audib6 Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Witam. Może ktoś sprawdzić na Samsungu Smart.TV działa poprawnie VOD.TVP, a mianowicie po włączeniu seriali np. Galeria, Rodzinka.pl wyświetla sie komunikat, że dana treść może być wyświetlana tylko na terytorim Polski. Mieszkam w Poznaniu, mam nasze IP. Dzięki bardzo. Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabek1441758178 Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 W tej chwili sprawdzałem to z czym masz problemy na TV SAMSUNG UE46ES8000S i jest wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamslon Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 wszystko działa bez problemów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audib6 Opublikowano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Kumpel sprawdził w innej dzielnicy Poznania i ma ten sam problem, co ja na D8000. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioz Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Witam. Mam to samo... Rodzinka nie działa - pojawia się komunikat "We are sorry, but this video can only be streamed within Poland". Na laptopie VOD TVP (m.in. Rodzinka) działa bez problemu... jak sobie z tym poradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audib6 Opublikowano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Pisałem wczoraj na Chat Samsunga i gościu powiedział, że u nich to samo. Później pisał, że adresy IP są gdzieś tam raz na miesiąc aktualizowane i wtedy na podstawie tych danych firmy korzystają i wpuszczają tylko polski IP. Dla mnie dziwne to trochę i teraz mam czekać, aż się zaktualizują i będę mógł oglądać? Jak dla mnie brednie. Wydaje mi się, że problem leży po stronie jednostki obsługującej VOD.TVP. Wszystkie inne aplikacje filmowe działąją bez zarzutów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audib6 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Sprawa przekazana do TVP. Jutro mają zająć się problemem, bo faktycznie występuję z ich winy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin0690 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2012 panowie TVP działa coś w tej kwestii?? ponieważ nadal nie mogę ogladać rodzinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audib6 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Działa. Wszystko wróciło do normy. Ponad miesiąc piasnia e-maili z działem technicznym TVP, ale naprawili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelkk Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Mam ten sam problem w Krakowie. Pod jaki adres do TVP trzeba pisać żeby to naprawili. Dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audib6 Opublikowano 25 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Ja zgłoszenie wysłałem pod tym linkiwm w zakładce Strona internetowa tvp: http://www.tvp.pl/o-tvp/kontakt Bardzo szybka odpowiedź była z ich strony. Opisz tylko dokładnie problem i koniecznie odrazu podaj swój adres IP. Pryśpieszy to załatwienie sprawy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.