Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na stronie jest wybór tylko Relax Mix, bo na początku na taki pakiet podpisujesz umowę. Umowa na 15/29 m-cy. I tak przy umowie na 15 m-cy możesz zrezygnować z RelaxMix do końca 1 m-ca, a przy umowie na 29 m-cy do końca trzeciego miesiąca. Można to zrobić w APS, telefonicznie lub listownie. Jeżeli chodzi o kanały HD to przy zawieraniu umowy masz je wszystkie wypisane na umowie, więc jeżeli wszystkie one są tam wypisane (a są na pewno ;) ) to po rezygnacji z Relax Mix będziesz miał Foxlife HD, Filmbox HD, itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zadzwoniłem na infolinie i dostałem następującą ofertę przedłużenia umowy:

Umowa na 24 miesiące

Pakiet Familijny + Relax Mix

Dekoder HD - aktywacja 1zł, dzierżawa 0zł lub wykupienie na własność 199zł

4 miesiące wszystkich programów za 0zł

3 miesiące pakietu super hd za 0zł

 

Oferta wydaję się dość atrakcyjna. Orientujecie się może jakim kurierem Oni wysyłają te dekodery?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja bym bral Echostara hds 400e ale jest minus ze nie ma mozliwosci ukladania wlasnej listy, a HD5000 ma taka mozliwosc ale wiadomo jak jest z tymi CPT. ;)

Ja osobiscie posiadam Echostara hds 400e i nie narzekam. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że najlepszym chyba rozwiązaniem jest w tej chwili HD5000 - jest to nowy dekoder cyfrowego polsatu z wieloma funkcjami i możliwością tworzenia własnych list ulubionych kanałów, a to był bolączka niektórych modeli dekoderów. Warto też pomyśleć o HD DVR Echostar 7400, który ma dysk a to naprawdę fajna sprawa bo możesz nagrywać oglądając inny kanał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

HD5000 moze byc pod wzgledem funkcji bardzo fajny ale zeby byl pod wzgledem technicznym tez dobry. ;)

Na drugi raz prosze pisac w dziale :arrow: Odbiorniki Cyfrowego Polsatu - pytania, problemy, komentarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,złożyłem do CP reklamację,CP ma 30 dni na rozpatrzenie jej wczoraj minęło owe 30 dni i nic,czy teraz mogę rozwiązać z CP umowę,bo coś mi się wydaję że Polsat nic nie zrobi,a czekać na ich odpowiedz już mi się nie chcę,krótko mówiąc oni złamali regulamin i przez co chcę rozwiązać umowę niżej mój problem na który złożyłem reklamację.

 

 

"Witam,mam takie pytanie,jakiś czas temu dokładnie w styczniu tego roku Polsat uruchomił mi dodatkowy pakiet RELAXMIX na jeden miesiąc,po jakimś czasie zadzwonili do mnie z informacją że mam nieopłacony pakiet familijny,i zaczęły się cyrki,kiedy zadzwonili i mi o tym powiedzieli to zdębiałem bo na swoim rachunku miałem nadpłatę a tu nagle nie ma kasy na tym rachunku i że jak nie wpłacę to mi wyłączą,zacząłem dzwonić i wyjaśniać okazało się że niby system sam go uruchomił i że muszę wpłacić bo wyłączą ja zanim wpłaciłem to oczywiście mi wyłączyli(3 Dni bez telewizji) wpłaciłem dwa razy by mieć nadpłatę i święty spokój a o swoje pieniądze aby je odzyskać muszę pisać reklamację,i teraz najlepsze,w nowym regulaminie pisze że za moją zgodą pisemną czy telefoniczną oni uruchomią mi dodatkową usługę tylko że ja nie wyraziłem żadnej zgody nigdy(ROZDZIAŁ 7 ZMIANA USŁUGI),czy na tej podstawie mogę zerwać z nimi umowę którą mam na 24 miesiące czyli do sierpnia 2011?z ich powodu straciłem kasę podwójnie i jeszcze ja miałem dzwonić i powiedzieć żeby dodatkowy pakiet zablokowali,i znów narażanie na koszty jak zwykle proszę o pomoc bo chcę się oszustów pozbyć z góry wielkie dzięki "pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałeś wtedy stary regulamin, dlatego z nadpłaty został Ci uruchomiony ten pakiet. Zgodnie z nowym regulaminem są tzw. deklaracje, które są zapisywane przez konsultantów (swoją drogą wiele osób miało z tym problem, a CP niezbyt chętnie zwracał pieniądze, tłumacząc się, że "abonent ma możliwość opłaty pakietów nieobowiązkowych i jeśli wpłata była nierówna to została automatycznie zaksięgowana na pakiet i nie ma możliwości zwrotu).

