jaktro Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 czy aktualnie sa promocje na 13 miesecy ? Oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzego44 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Witam.Wysłałem wypowiedzenie 15 stycznia priorytetem i dziś do nich dzwoniłem i powiedzieli że żadnego wypowiedzenia nie otrzymali co robić. Dzisiaj zadzwoniłem jeszcze raz i powiedzieli że wypowiedzenie dotarło do nich 22 stycznia i od 25 jest już naliczane 3 miesiące.A czy przyślą mi potwierdzenie zakończenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Najpierw do mnie zadzwonili w celu potwierdzenia rezygnacji, a za kilka dni przysłali pismo mówiące o rozwiązaniu umowy. W czasie rozmowy telefonicznej powiadomiony zostałem o nadpłacie, którą odliczyłem przy ostatnim rachunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturrro Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 wysłałem rezygnacje z umowy ktora została przyjeta, dekoder wynajmowany mam pytanie , czy jak wycofie rezygnacje moge przejsc pre-paid ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symt Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 witam serdecznie wraz z pierwszym moim postem Posiadam stary dekoder Sagem. Chciałbym go wymienić na Samsunga DSB-H370G - kupię go na allegro, gdyż aktualnie CP nie daje na własność dekoderów HD (dziś dzwoniłem do APS). Co zrobić, abym mógł używać zakupionego na allegro dekodera. Wiem, że trzeba wysyłać jakieś pisma do CP aby przenieść własność dekodera. Jak wyglądają te formalności, czy trzeba ponownie podpisywać umowę na czas określony (jaki?) skoro dekoder jest mój. Jeśli ktoś Was temat przerabiał proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Kupujesz dekoder na aukcji i przepisujesz go na siebie wysylajac cesje, jak ci przysla ze dekoder jest przepisany to wtedy idziesz do APSu i podpisujesz umowe na wybrany pakiet (umowa na czas okreslony). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symt Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Ale kto ma wysłać tą cesję, ja czy poprzedni właściciel?, jakie dane powinny tam być. Zapomniałem dodać, że dekoder, który zamierzam kupić używany był w systemie pre-paid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Wzor cesji http://images44.fotosik.pl/253/27d4b7bb7f047588med.jpg Swoje dane wpisuje poprzedni wlasciciel i ty, pozniej wysylasz do CP poleconym i za potwierdzeniem odbioru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donlucka2 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 witam mam dosyć nietypową sytuacje. Podpisałem umowę z CP w sierpniu 2009r. Otrzymałem nową umowę z nowym w grudniu. Po otrzymaniu jej w punkcie polsatu dowiedziałem się ze mogę rozwiązać umowę w ciągu miesiąca mimo iż jest ona jeszcze w okresie podstawowym do sierpnia 2010. Dzwoniąc do CP usłyszalem to samo. Podpisałem więc nową umowę na inną osobę z rodziny. Ten sam adres. teraz konsultanci cyfrowego polsatu mówia mi że zerwać nie mogę!! Co mam zrobić ?? rezygnacje już wysłałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Tą umowę powinni unieważnić,tak mi się wydaje,bo trudno znależć stosowny przepis.Jeśli zmieniłeś dane klienta (imię,nazwisko) w umowie to ona Ciebie nie dotyczy,tym bardziej gdy podpisała inna osoba.To walka z wiatrakami.Może trzeba wysłać pisemne wyjaśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Witam, mam nietypowy problem, mianowicie chodzi o możliwość zawieszenia świadczenia usług Cyfrowego Polsatu na czas kilkumiesięcznego wyjazdu za granicę. Ktoś się już z tym spotkał? Jest taka możliwość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Nie wiem jak teraz ale kiedys nie dalo rady zawiesic swiadczen CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Sprawa dotyczy okresu nieoznaczonego. Mam w umowie 1 miesiąc wymówienia ale wolę skorzystać z zawieszenia. W regulaminie jest taka informacja że świadczenie usług może być zawieszone i wznowione na życzenie zainteresowanego. Robił ktoś coś takiego? APS ma taką możliwość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paranoic Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Gdzie w regulaminie jest takie info? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzego44 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam.Od grudnia mam dekoder zastępczy,a dziś zakodowali mi kanały są tylko FTA,wcześniej miałem samsunga s305 który się zepsuł,w styczniu wysłałem wypowiedzenie i do kwietnia powinienem mieć dostęp do kanałów.Dlaczego zakodowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Może uprawnień na kartę brak,ponów sygnał w ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzego44 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Tak ale na iCOK można ponowić sygnał na swoją karte a nie na karte w dekoderze zastępczym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 A zrobić pierwszą rejestrację,potem zalogować się,i dopiero....może ten ich system przyjmie.Jeśli nie to zostaje telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 