Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Link do większej fotki bo tu słabo widać

 

http://images40.fotosik.pl/234/287fdb4dc6b7930a.jpg

 

 

OT Co jak co... Ale te dane osobowe na fotce z wszystkimi numerami sprzętu itp. to można było zamazać ;)

 

Z tego co widać na zdjęciu to zostało ono zrobione 7 grudnia, a to pismo powinno być dostarczone do cyfrowego polsatu do 29 listopada. Tak więc ta umowa wygaśnie dopiero 29 marca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co mnie irytuje to arogancja Polsatu. 31.12 dostałem nowy regulamin i pismo w którym twierdzą, że do 1.01.2010 mam czas na wysłanie pisemnej informacji, że nie zgadzam się na nowe warunki. Co oni na głowę upadli? Bawią się w nkę? Miałem 3 umowy z czego 2 na czas nieokreślony. Nowy regulamin dostałem na jedną. Wysyłam im rozwiązanie i idę do cyfry. Tam już czekają na uciekinierów z Polsatu :lol:

 

edit:poprawiona data :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co mnie irytuje to arogancja Polsatu. 31.12 dostałem nowy regulamin i pismo w którym twierdzą, że do 1.01.2009 mam czas na wysłanie pisemnej informacji, że nie zgadzam się na nowe warunki. Co oni na głowę upadli?

Jeśli twierdzą, że do 1.01.2009, to rzeczywiście arogancja ze strony CP, biorąc pod uwagę fakt, że nowy regulamin wprowadzili dopiero w listopadzie 2009 :] Bo jakby twierdzili, że do 1.01.2010, to by było zwykłe c.h.a.m.s.t.w.o :lol2:

A tak na poważnie, to sprawdź kiedy wysłali to pismo, bo być może poczta Polska mogła się też przyczynić do terminu w którym otrzymałeś owe pismo od CP :roll: No i ciekawe co będzie z tymi abonentami, którzy mają już umowy na czas nieokreślony od :censored: czasu, a jeszcze nie otrzymali nowego regulaminu - też będą mieć czas do 1.01.2010 na wysłanie odpowiednich pism do CP :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumem tego tak dużo osób pisze źle na CP, zgadzam się w jednym że starych abonentów mają gdzieś. Ale jak ja wybierałam platformę to był wybór przemyślany pasuje mi prawie wszystko nowy regulamin dostałam tydzień temu i mam czas do 18stycznia. Nie podpisze im ale też nie wypowiem umowy odpowiada mi ich oferta brakuje mi tylko Comedy Central i ScI fi ale nie można mieć wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak na poważnie, to sprawdź kiedy wysłali to pismo, bo być może poczta Polska mogła się też przyczynić do terminu w którym otrzymałeś owe pismo od CP :roll: No i ciekawe co będzie z tymi abonentami, którzy mają już umowy na czas nieokreślony od :censored: czasu, a jeszcze nie otrzymali nowego regulaminu - też będą mieć czas do 1.01.2010 na wysłanie odpowiednich pism do CP :roll:

Niestety nie ma daty wysłania więc trudno powiedzieć czy poczta się przyczyniła. Ale i tak powinni to wysłać odpowiednio wcześnie, żeby zdążyło do mnie dojść. Co ciekawe na moją drugą umowę jeszcze mi nie przysłali. Ale jakoś mnie nie zaskoczą jeśli przyślą za kilka dni lub tygodni z terminem 1.01.2010 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ do jednej umowy dostałem info o zmianie regulaminu już dawno, a do pozostałych jeszcze nie miałem to dzwoniłem do CP i powiedziano mi, że wysyłają partiami i na pewno wkrótce dostanę. I dostałem, a w piśmie inny termin na złożenie wypowiedzenia lub akceptacji. Czy li każdy jak dostanie będzie miał indywidualny termin.

 

Ale ja mam jeszcze do Was pytanie o wypowiedzenie: otóż jedną umowę chcę wypowiedzieć (wszystkie 3 mam na czas nieokreślony). W piśmie drobnym druczkiem jest napisane, że: Umowa Abonencka ulegnie rozwiązaniu z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego, przypadającego nie wcześniej niż 30 dni od daty wpływu wypowiedzenia ...

 

Nigdzie w regulaminie nie znalazłem tych 30 dni. W regulaminie wyraźnie jest napisane, że w przypadku złożenia przez Abonenta oświadczenia o braku akceptacji nowego cennika lub regulaminu, umowa ulega rozwiązaniu ostatniego dnia okresu rozliczeniowego poprzedzającego zmianę cennika.

 

Tylko, że ta zmiana miała miejsce 01.11.2009, a złożą oświadczenie dopiero teraz ?!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 dni to jeden okres rozliczeniowy.Jednak od 1 listopada więcej nie płaciłeś,będziesz jeśli się teraz nie zgodzisz.

