Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Wysłałem wypowiedzenie 15 stycznia priorytetem i dziś do nich dzwoniłem i powiedzieli że żadnego wypowiedzenia nie otrzymali co robić.
Dzisiaj zadzwoniłem jeszcze raz i powiedzieli że wypowiedzenie dotarło do nich 22 stycznia i od 25 jest już naliczane 3 miesiące.A czy przyślą mi potwierdzenie zakończenia umowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw do mnie zadzwonili w celu potwierdzenia rezygnacji, a za kilka dni przysłali pismo mówiące o rozwiązaniu umowy. W czasie rozmowy telefonicznej powiadomiony zostałem o nadpłacie, którą odliczyłem przy ostatnim rachunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam serdecznie wraz z pierwszym moim postem

Posiadam stary dekoder Sagem. Chciałbym go wymienić na Samsunga DSB-H370G - kupię go na allegro, gdyż aktualnie CP nie daje na własność dekoderów HD (dziś dzwoniłem do APS). Co zrobić, abym mógł używać zakupionego na allegro dekodera. Wiem, że trzeba wysyłać jakieś pisma do CP aby przenieść własność dekodera. Jak wyglądają te formalności, czy trzeba ponownie podpisywać umowę na czas określony (jaki?) skoro dekoder jest mój. Jeśli ktoś Was temat przerabiał proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujesz dekoder na aukcji i przepisujesz go na siebie wysylajac cesje, jak ci przysla ze dekoder jest przepisany to wtedy idziesz do APSu i podpisujesz umowe na wybrany pakiet (umowa na czas okreslony).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

mam dosyć nietypową sytuacje.

Podpisałem umowę z CP w sierpniu 2009r.

Otrzymałem nową umowę z nowym w grudniu.

Po otrzymaniu jej w punkcie polsatu dowiedziałem się ze mogę rozwiązać umowę w ciągu miesiąca mimo iż jest ona jeszcze w okresie podstawowym do sierpnia 2010.

Dzwoniąc do CP usłyszalem to samo.

Podpisałem więc nową umowę na inną osobę z rodziny. Ten sam adres.

teraz konsultanci cyfrowego polsatu mówia mi że zerwać nie mogę!!

Co mam zrobić ?? rezygnacje już wysłałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa dotyczy okresu nieoznaczonego. Mam w umowie 1 miesiąc wymówienia ale wolę skorzystać z zawieszenia. W regulaminie jest taka informacja że świadczenie usług może być zawieszone i wznowione na życzenie zainteresowanego. Robił ktoś coś takiego? APS ma taką możliwość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje się, że poprzednio trafiłem do złego wątku, więc i tutaj wkleję opis sytuacji jaki mnie spotkał. Może znajdzie się ktoś mądry i mi wytłumaczy jak to jest.

 

Zwracam się z ogromną prośbą do wszelkich osób, które otrzymały zmianę do regulaminu oraz cennik z dnia 1 listopada 2009r.

Przesyłkę listową z nowym regulaminem i cennikiem, który wszedł w listopadzie poprzedniego roku, otrzymałem na początku stycznia 2010, czyli z 2 miesięcznym poślizgiem lub nawet 3 miesięcznym jeśli czytać to co zostało napisane w nowym regulaminie i w ustawie.

 

W lipcu 2009 r. otrzymałem nową umowę, którą nieświadomie podpisałem i odesłałem do CP, błąd z mojej strony, że się nie wczytałem w szczegóły, przełkłem gorzką prawdę. Czekałem cierpliwie na zmianę do regulaminu, która to weszła w życie od listopada, tak jak już wcześniej wspomniałem, przesyłka przyszła do mnie z poślizgiem. W tym samym tygodniu napisałem do nich stosowne pismo o braku mojej akceptacji do zmian w regulaminie i wysłałem priorytetem za Zwrotnym Potwierdzeniem Odbioru, żeby mieć dowód w razie W. Sądziłem, ze ktoś się do mnie odezwie ze strony CP, nie nastąpiło to jednak i w dniu dzisiejszym tj 02-02-2010 r. sam do nich zadzwoniłem z zapytaniem, kiedy mam opłacić ostatni rachunek zgodnie z brakiem mojej akceptacji do zmian w regulaminie.

I tutaj zaczynają się schody, dowiedziałem się od konsultantów (dzwoniłem do 2-ch), że mnie ten nowy regulamin nie obowiązuje, zadałem pytanie kogo w takim układzie ten nowy obowiązuje jeśli nie mnie. Nie uzyskałem stosownej odpowiedzi na zadanie pytanie, tylko jakieś wykręty, żeby tylko człowieka zniechęcić do zajmowania się sprawą i zachęcić do płacenia kolejnych rachunków, aż do października czy też listopada 2010 r. w moim, konkretnym przypadku. Dopiero w tym momencie zacznie mnie obowiązywać ta zmiana do nowego regulaminu od 1 listopada 2009 i wtedy mogę rozwiązać umowę bez kar finansowych, śmiechu warte.

Zastanawiam się w tej chwili co dalej, raczej nie zapłacę kolejnego rachunku do czasu, aż się sprawa wyjaśni.

Nie pierwszy raz rozwiązywałem umowę abonencką ze względu na brak akceptacji do zmian w regulaminie. Było do tej pory jakieś 3 sytuacje, gdzie uciekłem dzięki tej możliwości od danego usługodawcy, a tu nagle takie kwiatki.

Czy ktoś mi pomoże? Proszę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kwia7ek to jest akurat prosta sprawa skoro podpisales ta pierwsza umowe to jestes w czasie okreslonym, wiec regulamin ciebie nie dotyczy, dlateg rozwiazac umowe mozesz dopiero jak ten okres na ktory podpisales porozumienie sie skonczy.

 

żeby nie było juz takich problemów:

LUDZISKA ZMIANA REGULAMINU NIE DOTYCZY ABONENTÓW ZWIĄZANYCH TERMINOWYMI UMOWAMI!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, to Cyfrowy Polsat chciałby, żeby tak było. Jeżeli jednak przyślą mi list, w którym informują o nowym regulaminie, a w tymże regulaminie jest informacja, że wchodzi w życie od 1.11.2009, to ONI ZMIENIAJĄ REGULAMIN, a zgodnie z prawem mogę taką umowę rozwiązać, choćby była to umowa terminowa. UOKiK powinien się za nich wziąć, bo to nie jest normalna sytuacja. Co mnie obchodzi, że wysłali mi nowy regulamin „przez pomyłkę”?

Chyba że w liście jest informacja, że „Pana ten regulamin będzie dotyczył od dnia x.xx.”, ale to też wątpliwe prawnie. W ogóle nie rozumiem, jak można świadczyć jedną usługę według dwóch różnych regulaminów? Poza tym poprzedni regulamin zawiera sporo zapisów będących niedozwolonymi (i to chyba było przyczyną jego zmiany). Co oni sobie wyobrażają: wiemy, że stary regulamin jest niezgodny z prawem, ale i tak świadczymy według niego usługi, bo umowa jest terminowa i by nam klienci pouciekali? Jakoś operatorzy komórkowi musieli przełknąć takie ciężkie piguły i pozwalali rozwiązywać umowy terminowe ze względu na zmianę regulaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...