Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oj sory myślałem że ten wątek jest właśnie o promocjach.

Jeśli nie to sory ;] najlepiej by było jakby w 1 poscie ktoś zmodował i wrzucił aktualne ceny dla migrujących z jakimi promocjami a tak to niestety.

 

 

podbijam, przydałoby się aktualne zestawienie. obniżki żadnej nie będzie, tak zdecydowała góra. poza tym czy komuś w ogóle udało się dodzwonić na infolinię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ! mam pakiet c+optimum +hd Promo+ na 6 mcy HBO CINEMAX FILBOX HD w abonamencie za 71zł. Wczoraj otrzymałem tel. od NC+ Miła Pani zapytała jakie kanały lubię oglądać. Grzecznie odpowiedziałem, ze interesują mnię Eurosporty, Canal plus Sport oraz Mini Mini. Wtedy konsultantka zachwalając jaką moją to oni super ofertę przedstawiła dla mnie "rewelacyjny" pakiet C+platinium za kwotę 119Zł. W zasadzie droższy o 48 zł od mojego, w którym treści obu pakietów są mocno przybliżone. Grzecznie odpowiedziałem dziękuję. Dla mnie jest to pięćdziesiąt złotych podwyżki. Po mojej odmowie zaproponowała mi ten sam pakiet za kwotę 99zł. Odmówiłem oświadczając , że mógłbym wziąć ten pakiet za kwotę 71 zł, jeżeli otrzymałbym multiroom gratis. Nie mam zamiaru płacić za telewizję więcej od tego co płacę. Jeżeli nie otrzymam oferty satysfakcjonującej po prostu "nie zmigruję" nawet z groźbą "rozstania się".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

179 PLN na 18 miesięcy + opłaty aktywacyjne za dekodery + usłyszałem, że muszę zapłacić 20 zł miesięcznie za multiroom (bo system nie przewiduje gratisowego, mimo że na stronie jest), gość nie miał takiej opcji (i szczerze, z głosu przynajmniej tak świadczyło, był tym zdziwiony, bo najpierw cały czas mówił o gratisie, a potem nagle - "ale nawet gdyby się pan zdecydował na przejście, to i tak nie dam rady pana teraz przepisać, bo widzę w systemie, że jest dodatkowa opłata za MR w wysokości 20 zł miesięcznie")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

179 PLN na 18 miesięcy + opłaty aktywacyjne za dekodery + usłyszałem, że muszę zapłacić 20 zł miesięcznie za multiroom (bo system nie przewiduje gratisowego, mimo że na stronie jest), gość nie miał takiej opcji (i szczerze, z głosu przynajmniej tak świadczyło, był tym zdziwiony, bo najpierw cały czas mówił o gratisie, a potem nagle - "ale nawet gdyby się pan zdecydował na przejście, to i tak nie dam rady pana teraz przepisać, bo widzę w systemie, że jest dodatkowa opłata za MR w wysokości 20 zł miesięcznie")

 

Czyli [beep] jak był tak dalej jest....

Ja już czytałem, że niektórzy dostali 179zł za AI+ z wyborem 6,12,18 miesięcy gwarantowanej niezmiennej ceny...

Oczywiście z MR i XXX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszy rzut oka widać jaki jest target tej nowej platformy - zamożny klient, który obecnie płaci ponad 100 zł miesięcznie, dla którego wydanie 20 czy 40 zł więcej nie stanowi problemu (bo przecież go stać), oraz maniak piłki nożnej, który też wyda te 20 czy 40 zł więcej, żeby tylko oglądać mecze swej ukochanej drużyny (ewidentnie to widać po sposobie podziału paczki C+). To oni będą głównie finansować to nowe przedsięwzięcie. A jak się okaże, że zysk zbyt mały, to się ponownie C+ podzieli na większą ilość składowych, po 20 zł każda, i tacy klienci ponownie dołożą kolejne 20 zł, bo skoro raz już to zrobili, to dlaczego nie spróbować ich wydoić ponownie. Reszta, z pakietami poniżej 100, pewnie weźmie pakiet o zbliżonej cenie, kilka zł w jedną czy w drugą, i wyjdzie na to samo. Ci, którzy nie mają zamiaru płacić więcej za mniej, pewnie odejdą. Jak pójdą do konkurencji, to i tak przez co najmniej rok będą nie do odzyskania, bo przecież nikt nie będzie płacił kary za zerwanie umowy bo nagle w nc+ pojawi się super promocja. Najgorzej mają ci z gołym kompaktemHD i startHD. O ile ci z kompaktemHD jeszcze mają jakąś alternatywę w postaci Comfortu i Universe przy jakiejś sensownej ofercie migracyjnej, to ci płacący obecnie za startHD w c+ są już do odstrzału, bo nawet jak dociągną do końca obecnej umowy, to dla nich już nie ma pakietu socjalnego. Ale jaki platforma miała z nich zysk jeśli płacili 12 czy 14 zł na miesiąc? Byli tylko kolejnym numerkiem w statystykach liczby abonentów. Najlepiej na tej fuzji wyszli ci, co mieli obie platformy, bo teraz zapłacą mniej a kanały w większości te same. Kogoś pominąłem?

