Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam zapisane imie i nazwisko konsultanta godzinę rozmowy i powtórzył 3 razy warunki umowy oraz że włączenie nastąpi 1 maja. Ja przedłużyłem umowę na tych samych warunkach jak mam teraz w N

 

Mi też konsultantka mówiła 3 x (bo jakoś nie umiałem pojąć dlaczego od razu nie daje Platinium) że będę miał pakiet UniVerse z uprawnieniami do Platinium ( bez VOD i innych bajerów) czyli universe i 6 programów canal+ a jeszcze HBO pół roku za darmo

Ale umowa weszła w życie wczoraj dzięki temu wiem że zostałem wyj.....ny zostałem z gołym Universe i teraz każą mi reklamacje załatwiać a umowy nie mogą sprawdzić bo się przetwarza :read:

To jeżeli jest więcej wysterowanych to znowu trzeba do UOKiKu pisać, ach te :censored: żabojady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mkl, ja już nie wiem, czy ja mam jakieś zaniki pamięci, bo jakoś nie przypominam sobie, żebym był w sposób oficjalny zawiadomiony o możliwości rozwiązania umowy w związku z wycofaniem z oferty kanałów gwarantowanych.

 

To nie lepiej, zaczekać na moment, kiedy zostaniemy rzeczywiście w sposób fizyczny (droga pocztową) o tym powiadomieni, bo wówczas dopiero od tego momentu płynąłby czas na złożenie ewentualnego wypowiedzenia.

 

Nie wiem na jakiej podstawie, Canal+ ustala tu termin składania wypowiedzeń na 30 dzień kwietnia br.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mkl, ja już nie wiem, czy ja mam jakieś zaniki pamięci, bo jakoś nie przypominam sobie, żebym był w sposób oficjalny zawiadomiony o możliwości rozwiązania umowy w związku z wycofaniem z oferty kanałów gwarantowanych.

 

To nie lepiej, zaczekać na moment, kiedy zostaniemy rzeczywiście w sposób fizyczny (droga pocztową) o tym powiadomieni, bo wówczas dopiero od tego momentu płynąłby czas na złożenie ewentualnego wypowiedzenia.

 

Nie wiem na jakiej podstawie, Canal+ ustala tu termin składania wypowiedzeń na 30 dzień kwietnia br.?

 

Ja dostałem maila na początku kwietnia wypowiedzenie wysłane i przyjęte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mkl, ja już nie wiem, czy ja mam jakieś zaniki pamięci, bo jakoś nie przypominam sobie, żebym był w sposób oficjalny zawiadomiony o możliwości rozwiązania umowy w związku z wycofaniem z oferty kanałów gwarantowanych.

 

To nie lepiej, zaczekać na moment, kiedy zostaniemy rzeczywiście w sposób fizyczny (droga pocztową) o tym powiadomieni, bo wówczas dopiero od tego momentu płynąłby czas na złożenie ewentualnego wypowiedzenia.

 

Nie wiem na jakiej podstawie, Canal+ ustala tu termin składania wypowiedzeń na 30 dzień kwietnia br.?

Byla wysylana informacja na email, poczta nic nie przyjdzie

http://ncplus.pl/strefa-abonenta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mkl, ja już nie wiem, czy ja mam jakieś zaniki pamięci, bo jakoś nie przypominam sobie, żebym był w sposób oficjalny zawiadomiony o możliwości rozwiązania umowy w związku z wycofaniem z oferty kanałów gwarantowanych.

 

To nie lepiej, zaczekać na moment, kiedy zostaniemy rzeczywiście w sposób fizyczny (droga pocztową) o tym powiadomieni, bo wówczas dopiero od tego momentu płynąłby czas na złożenie ewentualnego wypowiedzenia.

 

Nie wiem na jakiej podstawie, Canal+ ustala tu termin składania wypowiedzeń na 30 dzień kwietnia br.?