najlepiej zadzwoń do APS'u skąd masz zastępczy dekoder i powiedz, że masz zablokowany dekoder. niech wyślą sami maila do CP o ponowienie uprawnień, dzwonienie na infolinię może nic nie dać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzego44 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Zadzwoniłem to kazali mi go przynieść,ale dzwoniłem też na infolinie i podałem numer z dekodera zastepczego zobacze czy odkodują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwia7ek Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Zdaje się, że poprzednio trafiłem do złego wątku, więc i tutaj wkleję opis sytuacji jaki mnie spotkał. Może znajdzie się ktoś mądry i mi wytłumaczy jak to jest. Zwracam się z ogromną prośbą do wszelkich osób, które otrzymały zmianę do regulaminu oraz cennik z dnia 1 listopada 2009r. Przesyłkę listową z nowym regulaminem i cennikiem, który wszedł w listopadzie poprzedniego roku, otrzymałem na początku stycznia 2010, czyli z 2 miesięcznym poślizgiem lub nawet 3 miesięcznym jeśli czytać to co zostało napisane w nowym regulaminie i w ustawie. W lipcu 2009 r. otrzymałem nową umowę, którą nieświadomie podpisałem i odesłałem do CP, błąd z mojej strony, że się nie wczytałem w szczegóły, przełkłem gorzką prawdę. Czekałem cierpliwie na zmianę do regulaminu, która to weszła w życie od listopada, tak jak już wcześniej wspomniałem, przesyłka przyszła do mnie z poślizgiem. W tym samym tygodniu napisałem do nich stosowne pismo o braku mojej akceptacji do zmian w regulaminie i wysłałem priorytetem za Zwrotnym Potwierdzeniem Odbioru, żeby mieć dowód w razie W. Sądziłem, ze ktoś się do mnie odezwie ze strony CP, nie nastąpiło to jednak i w dniu dzisiejszym tj 02-02-2010 r. sam do nich zadzwoniłem z zapytaniem, kiedy mam opłacić ostatni rachunek zgodnie z brakiem mojej akceptacji do zmian w regulaminie. I tutaj zaczynają się schody, dowiedziałem się od konsultantów (dzwoniłem do 2-ch), że mnie ten nowy regulamin nie obowiązuje, zadałem pytanie kogo w takim układzie ten nowy obowiązuje jeśli nie mnie. Nie uzyskałem stosownej odpowiedzi na zadanie pytanie, tylko jakieś wykręty, żeby tylko człowieka zniechęcić do zajmowania się sprawą i zachęcić do płacenia kolejnych rachunków, aż do października czy też listopada 2010 r. w moim, konkretnym przypadku. Dopiero w tym momencie zacznie mnie obowiązywać ta zmiana do nowego regulaminu od 1 listopada 2009 i wtedy mogę rozwiązać umowę bez kar finansowych, śmiechu warte. Zastanawiam się w tej chwili co dalej, raczej nie zapłacę kolejnego rachunku do czasu, aż się sprawa wyjaśni. Nie pierwszy raz rozwiązywałem umowę abonencką ze względu na brak akceptacji do zmian w regulaminie. Było do tej pory jakieś 3 sytuacje, gdzie uciekłem dzięki tej możliwości od danego usługodawcy, a tu nagle takie kwiatki. Czy ktoś mi pomoże? Proszę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Wychodzi na to,że nie wypowiedziałeś umowy.Czy brak akceptacji nowego regulaminu,to wypowiedzenie umowy? Pisze się...wypowiadam umowę z braku akceptacji nowego regulaminu i cennika.....zobacz też do poprzedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 @kwia7ek to jest akurat prosta sprawa skoro podpisales ta pierwsza umowe to jestes w czasie okreslonym, wiec regulamin ciebie nie dotyczy, dlateg rozwiazac umowe mozesz dopiero jak ten okres na ktory podpisales porozumienie sie skonczy. żeby nie było juz takich problemów: LUDZISKA ZMIANA REGULAMINU NIE DOTYCZY ABONENTÓW ZWIĄZANYCH TERMINOWYMI UMOWAMI!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmuddy Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Nie, to Cyfrowy Polsat chciałby, żeby tak było. Jeżeli jednak przyślą mi list, w którym informują o nowym regulaminie, a w tymże regulaminie jest informacja, że wchodzi w życie od 1.11.2009, to ONI ZMIENIAJĄ REGULAMIN, a zgodnie z prawem mogę taką umowę rozwiązać, choćby była to umowa terminowa. UOKiK powinien się za nich wziąć, bo to nie jest normalna sytuacja. Co mnie obchodzi, że wysłali mi nowy regulamin „przez pomyłkę”? Chyba że w liście jest informacja, że „Pana ten regulamin będzie dotyczył od dnia x.xx.”, ale to też wątpliwe prawnie. W ogóle nie rozumiem, jak można świadczyć jedną usługę według dwóch różnych regulaminów? Poza tym poprzedni regulamin zawiera sporo zapisów będących niedozwolonymi (i to chyba było przyczyną jego zmiany). Co oni sobie wyobrażają: wiemy, że stary regulamin jest niezgodny z prawem, ale i tak świadczymy według niego usługi, bo umowa jest terminowa i by nam klienci pouciekali? Jakoś operatorzy komórkowi musieli przełknąć takie ciężkie piguły i pozwalali rozwiązywać umowy terminowe ze względu na zmianę regulaminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 @dziabolek7 --To po co wysyłają nowe regulaminy,z nowym cennikiem i umową do podpisania,jeśli ktoś ma 13mies.do końca umowy terminowej? Pisało wyrażnie--jeśli nie odeślesz podpisanej to 2zł drożej.Oni nie wiedzą co robią,a my będziemy się kłócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.