Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie, czy skoro mam Cyfrowy Polsat od 10 czerwca (tego dnia podpisana umowa, przyjechał facet zamontować i zanim pojechał kanały już działały), to do którego dnia będę miał dostepne kanały HBO i Cinemax? Czyli te których nie brałem? 10 lipca już się wyłączą czy będą jeszcze działać? a 11.07?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniła Pani z Polsatu i jednak źle powiedziałem, to ma być odwrotnie: za 1zł dostaniemy nowy dekoder, z nową umową, na pakiet familijny. Natomiast stary Echostar zostanie naszą własnością. Do tego za 20zł jest zestaw antenowy.

Czy to jest jakaś standardowa oferta, ktoś już korzystał z tego, czy może indywidualna odpowiedź Polsatu, na hasło rozwiązanie umowy?

Może ktoś orientuje się jeszcze, czy umowę na stary dekoder trzeba oddzielnie rozwiązywać, czy już już się stanie automatycznie?

 

Więc gdy umowa na tego Echostara wygaśnie i przestana być aktywne wszystkie pakiety, to cały czas będą wtedy dostępne kanały FTA?

Będę wtedy mógł iść do punktu i podpisać umowę na czas nieoznaczony (jeżeli nie można pre-paid) na pakiet mini na ten już posiadany dekoder, bez brania nowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Familijny albo MINI (na dzień dzisiejszy) - być może będzie również opcja MINI MAX

 

Upgrade pakietów: (od 30 czerwca)

 

1) FTA --->> Mini || porozumienie - brak okresu podstawowego || 9,90 zł || 3mc okres wypowiedzenia || Deklaracja nieprzedłużania umowy po upływie okresu podstawowego - brak || Kara za zerwanie umowy - brak || Możliwość Upgradu do poziomu wyższego - możliwa poprzez podpisanie Porozumienia na wybrany Pakiet Dodatkowy ( || Możliwość Upgradu w przyszłości - podpisanie porozumienia na wybrany Pakiet Dodatkowy

 

2) FTA --->> Mini Max - niemożliwy

 

5) FTA --->> Familijny || porozumienie - brak okresu podstawowego || 37,90 zł || 3mc okres wypowiedzenia || Deklaracja nieprzedłużania umowy po upływie okresu podstawowego - brak możliwości || Kara za zerwanie umowy - brak kar || Możliwość Upgradu do poziomu wyższego niż Pakiet Familijny - podpisanie Porozumienia na wybrany Pakiet Dodatkowy || Możliwość Upgradu w przyszłości - podpisanie porozumienia na wybrany Pakiet Dodatkowy

 

LINK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Z góry przepraszam za tego posta, ale nie mam czasu, aby czytać całego tematu, więc chciałbym szybko się poradzić w sprawie rozwiązania umowy szanownych kolegów.

 

Okres rozliczeniowy liczony mam do każdego 3 dnia miesiąca. Chciałbym rozwiązać tak umowę, aby zakończyła się z dniem 3 grudnia 2009 roku (umowę mam od kilku miesięcy na czas nieokreślony, pakiet familijny). Rozumiem,że jesli obejmuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia, to musiałbym złożyć wypowiedzenie jeszcze w sierpniu, aby było liczone od 3 września? Niestety w informacji BOK uzyskuje tak dziwne odpowiedzi, które w ogóle nic mi nie mówią m.in. o tym,że o dacie rozwiązania umowy dowiem się z korespondencji zwrotnej.

 

Druga sprawa, czy jeśli przestanę być abonentem a po pewnym czasie zapragnę powrotu do Polsatu, to czy musze wtedy zakupić nowy dekoder wraz z kartą? czy wystarczy aktywacja obecnej?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

 

 

Pozdrawiam

Sebastian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Według mnie dobrze rozumiesz. Wyślij wypowiedzenie po 3 sierpnia jeżeli chcesz mieć jeszcze umowę do 3 grudnia i tyle.

 

Jeżeli prawidłowo rozwiążesz umowę z CP to nie ma problemu, aby później podpisać z nimi umowę na "stary dekoder". Dodam, że po rozwiązaniu umowy dalej możesz opłacać pakiet Familijny z tym, że opłata będzie wyższa o 5 zł niż dotychczas i możesz opłacać za dowolny miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Musisz zadzwonić do BOK i powiedzieć im, że jesteś zainteresowany Polsatem Sport HD. Następnie CP przysyła Ci porozumienie. Trwać to trwa to różnie. Jedni dostają porozumienie w ciągu dwóch tygodni, inni czekają ponad miesiąc.

 

Mam się bać?

Nie musisz się bać. Po prostu czasami dzwonią bezpodstawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

W piatek kończy mi się okres darmowy, który jest przydzielony przy zakupie modułu HD.

Chcialbym podpisać umowę, ale mam kilka pytań:

1) Czy mogę pójść w sobotę i podpisać umowę o abonament i czy od razu w sobotę będę miał zamówione kanały?

2) Czy można na dzień dzisiejszy zamówic również kanały HD przy podpisywaniu umowy o abonament?

3) Czy można płacić w Polsacie za pomocą polecenia zapłaty?

4) Czy można zrobić coś w taki sposób, żeby gazetka i druki zapłaty nie przychodziły do domu i żeby nie dostawac korespondencji od Polsatu?

5) Jeżeli zdecyduję sie na przedłuzenie płacenia za pomocą prepaidu, to ile trwa księgowanie na ich koncie jeżeli skozystam z przelewów przez ich stronę a nie na numer konta?

 

Prosilbym o odpowiedzi, bo do soboty mało czasu zostało.

Z gory dziekuję za pomoc.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze - zgodnie z umową Cyfrowy Polsat odbierać możesz tylko na terenie Polski. Po drugie - platforma ta dostępna jest na satelicie Hot Bird 13 °E. Znaczy to, że jak jesteś w zasięgu tego satelity, to odbiór będzie możliwy. Tutaj masz mapy pokrycia, które to mniej więcej obrazują zasięg tego satelity i nie tylko tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) To kwestia max 24h. Zazwyczaj zostawiając włączony dekoder z modułem na noc rano masz już przydzielony pakiet.

2) Nie. Ponadto masz tylko 2 możliwości jeżeli chodzi o pakiety: Mini lub Familijny. Kanał(y) HD dokupujesz już osobno - poprzez infolinię.

4) Można. Nie wyrażając zgody na przetwarzanie danych osobowych przy zawieraniu umowy [w tej kwestii w przypadku zawierania umowy pełnomocnik może nie mieć możliwości zaznaczenia takiej opcji - wówczas pozostaje opcja, która była podana przy rejestracji prepaida - czyli w tym przypadku zgoda była wyrażona - to nie jest pewna informacja, ale zazwyczaj tak jest]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ponawiaj uprawnień, jeśli dekoder nie widzi karty to jak ma zapisać uprawnienia na karcie?

Odłącz dekoder od zasilania na pare minut, jeśli potem dalej będzie ten komunikat to sprawdź czy karta jest włożona poprawnie, dla pewności włóż ją odwrotnie. Jeśli poprawnie włożona i w menu nie wyświetli się numer karty z dekoderem udaj się do dystrybutora, jeśli jest to przywróć ustawienia fabryczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...