 

Ja dostałem maila na początku kwietnia

 

mail to powinna być dodatkowa forma komunikacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maxiu, @slayer, zwyczajowo e-mail, to nie jest żadna forma, która upoważniałaby sprzedawcę do przedsiębrania przypuszczeń, że ta informacja dotarła w sposób skuteczny do określonego klienta.

 

Nawet zwykły list papierowy, przesłany tradycyjną droga pocztową nie daje takich gwarancji, ale przynajmniej jest to forma zwyczajowo stosowana.

 

Ja osobiście, nie czuję się jak osoba zawiadomiona przez Cyfrę+ w sposób oficjalny o zmianach w ofercie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, regulamin mówi, że :

" ... Abonent będzie uprawniony do rozwiązania umowy w zakresie dotyczącym danej opcji wyłącznie w następujących przypadkach:

- w trybie art. 15 par.8 Regulaminu w przypadku zmiany zawartości danej Opcji przy uwzględnieniu pozostałych postanowień Regulaminu"

 

a artykuł 15 par 8 mówi, że: " Zmiany regulaminu, Umowy oraz Cennika będą dostarczane Abonentowi na piśmie z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Zmiany [...] będą wiązały abonenta, jeżeli ich treść zostanie mu doręczone, a Abonent nie wypowie Umowy w terminie 14 dni od daty ich doręczenia Abonentowi. W przypadku wypowiedzenia umowy w powyższym trybie, Umowa ulega rozwiązaniu z ostatnim dniem obowiązywania regulaminu w brzmieniu przed dokonanymi zmianami"

 

To nie dotyczy usunięcia kanałów - tylko innych zmian w regulaminie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra jestem w nc+

sytuacja wyglądała tak byłem w n miałem wszystkie pakiety tematyczne, pakiet nFilm o raz hbo. umowa na czas nieznaczony za 79 PLN umowa skończyła mi się koło grudnia ale nie miałem żadnych dobrych propozycji więc wolałem zostać przy swoim. W kwietniu otrzymałem list z opcją gold za 89zł oczywiści mi się nie spodobała po świętach wysłane wypowiedzenie. Nie miałem żadnych telefonów od nc+ tylko jakiegoś smsa parę dni temu żebym został z nimi i mają super oferty i podany numer na który dzzwonić. W końcu dziś nie wytrzymałem i zadzwoniłem.

Oferta Universe do tego wszystkie 6 kanałów C+, plus HBO na cały okres trwania umowy cena 79 PLN po małym targowaniu zeszli do 69 PLN. Do tego wymieniłem dekoder PVR nki 250GB na turbodekoder 500GB za 5PLN/msc. Czyli całość za 74 PLN miesięcznie, pewnie mogłem jeszcze coś wytargować ale oferta mnie zadowala więc się zgodziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ważniejszy jest inny zapis i tu NIE MA KONIECZNOŚCI POWIADAMIANIA ABONENTÓW:

 

"Artykuł 7 - PROGRAMY

par. 1 Operator CYFRY+ z ważnych przyczyn technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych może wprowadzić zmiany liczby i rodzaju programów wchodzących w skład pakietów wyszczególnionych w cenniku.

W/w zmiany [...] uprawniają Abonenta do rozwiązania Umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie 1 miesiąca kalendarzowego od daty wprowadzenia tych zmian, ze skutkiem na koniec miesiaca kalendarzowego, w którym to oświadczenie dotarło do operatora Cyfry +"

 

Tak więc NIE MAJĄ obowiązku NIKOGO powiadamiać na piśmie, elektronicznie, czy nawet telefonicznie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jego Cień:

Masz racje. Już pisałem o tym sto razy. Abonent NC+ a też N i C+ nie ma ustawowego obowiązku mieć interneta!

 

Za skuteczność informacji ponosi odpowiedzialność NC+ - było o tym 120 razy - widać niektórym to za mało.

 

Jak abonent zawiera umowę - pisze jak byk - wszelkie zmiany muszą mieć formę pisemną - list polecony!

