK N

 

moje ustalenia dotyczące migracji klientów z N do NC:

-nie dzwońcie pod Warszawskie tel. jak to Pani z DUK 12 2947879 ujęła Warszawa nie widzi ofert nowych abonentów NC po migracji. Dodatkowo pod naciskiem powiedziała iż na początku nie zaznaczyli wszystkich opcji tylko czyste pakiety bo nie mieli możliwości, pytam gdzie mogę sprawdzić ofertę na którą migrowałem i która ma być ponoć widoczna od 01-05-2013 -tylko i wyłącznie w BOK N.

 

Dzwonię do BOK N 12 2947800 (w opcjach tonowo 2,1,2,0)

-BOK N słyszę

-od maja jest Pan posiadaczem Pakietu Platinium bez opcji dodatkowych

-nie mam żadnych opcji dodatkowych?

-niech Pan napisze reklamacje

-już napisałem podaje nr kiedy zostanie rozpatrzona? (złożona przez formularz na stronie 4 dni temu http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas)

-odpowiada nie wiem niebawem (na stronie info "Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni."-czekam 4 dzień)

-a dzisiejsza

-nie dzisiejszej jeszcze nie widzę

-czy złożenie reklamacji w tej formie wystarczy, czy może jakieś pismo pocztą mam wysyłać?

-nie wystarczy

 

Miałem napisać dodatkowy komentarz, ale raczej nie muszę porostu nowa definicja rozrywki

ps. rozmowę migracyjną oczywiście nagrałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

interesuje mnie Silver + wszystkie kanały canal+ dekoder PVR i multiroom. Za ile mozna to wyciagnąć?

Ja dzisiaj dostałem taki pakiet(silver+wszystkie c+ pace pvr i mr) za 79 + filmbox na 6 miesięcy free

 

ja za silver + wszystkie c+ oraz Hbo i MR standard oraz powiększenie pojemnosci dysku dostałem za 79 zł umowa na 12 mies

 

I nie jesteście abonamentami n-ki i nie wysłaliście wypowiedzenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory ale ja to nie bardzo czaje co wy z tym zakazem zejscia na mniejszy pakiet ? Zbliza sie koniec umowy wysylacie wypowiedzenie i negocjujecie od nowa. Chca zebyscie placili wiece nie przymujecie oferty i co niby was zmusza do placenia wiecej ? No chyba ze ktos nie bedzie mogl zyc bez TV. Zabawa przy wypowiedzeniu od poczatku ....

Zauważ tylko, że ewidentnie nie tylko nie chcą iść na obniżenie pakietu, ale na podwyższenie również. A w końcu czym się różni migracja poparta wypowiedzeniem od zakończenia okresu gwarantowanego takim samym wypowiedzeniem?

 

Dla mnie ciekawe jest to, że nie chcą godzić się także na podwyższanie pakietów. Wygląda to trochę tak, jak sprawdzanie wiarygodności kredytowej. Skoro ktoś do tej pory płacił niewiele, nie ma sensu uszczęśliwiać go na siłę i mieć tylko później kłopot. Niewykluczone, że jakieś znaczenie może też mieć historia terminowości wpłat za faktury. Jak wiadomo, mało kto publicznie chwali się swoimi ewentualnymi kłopotami w tej kwestii.

 

Oni naprawdę dużo o nas wiedzą. Myślę, że więcej, niż na pierwszy rzut oka może się wydawać.

 

ArtS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po drugim telefonie do nc+. Dzisiaj Konsultant zaproponował mi to samo, co ostatnio, czyli 179zł za pakiet All Inclusive + 10zł mies. za wynajem dekodera mediaBOX+. Dowiedziałem się także, że nie będę musiał płacić opłaty aktywacyjnej w kwocie 49zł. Ogólnie, z tych warunków jestem zadowolony i mogę wziąć All Inclusive na tych właśnie warunkach. Ktoś pisał tu już, że dostał AI za 159zł, ale nie wiem czy to prawda. Mnie konsultant powiedział, że to jest niemożliwe. Zadzwonię jeszcze raz w piątek i wtedy już ostatecznie dokonam migracji do nc+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bliski

 

nagrałeś rozmowę? miałem identyczną propozycję a skończyło się tak iż od 1-05-2013r. czysta platyna bez dodatków za 99zł super okazja szczegóły tu http://ncpluspytania.pl/viewtopic.php?id=8892

 

 

Od poprzednich swoich postów pociągnąłem trochę temat kilkoma następnymi telefonami do naszej Nowej Wspaniałej Platformy i już wiem że na 100% jestem posiadaczem czystej platyny za 99zł a skąd z BOK .....

 

 

Nie nagrywałem rozmowy , bo jak widzisz po sobie nic ci to zbytnio nie daje musisz słać reklamacje i czekać,czekać, czekać. Ja mam inny patent na takie rozmowy, umowę mam na żonę ale to ja negocjuje warunki,użeram się z nimi i to ja przedłużam umowę tak jak w tym przypadku. Gdy konsultant nie chce zaakceptować umowy potwierdzonej przeze mnie to taką odmawiam. W momencie kiedy konsultant nic nie wspomina o żonie a mi pasują warunki potwierdzam umowę. W momencie kiedy chcą mnie wyrolować mają umowę na żonę potwierdzoną przez osobę trzecią a w takim przypadku takiego przedłużenia umowy nie ma. Więc mogą mnie ...... Należy pamiętać tylko o tym iż to działa tylko wtedy gdy oni dzwonią do ciebie bo na odwrót nie bo należy podać dane abo. więc nigdy nie dzwonie do nich pierwszy czekam na ich ruch. System sprawdzony w n-ce umowy wypowiadałem w sumie już 3-ci .raz za każdym razem w ten sposób przedłużałem i wszystko grało. System wymyślony po problemach z CP i z autopsji wiem że sprawdzony. Pozdrawiam i życzę powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...