 

Sam zaliczam się do grona osób, które "nie rozumieją oferty", być może jakiś konsultant mnie uświadomi. Ale szczerze wątpię, bo chyba nie zrozumiem, dlaczego posiadając obecnie C+OptimumHD w najniższej możliwej cenie, mam zapłacić prawie drugie tyle. Ja już sobie ustaliłem za co ile mogę zapłacić, dopasują ofertę do moich potrzeb to zostanę, nie dopasują to się pożegnamy, proste. Bajkę o nie oddaniu żadnego abonenta to można sobie opowiadać, ale z obecnym podejściem to nadal pozostaje tylko bajką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież prezes Julien twierdzi ,ze każdy dostanie indywidualną ofertę. A tu każdy dostaje to samo. Czy ktoś chce zrobić nas w chu....a? A teraz na poważnie. Wszystko to sprowadza się do tego. Nastąpiła fuzja i ktoś za to musi zapłacić. Pod płaszczykiem treści premium serwują nam podwyżki minimum 35%. Aż dziwi ,ze żaden z dziennikarzy rzetelnie tego nie policzy i nie zapyta wprost prezesa o to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasłyszane przeze mnie wczoraj w APSie, wpadłem tylko po drugiego Cameleona żeby się zabezpieczyć :-) Gość przestrzegał klienta, żeby jeszcze się z migracją wstrzymać i poczekać, zapewniał, że będzie lepiej. Z drugiej strony co ciekawe absolutnie odradzał wysyłanie wypowiedzenia w celu ugrania lepszej ceny. Powiedział, że nc+ nie ma zamiaru bawić z takimi co wysyłają wypowiedzenia na podpuchę i dla niech NIE BĘDZIE ŻADNYCH PROMOCJI - no ciekawe ile w tym prawdy. Facet wydawał się być wiarygodny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasłyszane przeze mnie wczoraj w APSie, wpadłem tylko po drugiego Cameleona żeby się zabezpieczyć :-) Gość przestrzegał klienta, żeby jeszcze się z migracją wstrzymać i poczekać, zapewniał, że będzie lepiej. Z drugiej strony co ciekawe absolutnie odradzał wysyłanie wypowiedzenia w celu ugrania lepszej ceny. Powiedział, że nc+ nie ma zamiaru bawić z takimi co wysyłają wypowiedzenia na podpuchę i dla niech NIE BĘDZIE ŻADNYCH PROMOCJI - no ciekawe ile w tym prawdy. Facet wydawał się być wiarygodny.

 

Nie rozumiem? Przecież jak nie wyśle wypowiedzenia do 19 kwietnia to znaczy, że akceptuje ofertę, która jest średnio 30% droższa i o 30% zmniejszona pod względem kanałów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tej pory mialem:

C+ optimum HD 89zl na miesiac (juz po rabacie 21zl) umowa na 18mc

umowa sie skonczyla przeszla na czas nieokreslony

wiec dzwonie i mam swoją "nową ofertę":

 

po rabacie platinum + hbo (bo bez niego mi nie wolno) za 149zl...

