dadi82 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Ja mam zapisane imie i nazwisko konsultanta godzinę rozmowy i powtórzył 3 razy warunki umowy oraz że włączenie nastąpi 1 maja. Ja przedłużyłem umowę na tych samych warunkach jak mam teraz w N Mi też konsultantka mówiła 3 x (bo jakoś nie umiałem pojąć dlaczego od razu nie daje Platinium) że będę miał pakiet UniVerse z uprawnieniami do Platinium ( bez VOD i innych bajerów) czyli universe i 6 programów canal+ a jeszcze HBO pół roku za darmo Ale umowa weszła w życie wczoraj dzięki temu wiem że zostałem wyj.....ny zostałem z gołym Universe i teraz każą mi reklamacje załatwiać a umowy nie mogą sprawdzić bo się przetwarza To jeżeli jest więcej wysterowanych to znowu trzeba do UOKiKu pisać, ach te żabojady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 @mkl, ja już nie wiem, czy ja mam jakieś zaniki pamięci, bo jakoś nie przypominam sobie, żebym był w sposób oficjalny zawiadomiony o możliwości rozwiązania umowy w związku z wycofaniem z oferty kanałów gwarantowanych. To nie lepiej, zaczekać na moment, kiedy zostaniemy rzeczywiście w sposób fizyczny (droga pocztową) o tym powiadomieni, bo wówczas dopiero od tego momentu płynąłby czas na złożenie ewentualnego wypowiedzenia. Nie wiem na jakiej podstawie, Canal+ ustala tu termin składania wypowiedzeń na 30 dzień kwietnia br.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiu Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 @mkl, ja już nie wiem, czy ja mam jakieś zaniki pamięci, bo jakoś nie przypominam sobie, żebym był w sposób oficjalny zawiadomiony o możliwości rozwiązania umowy w związku z wycofaniem z oferty kanałów gwarantowanych. To nie lepiej, zaczekać na moment, kiedy zostaniemy rzeczywiście w sposób fizyczny (droga pocztową) o tym powiadomieni, bo wówczas dopiero od tego momentu płynąłby czas na złożenie ewentualnego wypowiedzenia. Nie wiem na jakiej podstawie, Canal+ ustala tu termin składania wypowiedzeń na 30 dzień kwietnia br.? Ja dostałem maila na początku kwietnia wypowiedzenie wysłane i przyjęte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_83 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Ja też nie rozumiem tego dlaczego mogę zrezygnować dopiero 30 kwietnia?? Skoro kanały zostały wylączone 1 kwietnia to powinienem być o tym poinformowany 1 marca i mieć czas do końca miesiąca. Bo przecież ja w kwietniu płace za te kanały. Złodziejstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 @mkl, ja już nie wiem, czy ja mam jakieś zaniki pamięci, bo jakoś nie przypominam sobie, żebym był w sposób oficjalny zawiadomiony o możliwości rozwiązania umowy w związku z wycofaniem z oferty kanałów gwarantowanych. To nie lepiej, zaczekać na moment, kiedy zostaniemy rzeczywiście w sposób fizyczny (droga pocztową) o tym powiadomieni, bo wówczas dopiero od tego momentu płynąłby czas na złożenie ewentualnego wypowiedzenia. Nie wiem na jakiej podstawie, Canal+ ustala tu termin składania wypowiedzeń na 30 dzień kwietnia br.? Byla wysylana informacja na email, poczta nic nie przyjdzie http://ncplus.pl/strefa-abonenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_83 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 @mkl, ja już nie wiem, czy ja mam jakieś zaniki pamięci, bo jakoś nie przypominam sobie, żebym był w sposób oficjalny zawiadomiony o możliwości rozwiązania umowy w związku z wycofaniem z oferty kanałów gwarantowanych. To nie lepiej, zaczekać na moment, kiedy zostaniemy rzeczywiście w sposób fizyczny (droga pocztową) o tym powiadomieni, bo wówczas dopiero od tego momentu płynąłby czas na złożenie ewentualnego wypowiedzenia. Nie wiem na jakiej podstawie, Canal+ ustala tu termin składania wypowiedzeń na 30 dzień kwietnia br.? Ja dostałem maila na początku kwietnia mail to powinna być dodatkowa forma komunikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predox Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Moje zdanie jest takie... Wylaczyli kanaly czyli zmienily sie warunki umowy o ktorych powinni listownie poinformowac, a tu cisza. Osoby nie korzystajace z netu nie wiedza nawet ze moga wypowiedziec umowe. Dzisiaj pisze do UOKIKU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 @maxiu, @slayer, zwyczajowo e-mail, to nie jest żadna forma, która upoważniałaby sprzedawcę do przedsiębrania przypuszczeń, że ta informacja dotarła w sposób skuteczny do określonego klienta. Nawet zwykły list papierowy, przesłany tradycyjną droga pocztową nie daje takich gwarancji, ale przynajmniej jest to forma zwyczajowo stosowana. Ja osobiście, nie czuję się jak osoba zawiadomiona przez Cyfrę+ w sposób oficjalny o zmianach w ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiu Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 ja tych maili nie wysyłam- skorzystałem z otrzymanego maila do wypowiedzenia umowy i tyle Pretensje kieruj do NC+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 co,juz wszyscy zmigrowali? nie widzę chwalących sie nowymi wypasinymi ofertami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkl Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Słuchajcie, regulamin mówi, że : " ... Abonent będzie uprawniony do rozwiązania umowy w zakresie dotyczącym danej opcji wyłącznie w następujących przypadkach: - w trybie art. 15 par.8 Regulaminu w przypadku zmiany zawartości danej Opcji przy uwzględnieniu pozostałych postanowień Regulaminu" a artykuł 15 par 8 mówi, że: " Zmiany regulaminu, Umowy oraz Cennika będą dostarczane Abonentowi na piśmie z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Zmiany [...] będą wiązały abonenta, jeżeli ich treść zostanie mu doręczone, a Abonent nie wypowie Umowy w terminie 14 dni od daty ich doręczenia Abonentowi. W przypadku wypowiedzenia umowy w powyższym trybie, Umowa ulega rozwiązaniu z ostatnim dniem obowiązywania regulaminu w brzmieniu przed dokonanymi zmianami" To nie dotyczy usunięcia kanałów - tylko innych zmian w regulaminie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soundowner Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 dobra jestem w nc+ sytuacja wyglądała tak byłem w n miałem wszystkie pakiety tematyczne, pakiet nFilm o raz hbo. umowa na czas nieznaczony za 79 PLN umowa skończyła mi się koło grudnia ale nie miałem żadnych dobrych propozycji więc wolałem zostać przy swoim. W kwietniu otrzymałem list z opcją gold za 89zł oczywiści mi się nie spodobała po świętach wysłane wypowiedzenie. Nie miałem żadnych telefonów od nc+ tylko jakiegoś smsa parę dni temu żebym został z nimi i mają super oferty i podany numer na który dzzwonić. W końcu dziś nie wytrzymałem i zadzwoniłem. Oferta Universe do tego wszystkie 6 kanałów C+, plus HBO na cały okres trwania umowy cena 79 PLN po małym targowaniu zeszli do 69 PLN. Do tego wymieniłem dekoder PVR nki 250GB na turbodekoder 500GB za 5PLN/msc. Czyli całość za 74 PLN miesięcznie, pewnie mogłem jeszcze coś wytargować ale oferta mnie zadowala więc się zgodziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 @maxiu, tu nie chodzi o pretensje, tylko o tak zwany kręgosłup, jeśli wiesz o czym w ogóle mowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkl Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Ale ważniejszy jest inny zapis i tu NIE MA KONIECZNOŚCI POWIADAMIANIA ABONENTÓW: "Artykuł 7 - PROGRAMY par. 1 Operator CYFRY+ z ważnych przyczyn technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych może wprowadzić zmiany liczby i rodzaju programów wchodzących w skład pakietów wyszczególnionych w cenniku. W/w zmiany [...] uprawniają Abonenta do rozwiązania Umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie 1 miesiąca kalendarzowego od daty wprowadzenia tych zmian, ze skutkiem na koniec miesiaca kalendarzowego, w którym to oświadczenie dotarło do operatora Cyfry +" Tak więc NIE MAJĄ obowiązku NIKOGO powiadamiać na piśmie, elektronicznie, czy nawet telefonicznie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Jego Cień: Masz racje. Już pisałem o tym sto razy. Abonent NC+ a też N i C+ nie ma ustawowego obowiązku mieć interneta! Za skuteczność informacji ponosi odpowiedzialność NC+ - było o tym 120 razy - widać niektórym to za mało. Jak abonent zawiera umowę - pisze jak byk - wszelkie zmiany muszą mieć formę pisemną - list polecony! W naszej biednej Polsce - 0.003 procent ma podpis cyfrowy do emailów. Po co bić pianę w wiadomej sprawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielqs Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Ludzie czy wy nie rozumiecie, ze poki co w ICA sa widoczne tylko gole pakiety, i wszelkie inne zmiany beda widoczne dopiero po 1 maja? Jesli konsultant wam obiecal cala paczke Canal+, mimo ze macie obecnie w ICA Universe, Silver czy Gold, to i tak bedziecie ja mieli wiec nie panikowac bez sensu tylko uzywac mozgu do myslenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkl Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Jego Cień:Masz racje. Już pisałem o tym sto razy. Abonent NC+ a też N i C+ nie ma ustawowego obowiązku mieć interneta! Za skuteczność informacji ponosi odpowiedzialność NC+ - było o tym 120 razy - widać niektórym to za mało. Nie macie racji. Nie ma o tym słowa w regulaminie! Czytajcie wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 danielgs: Ale emigranci nie słyszeli, a na głuchotę jest laryngolog a nie nasze wspaniałe forum. Logujcie się po 1 maja - będzie wtedy w ICA full info! mkl: Z księżyca się urwałeś? Gdzie jest zapis, że mam mieć internet? Gdzie jest zapis. że zmiany umowy NIE wymagają formy pisemnej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkl Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 @user19 Nie pisałem nic, że masz mieć internet. "Nie macie racji" odnosiło się do powiadamiania o wyłączeniu kanałów gwarantowanych A gdzie jest zapis, że usunięcie kanału, to zmiana umowy? Przytoczyłem zapis z regulaminu/umowy. Nie wymyśliłem przecież tego sobie. W tym punkcie nie ma nawet słowa o tym, że trzeba kogokolwiek powiadamiać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twonk Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Ludzie czy wy nie rozumiecie, ze poki co w ICA sa widoczne tylko gole pakiety, i wszelkie inne zmiany beda widoczne dopiero po 1 maja? Jesli konsultant wam obiecal cala paczke Canal+, mimo ze macie obecnie w ICA Universe, Silver czy Gold, to i tak bedziecie ja mieli wiec nie panikowac bez sensu tylko uzywac mozgu do myslenia Prawdopodobnie masz rację ale tam mają taki bajzel, że różnie może być. Myślę, że kilka osób będzie musiało złożyć reklamację żeby dostać to co im obiecano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 mkl: Ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlaWasII Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 I co ci da takie nagranie skoro jest zdobyte niezgodnie z prawem, w żadnym procesie reklamacyjnym nie będzie ono uwzględnione Urban legend! Nagrywanie własnych rozmów, co do zasady (sic), nie jest karalne. Wykorzystanie nagranej rozmowy, może być uznane za naruszenie dóbr osobistych nagrywanego, ale nie zawsze i to już należy ustalić ze swoim prawnikiem... Taki żart gdzieś słyszałem... Było to jakoś tak: Jak się ktoś mnie pyta, czy się zgadzam na nagrywanie, to ja trzymając palec na REC odpowiem pytaniem: — Pan się mnie pyta, (REC) czy można rozmowę nagrywać? — Tak! — No to jest zgoda! A zatem słucham... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiu Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Ludzie czy wy nie rozumiecie, ze poki co w ICA sa widoczne tylko gole pakiety, i wszelkie inne zmiany beda widoczne dopiero po 1 maja? Jesli konsultant wam obiecal cala paczke Canal+, mimo ze macie obecnie w ICA Universe, Silver czy Gold, to i tak bedziecie ja mieli wiec nie panikowac bez sensu tylko uzywac mozgu do myslenia Tylko jest jeden problem - moja nowa umowa rozpoczęła się wczoraj a nie 1 maja i nie mam dodatkowych programów obiecanych przy zgodzie na nią a w dodatku po wprowadzeniu jej wyłączyli mi dotychczas opłaconą paczkę Canal+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielqs Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 A co miales wczesniej? Paczka Canal+ miala byc aktywna i tak dla wszystkich do konca kwietnia, wiec dopiero jak w maju ci ja wylacza to mozesz sie martwic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Maxiu: Byłeś kim? N cz c+? Do kiedy miałeś i z kim starą umowę? Czy wyraziłeś zgodę na przejście na nowe warunki od razu po rozmowie? Emigrowałeś do NC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.