sqnek Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Żeby mieć kanały HD przy pakiecie Familijnym, musisz wybrać pakiet Relax Mix z możliwością zmiany na Familijny. Umowa na 15 lub 29 miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 przy czym Filmbox HD to co innego niż Filmbox SD, natomiast Foxlife to dokładnie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Na stronie jest wybór tylko Relax Mix, bo na początku na taki pakiet podpisujesz umowę. Umowa na 15/29 m-cy. I tak przy umowie na 15 m-cy możesz zrezygnować z RelaxMix do końca 1 m-ca, a przy umowie na 29 m-cy do końca trzeciego miesiąca. Można to zrobić w APS, telefonicznie lub listownie. Jeżeli chodzi o kanały HD to przy zawieraniu umowy masz je wszystkie wypisane na umowie, więc jeżeli wszystkie one są tam wypisane (a są na pewno ) to po rezygnacji z Relax Mix będziesz miał Foxlife HD, Filmbox HD, itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matikmaster Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Dzisiaj zadzwoniłem na infolinie i dostałem następującą ofertę przedłużenia umowy: Umowa na 24 miesiące Pakiet Familijny + Relax Mix Dekoder HD - aktywacja 1zł, dzierżawa 0zł lub wykupienie na własność 199zł 4 miesiące wszystkich programów za 0zł 3 miesiące pakietu super hd za 0zł Oferta wydaję się dość atrakcyjna. Orientujecie się może jakim kurierem Oni wysyłają te dekodery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Wysylaja kurierem DPD, ja na twoim miejscu bym bral ta oferte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matikmaster Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Skuszę się na tą ofertę ale tak się zastanawiam jaki dekoder hd teraz dają? Orientuje się ktoś? Miałem zapytać na infolinii ale zapomniałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Echostary hds 400e lub CPT HD 5000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matikmaster Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Pewnie i tak nie będę miał wyboru Dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris04 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Wysylaja kurierem DPD, ja na twoim miejscu bym bral ta oferte. raczej TNT... oferta korzystna, myślę że więcej na chwilę obecną nie uzyskasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio123 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Który warto wziąć dekoder, kolega ma plazmę i nie może się zdecydować, chce brać polsat z pakietem super film: 1. Echostar hds 400e 2. Cyfrowy Polsat HD5000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Ja bym bral Echostara hds 400e ale jest minus ze nie ma mozliwosci ukladania wlasnej listy, a HD5000 ma taka mozliwosc ale wiadomo jak jest z tymi CPT. Ja osobiscie posiadam Echostara hds 400e i nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAT_ANTHD Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Uważam, że najlepszym chyba rozwiązaniem jest w tej chwili HD5000 - jest to nowy dekoder cyfrowego polsatu z wieloma funkcjami i możliwością tworzenia własnych list ulubionych kanałów, a to był bolączka niektórych modeli dekoderów. Warto też pomyśleć o HD DVR Echostar 7400, który ma dysk a to naprawdę fajna sprawa bo możesz nagrywać oglądając inny kanał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 HD5000 moze byc pod wzgledem funkcji bardzo fajny ale zeby byl pod wzgledem technicznym tez dobry. Na drugi raz prosze pisac w dziale Odbiorniki Cyfrowego Polsatu - pytania, problemy, komentarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mieszko2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Witam,złożyłem do CP reklamację,CP ma 30 dni na rozpatrzenie jej wczoraj minęło owe 30 dni i nic,czy teraz mogę rozwiązać z CP umowę,bo coś mi się wydaję że Polsat nic nie zrobi,a czekać na ich odpowiedz już mi się nie chcę,krótko mówiąc oni złamali regulamin i przez co chcę rozwiązać umowę niżej mój problem na który złożyłem reklamację. "Witam,mam takie pytanie,jakiś czas temu dokładnie w styczniu tego roku Polsat uruchomił mi dodatkowy pakiet RELAXMIX na jeden miesiąc,po jakimś czasie zadzwonili do mnie z informacją że mam nieopłacony pakiet familijny,i zaczęły się cyrki,kiedy zadzwonili i mi o tym powiedzieli to zdębiałem bo na swoim rachunku miałem nadpłatę a tu nagle nie ma kasy na tym rachunku i że jak nie wpłacę to mi wyłączą,zacząłem dzwonić i wyjaśniać okazało się że niby system sam go uruchomił i że muszę wpłacić bo wyłączą ja zanim wpłaciłem to oczywiście mi wyłączyli(3 Dni bez telewizji) wpłaciłem dwa razy by mieć nadpłatę i święty spokój a o swoje pieniądze aby je odzyskać muszę pisać reklamację,i teraz najlepsze,w nowym regulaminie pisze że za moją zgodą pisemną czy telefoniczną oni uruchomią mi dodatkową usługę tylko że ja nie wyraziłem żadnej zgody nigdy(ROZDZIAŁ 7 ZMIANA USŁUGI),czy na tej podstawie mogę zerwać z nimi umowę którą mam na 24 miesiące czyli do sierpnia 2011?z ich powodu straciłem kasę podwójnie i jeszcze ja miałem dzwonić i powiedzieć żeby dodatkowy pakiet zablokowali,i znów narażanie na koszty jak zwykle