W naszej biednej Polsce - 0.003 procent ma podpis cyfrowy do emailów.

 

Po co bić pianę w wiadomej sprawie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie czy wy nie rozumiecie, ze poki co w ICA sa widoczne tylko gole pakiety, i wszelkie inne zmiany beda widoczne dopiero po 1 maja? Jesli konsultant wam obiecal cala paczke Canal+, mimo ze macie obecnie w ICA Universe, Silver czy Gold, to i tak bedziecie ja mieli wiec nie panikowac bez sensu tylko uzywac mozgu do myslenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jego Cień:

Masz racje. Już pisałem o tym sto razy. Abonent NC+ a też N i C+ nie ma ustawowego obowiązku mieć interneta!

 

Za skuteczność informacji ponosi odpowiedzialność NC+ - było o tym 120 razy - widać niektórym to za mało.

 

 

Nie macie racji. Nie ma o tym słowa w regulaminie! Czytajcie wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

danielgs:

Ale emigranci nie słyszeli, a na głuchotę jest laryngolog a nie nasze wspaniałe forum.

Logujcie się po 1 maja - będzie wtedy w ICA full info!

 

mkl:

Z księżyca się urwałeś?

Gdzie jest zapis, że mam mieć internet?

Gdzie jest zapis. że zmiany umowy NIE wymagają formy pisemnej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@user19

 

Nie pisałem nic, że masz mieć internet. "Nie macie racji" odnosiło się do powiadamiania o wyłączeniu kanałów gwarantowanych

A gdzie jest zapis, że usunięcie kanału, to zmiana umowy?

 

Przytoczyłem zapis z regulaminu/umowy. Nie wymyśliłem przecież tego sobie. W tym punkcie nie ma nawet słowa o tym, że trzeba kogokolwiek powiadamiać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie czy wy nie rozumiecie, ze poki co w ICA sa widoczne tylko gole pakiety, i wszelkie inne zmiany beda widoczne dopiero po 1 maja? Jesli konsultant wam obiecal cala paczke Canal+, mimo ze macie obecnie w ICA Universe, Silver czy Gold, to i tak bedziecie ja mieli wiec nie panikowac bez sensu tylko uzywac mozgu do myslenia :)

 

Prawdopodobnie masz rację ale tam mają taki bajzel, że różnie może być. Myślę, że kilka osób będzie musiało złożyć reklamację żeby dostać to co im obiecano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co ci da takie nagranie skoro jest zdobyte niezgodnie z prawem, w żadnym procesie reklamacyjnym nie będzie ono uwzględnione

Urban legend! :brawo:

Nagrywanie własnych rozmów, co do zasady (sic), nie jest karalne. Wykorzystanie nagranej rozmowy, może być uznane za naruszenie dóbr osobistych nagrywanego, ale nie zawsze i to już należy ustalić ze swoim prawnikiem...

 

Taki żart gdzieś słyszałem... Było to jakoś tak:

Jak się ktoś mnie pyta, czy się zgadzam na nagrywanie, to ja trzymając palec na REC odpowiem pytaniem:

— Pan się mnie pyta, (REC) czy można rozmowę nagrywać?

— Tak!

— No to jest zgoda! A zatem słucham...

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie czy wy nie rozumiecie, ze poki co w ICA sa widoczne tylko gole pakiety, i wszelkie inne zmiany beda widoczne dopiero po 1 maja? Jesli konsultant wam obiecal cala paczke Canal+, mimo ze macie obecnie w ICA Universe, Silver czy Gold, to i tak bedziecie ja mieli wiec nie panikowac bez sensu tylko uzywac mozgu do myslenia :)

 

Tylko jest jeden problem - moja nowa umowa rozpoczęła się wczoraj a nie 1 maja i nie mam dodatkowych programów obiecanych przy zgodzie na nią a w dodatku po wprowadzeniu jej wyłączyli mi dotychczas opłaconą paczkę Canal+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...