Jeśli minęło 30 dni od złożenia reklamacji to radze dzwonić i żądać rozmowy z kierownikiem (stanowczo, aczkolwiek nie "jechać" po konsultancie bo wtedy nic nie uzyskasz), jeśli zaproponują oddzwonienie, nie zgadzaj się na to (sprawa ląduje zawsze w koszu i nie jest nikomu przekazywana).

 

Pamiętaj, że zgodnie z nowym regulaminem po 30 dniach twoja reklamacja jest uważana za rozpatrzoną pozytywnie i teraz muszą ci zwrócić pieniądze. Jeśli do poniedziałku po twoim telefonie nic się nie wyjaśni, to proponuje sprawę przekazać do rzecznika praw konsumenta lub mail do rzecznika CP, wtedy na pewno załatwią sprawę od ręki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nowy regulamin wszedł w życie na twojej umowie od 11.2009? W tym czasie tylko nowe umowy miały nowy regulamin, w już obowiązujących umowach regulamin wchodził w życie stopniowo i niektórym abonentom został zmieniony regulamin dopiero w czerwcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy dostałem przed listopadem,a umowę podpisałem w sierpniu,jeszcze miałem okazję się nie godzić na niego ale nie potrzebnie odpuściłem czego teraz żałuję ale nie mam zamiaru się poddawać,tak więc oni złamali regulamin który sam wprowadzili zresztą w starym regulaminie pisze to samo że za moją zgodą mogą go uruchomić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem przygodę :evil: , 27lipca na infolinii przedstawiono mi ofertę gwarantowaną familijny +superfilm wszystko na 15 miesięcy w tym superfilm na 2 miesiące za 0zł z możliwością rezygnacji po 2 miesiącach z superfilm,wszystko ok aż gdy odwiedziłem punkt CP 31lipca i nie było tam tej oferty :shock: za chiny nie znalazł jej cóż maił tylko familijny + relaxmix w tym relaxmix 2 miesiące za darmo z możliwością zmiany na familijny po 2 miesiącach wkurzyłem sie totalnie ale podpisałem tą umowę bo nie miałbym co oglądać i zadzwonię na infolinię o wyjaśnienie a ten mi tu ględzi że nie ma takiej oferty jaką mi zaproponowali 27 lipca i podaje mu kod oferty z 27 ale nie może sprawdzić bo mam zablokowane już oferty bo podpisałem dziś,to ja na to czyli przysługuje mi rozwiązanie umowy w ciągu 10 dni bo tak jest napisane jasno i wyraźne w umowie a ten na to to nie możliwe i nie mam szans bo podpisałem w punkcie a nie poprzez infolinie,to ja z rykiem nie ma tu napisane gdzie nie przysługuje rozwiązanie umowy nie ma napisane jak podpisuje umowę w punkcie to nie przysługuje mi rozwiązanie umowy w ciągu 10 dni,jest tylko napisane :read: :część B: nr:17 "abonent ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni od jej zawarcia poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres cyfrowego posatu" i nie ma gdzie podpisywał ale ten swoje nie mam szans ale mogę spróbować tak zrobić,i zrobię bo [beep]ko i [beep] jest u nich dawają taka ofertę z którą uzgodniłeś z nimi a co do czego to nie ma takiej oferty i nie było a kod oferty to z skąd miałbym!Szolorz mi dał? :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...