proszę o pomoc bo chcę się oszustów pozbyć z góry wielkie dzięki "pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Miałeś wtedy stary regulamin, dlatego z nadpłaty został Ci uruchomiony ten pakiet. Zgodnie z nowym regulaminem są tzw. deklaracje, które są zapisywane przez konsultantów (swoją drogą wiele osób miało z tym problem, a CP niezbyt chętnie zwracał pieniądze, tłumacząc się, że "abonent ma możliwość opłaty pakietów nieobowiązkowych i jeśli wpłata była nierówna to została automatycznie zaksięgowana na pakiet i nie ma możliwości zwrotu). Jeśli minęło 30 dni od złożenia reklamacji to radze dzwonić i żądać rozmowy z kierownikiem (stanowczo, aczkolwiek nie "jechać" po konsultancie bo wtedy nic nie uzyskasz), jeśli zaproponują oddzwonienie, nie zgadzaj się na to (sprawa ląduje zawsze w koszu i nie jest nikomu przekazywana). Pamiętaj, że zgodnie z nowym regulaminem po 30 dniach twoja reklamacja jest uważana za rozpatrzoną pozytywnie i teraz muszą ci zwrócić pieniądze. Jeśli do poniedziałku po twoim telefonie nic się nie wyjaśni, to proponuje sprawę przekazać do rzecznika praw konsumenta lub mail do rzecznika CP, wtedy na pewno załatwią sprawę od ręki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mieszko2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Tyle że oni uruchomili mi dodatkowy pakiet po tym jak nowy regulamin wszedł w życie 1.11.2009 a uruchomili go w styczniu tego roku(zapomniałem napisać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Na pewno nowy regulamin wszedł w życie na twojej umowie od 11.2009? W tym czasie tylko nowe umowy miały nowy regulamin, w już obowiązujących umowach regulamin wchodził w życie stopniowo i niektórym abonentom został zmieniony regulamin dopiero w czerwcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mieszko2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Nowy dostałem przed listopadem,a umowę podpisałem w sierpniu,jeszcze miałem okazję się nie godzić na niego ale nie potrzebnie odpuściłem czego teraz żałuję ale nie mam zamiaru się poddawać,tak więc oni złamali regulamin który sam wprowadzili zresztą w starym regulaminie pisze to samo że za moją zgodą mogą go uruchomić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek0610 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Dzisiaj zmieniłem umowę z pakietu Super Film na pakiet Familijny + HBO. Teraz wszedłem na ICOK a tam w płatnościach nadal mam 87,80 zamiast 57,90. Czy to jakiś błąd czy muszę zapłacic 87,80??? Proszę o odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek18 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Na 100% to jest błąd.Pakiet Familijny w cenie 37,90 gr.+HBO w cenie 20,00 zł,razem:57,90 gr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Umowa jeszcze nie została przetworzona przez system, za maks. 3 dni powinna być poprawna kwota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
padziero Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Mam pytane co do opłaty aktywacyjnej za dekoder HD. 98zł i moje pytanie brzmi: czy te opłatę uiszcza się na miejscu czy w najbliższym rachunkiem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 na miejscu 99zl (+1zl za udostepnienie dekodera) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
padziero Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 aha dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efekt Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 miałem przygodę , 27lipca na infolinii przedstawiono mi ofertę gwarantowaną familijny +superfilm wszystko na 15 miesięcy w tym superfilm na 2 miesiące za 0zł z możliwością rezygnacji po 2 miesiącach z superfilm,wszystko ok aż gdy odwiedziłem punkt CP 31lipca i nie było tam tej oferty za chiny nie znalazł jej cóż maił tylko familijny + relaxmix w tym relaxmix 2 miesiące za darmo z możliwością zmiany na familijny po 2 miesiącach wkurzyłem sie totalnie ale podpisałem tą umowę bo nie miałbym co oglądać i zadzwonię na infolinię o wyjaśnienie a ten mi tu ględzi że nie ma takiej oferty jaką mi zaproponowali 27 lipca i podaje mu kod oferty z 27 ale nie może sprawdzić bo mam zablokowane już oferty bo podpisałem dziś,to ja na to czyli przysługuje mi rozwiązanie umowy w ciągu 10 dni bo tak jest napisane jasno i wyraźne w umowie a ten na to to nie możliwe i nie mam szans bo podpisałem w punkcie a nie poprzez infolinie,to ja z rykiem nie ma tu napisane gdzie nie przysługuje rozwiązanie umowy nie ma napisane jak podpisuje umowę w punkcie to nie przysługuje mi rozwiązanie umowy w ciągu 10 dni,jest tylko napisane :część B: nr:17 "abonent ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni od jej zawarcia poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres cyfrowego posatu" i nie ma gdzie podpisywał ale ten swoje nie mam szans ale mogę spróbować tak zrobić,i zrobię bo [beep]ko i [beep] jest u nich dawają taka ofertę z którą uzgodniłeś z nimi a co do czego to nie ma takiej oferty i nie było a kod oferty to z skąd miałbym!Szolorz mi dał? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.