Przykład: 10 dnia mies.masz okres rozliczeniowy,i jeśli przed 10 stycznia otrzymają Twoje wypowiedzenie,to płacisz jeszcze za 1 okres i 10 lutego żegnaj CP.

Mogę sie mylić,to proszę poprawić.Coś tam czytałem na str.CP Aha..terminy,daty do kiedy wysłać,masz w pismach do każdej umowy.

 

edit.do czasu akceptacji lub nie nowego regulaminu obowiązuje Cię stary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chcę podpisać umowę z CP. Interesuje mnie jednak tylko ich moduł CAM. Nie chce dekodera.

 

Chcę umowę podpisać na pakiet Familijny+HBO. Czy CP na chwilę obecną nie daje na ten pakiet żadnej promocji?? Bo tak patrze na ich stronę internetową i jest jakaś tam marna promocja ale tylko na pełny pakiet.

 

I jeszcze jedno. Dlaczego tych modułów ostatnio jest tak mało? Co raz ciężej to dostać :(

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam aktualnie CP BEZ UMOWY, w grudniu dzwonilem do CP i mieli w ciagu 2 tygodni przyslac pocztą umowe.... do dziś jej nie ma, dziś dzwonilem i mają drugi raz wysłać umowę pocztą.... może znowu nic nie dojdzie. Adres jest ok, sprawdzili.

 

Czy firme jak Polsat nie stać na standard w 21 wieku czyli FIRMY KURIERSKE ?! :(

 

Czy mozna jakoś wydrukować sobie z ich strony www taką umowe i im odesłać podpisaną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbili mnie dziś w tym CP... Zadzwoniłem do biura obsługi klienta ponieważ nadal nie doszła moja wpłata.. okazało się, że wpłata owszem doszła ale niestety nie mogą mi włączyć dodatkowego pakietu bo dekoder HD brałem w listopadzie i mam promocję do końca lutego... a kto jest objęty promocją nie może dokupować pakietów.. no żal.pl normalnie to teraz żeby sobie posłuchać MTVN HD muszę czekać do marca po prostu wspaniale :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam pytanie, do znawców tematu. Jestem abonentem od kilku lat, obecnie już z umową na czas nieokreślony (3 miesieczny okres wypowiedzenia) i Samsungiem "305". Zachęcony możliwością "jakiejkolwiek" wymiany dekodera na nowy (PVR HD) odbyłem w dniu 5 grudnia dość długą rozmowę (zadzwonili do mnie) po której miałem otrzymać dekoder PVR HD + nowe porozumienie na 24 miesiące. Mniejsza o warunki ... chodzi jednak o to, że do dnia dzisiejszego dekoder nie został do mnie wysłany. Wykonałem w sumie około 10-15 telefonów i zawsze słyszę to samo. Wysyłają sykcesywnie i muszę uzbroić się w cierpliwość. I tak w kółko, właściwie od 16 grudnia kiedy zadzwoniłem po raz pierwszy. Wkurzony całą sytuacją zacząłem nawet zapisywać godziny telefonów oraz nazwiska telemarketerów, bo jedni mówili mi coś innego niż inni. Fakt jest jednak taki, że po dziejszym telefonie znów usłyszałem, że dekoder jeszcze do mnie nie wyszedł z magazynu.

 

Doradźcie [beep]a co zrobić ... umowy rozwiązywać nie chcę, bo bardziej zależy mi na otrzymaniu dekodera i podpisaniu porozumienia, ale kurde widzę, że chyba tylko jednej stronie na tym zależy. Jakieś pomysły ? Cierpliwość też już mi się kończy, wymiękam po każdym kolejnym telefonie.

 

:cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbili mnie dziś w tym CP... Zadzwoniłem do biura obsługi klienta ponieważ nadal nie doszła moja wpłata.. okazało się, że wpłata owszem doszła ale niestety nie mogą mi włączyć dodatkowego pakietu bo dekoder HD brałem w listopadzie i mam promocję do końca lutego... a kto jest objęty promocją nie może dokupować pakietów.. no żal.pl normalnie to teraz żeby sobie posłuchać MTVN HD muszę czekać do marca po prostu wspaniale :shock:

 

Więc jak pisałem rano aktywacja pakietów przez telefon okazała się niemożliwa ale drogą mailową coś osiągnąłem:

Witam

Uprzejmie informuję, że korzystanie z kanału MTVN HD jest możliwe po podpisaniu stosownego porozumienia.

Odnośnie Pakietu Muzyka, zawiadamiam, że sygnał został ponowiony.

 

O jakie porozumienie chodzi? Czy oni są nienormalni? Kanały HD miały być normalnie dostępne do familijnego a tu co? Śmiech na sali to co oni tam robią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...