 

zapytalem czy moge bez hbo uslyszalem "nie, nie moze Pan"

podziekowalem i zobacze co bedzie za pare tygodni

w du... mam takie nc+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

 

Po jakim czasie od wysłania numeru, konsultant nc+ oddzwonił do Was z ofertą? Wysłałem zgłoszenie około tydzień temu i cisza:)

 

Ja wysłałem w piątek i też cisza - co ciekawe dzwonili do ludzi którzy nie zostawili w ogóle kontaktu... ale maja nazwisko na literę A - może idą literowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

179 PLN na 18 miesięcy + opłaty aktywacyjne za dekodery + usłyszałem, że muszę zapłacić 20 zł miesięcznie za multiroom (bo system nie przewiduje gratisowego, mimo że na stronie jest), gość nie miał takiej opcji (i szczerze, z głosu przynajmniej tak świadczyło, był tym zdziwiony, bo najpierw cały czas mówił o gratisie, a potem nagle - "ale nawet gdyby się pan zdecydował na przejście, to i tak nie dam rady pana teraz przepisać, bo widzę w systemie, że jest dodatkowa opłata za MR w wysokości 20 zł miesięcznie")

 

Miałem full wcześniej w C+ i dwie karty i jeden dekoder PVR Philips płaciłęm 118zł za wsio wypowiedzenie wysłane na początku marca jako pierwsza propozycja za ALL Inclusive było 179zł i zostaje z dwoma kartami CAMELEON i dekoderem PVR PHILIPS nie przyjęta moja propozycja była 159zł jako chyba trzecia propozycja była 169zł oczywiście odmówiłem i czekam dalej ;) Wypowiedzenie mam do końca kwietnia także jeszcze ponad miesiąc czasu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

 

Po jakim czasie od wysłania numeru, konsultant nc+ oddzwonił do Was z ofertą? Wysłałem zgłoszenie około tydzień temu i cisza:)

 

Ja wysłałem w piątek i też cisza - co ciekawe dzwonili do ludzi którzy nie zostawili w ogóle kontaktu... ale maja nazwisko na literę A - może idą literowo?

 

Idą chyba wg osób, które mają najwyższe oferty i na których da się najwięcej zarobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem szczerze dalej nie rozumiem polityki tej firmy od dawna było wiadome, że będzie nc+ dlatego powinni zrobić stronę internetową na której wpisujesz numer abonenta/hasło i przygotowana jest oferta i wybierasz co Cie interesuje jakie kanały chcesz a na dole powinna być wyświetlona cena czy to tak ciężko pomyśleć?

A jak słucham co się teraz dzieje to mam wrażenie, że to jakaś amatorszczyzna....

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta dla tych co zarabiają 2000 euro:

CanalSat Francja - full pakiet - 39 euro,

Canal Plus Hiszpania - full pakiet - 35 euro,

Sky DE - full pakiet - 39 euro,

Sky Irlandia - full pakiet - 35 euro,

Oferta dla tych co zarabiają 500 euro

nc+ - 50 euro.

Zostawiam to bez komentarza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

 

Po jakim czasie od wysłania numeru, konsultant nc+ oddzwonił do Was z ofertą? Wysłałem zgłoszenie około tydzień temu i cisza:)

 

Ja wysłałem w piątek i też cisza - co ciekawe dzwonili do ludzi którzy nie zostawili w ogóle kontaktu... ale maja nazwisko na literę A - może idą literowo?

 

Idą chyba wg osób, które mają najwyższe oferty i na których da się najwięcej zarobić.

 

No chyba nie bardzo bo mam w tej chwili Nke w wersji FULL z MR i XXX i nikt się nie kontaktował ze mną a mam wszystko co dostępne było w ofercie Nki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem z ciekawości do N-ki w sprawie migracji bo mija juz prawie tydzien i nie dzwonią,miła pani odebrala i spytała na czym mi zależy,powiedzialem ze na sporcie to mi przedstawiłą super oferte za 119 zł czyli stadnard plus mulitroom 10zł czyli wychodzi 129zł :shock: ,wyśmiałęm ta oferte i grzecznie podziękowałem mowiac jej że to za drogo. Teraz płace 109 złz mulirooomem i nie zamierzam wiecej placic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem szczerze dalej nie rozumiem polityki tej firmy od dawna było wiadome, że będzie nc+ dlatego powinni zrobić stronę internetową na której wpisujesz numer abonenta/hasło i przygotowana jest oferta i wybierasz co Cie interesuje

 

No tak, ale tam miałbyś najmniej korzystną ofertę dla Ciebie - wiem, bo swego czasu pracowałam na studiach w call center w cyfrowym polsacie- i tam jak dzwoni do Ciebie klient z zapytaniem o ofertę to masz 4 STOPNIE NEGOCJACJI!

oczywiście zaczynamy od umowy na 36 mies. dodatkowa opłata za dekoder itp. itd. - a kończy się na 15 mies. i rabatach. oczywiście za 4 stopień najmniejsza prowizja :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...