Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nawet jak się uda osobiście, to wypowiedzenie trzeba złożyć na piśmie. Innej drogi nie ma. Dlaczego? Trzeba "uroczyście" pod wnioskiem, o rozwiązanie Umowy, złożyć własnoręcznie swój podpis. Dlatego też odpadają wszelkie maile, chyba, że zafundujesz w nim podpis elektroniczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wypowiedzenie to, dobrze umotywujesz sprawami rodzinnymi, nagłymi trudnościami finansowymi lub innymi przekonywującymi sytuacjami życiowymi, to kto wie, może i skrócą ci czas wypowiedzenia do jednego miesiąca.

@kardinho już chyba miesiąc piszesz tu na ten temat. Zamiast wcześniej napisać wypowiedzenie do CP. Widzisz zostałyby tobie, już tylko dwa miesiące.

Czy, aby napewno chcesz rozwiązać Umowę z CP. Napewno wiesz co chcesz. Mam tu poważne wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc napiszę wam jak to z moim wypowiedzeniem w Cyfrowym Polsacie było. Umowa okresowa( na Familijny za 35 złotych) kończyła się w maju( 15 maja o ile pamiętam) więc niby potem 3 miesiące wypowiedzenia prawda? Błąd. Umowę wypowiedziałem i wysłałem listem poleconym 14 maja. Od tego momentu przestałem opłacać abonament i nie reagowałem na wszystkie te telefony z automatu czy inne powiadomienia o opłatach za letnie miesiące. Argument jaki przytoczyłem to oczywiście podwyżka mojego abonamentu z 35zł na 37,90 od 15 maja na którą się nie zgadzam.

Oczywiście pierwszy telefon od konsultanta odebrałem i zostałem poinformowany, że przecież w umowie jest 3 miesiące wypowiedzenia. Odpowiedziałem, że zgadza się ale podnieśliście ceny i ja się na podwyżkę nie zgadzam. Zostałem poinformowany, że wysyłali przecież zawiadomienia o podwyżce. Odpowiedziałem, że zawiadomienia żadnego nie dostałem bo nikt do mnie listu poleconego z taką informacją nie wysyłał. O podwyżce dla mnie dowiedziałem się 14 maja gdy rozmawiałem na infolinii w sprawie dekodera HD.

Od tamtej majowej rozmowy minęło sporo czasu i kilka dni temu ( niezły czas reakcji tam mają ) poinformowano mnie łaskawie, że moja rezygnacja została rozpatrzona pozytywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzwoniłem dziś do dystrybutora cyfrowego polsatu,u ktorego podpisywlem umowe,i zapytalem sie ,czy mozna rozwiazac umowe w trybie natychmiastowym,odpowiedzial mi ze musze wyslac wypowiedzenie do siedziby polsatu w warszawie i poczekac miesiac,zeby moja umowa sie z nimi skonczyla.

Wyslalem dzis to wypowiedzenie i musze odczekac meisiac,i zmieniam polsat na n-ke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto pyta nie błądzi, ale pisałem już wcześniej jeden ze sprawdzonych wzorów:

Informuję, iż nie zamierzam kontynuować umowy w zakresie obowiązku zachowania aktywnego Pakietu Podstawowego (Familijnego) po zakończeniu Okresu Podstawowego tj. z dniem xx-xx-xxxx.

Umowa zawarta była w dniu xx-xx-xxxx pomiędzy mną tj. X X, X, 22-400 Zamość, nr Dowodu osobistego X,

nr dekodera X, nr abonenta X, a Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4A, 03-878 Warszawa

 

Z poważaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów ;)

 

Parę dni temu dostałem pismo od CP, że podwyższają opłatę za Pakiet Familijny do 37,90zł. Do tej pory korzystałem z promocji i płaciłem za familijny 29,90zł.

 

Dzisiaj, gdy zajrzałem do umowy, okazało się że 14 sierpnia to data ostatniej wymaganej wpłaty.

 

Wiem że okres wypowiedzenia w CF wynosi aż 3 miesiące, a nie chce mi się aż tyle czekać. Więc czy mogę rozwiązać umowę natychmiastowo ze względu na podwyższenie opłaty abonamentowej??

 

Czy ktoś był w podobnej sytuacji i jak sobie z tym poradził??

 

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów ;)

 

Parę dni temu dostałem pismo od CP, że podwyższają opłatę za Pakiet Familijny do 37,90zł. Do tej pory korzystałem z promocji i płaciłem za familijny 29,90zł.

 

Dzisiaj, gdy zajrzałem do umowy, okazało się że 14 sierpnia to data ostatniej wymaganej wpłaty.

 

Wiem że okres wypowiedzenia w CF wynosi aż 3 miesiące, a nie chce mi się aż tyle czekać. Więc czy mogę rozwiązać umowę natychmiastowo ze względu na podwyższenie opłaty abonamentowej??

 

Czy ktoś był w podobnej sytuacji i jak sobie z tym poradził??

 

Pozdrawiam serdecznie

Każdy może wypowiedzieć umowę bez okresu rozliczeniowego jeśli obowiązuje go podwyżka bo CP wysyłał listy zwykłe nie polecone, wystarczy że napiszesz że nic o podwyżce nie wiedziałeś i się z nią nie zgadzasz a umowa zostanie rozwiązana jeśli jesteś po okresie podstawowym.

 

Wszystko masz w regulaminie świadczenie usług:

paragraf 4 punkt 7

Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości Opłaty abonamentowej i opłaty z tytułu udostępnienia dekodera Dekodera, jak również innych opłat należnych na podstawie Umowy lub niniejszego regulaminu, w drodze skierowania do Klienta pisemnego zawiadomienia..... itd itd

 

CP wysylało listy o podwyżce pocztą polską zwykłym listem, więc możesz wypowiedzieć umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w każdym momencie, od momentu obowiązywania podwyżki.

 

CP nie jest w żaden sposób w stanie sprawdzić czy otrzymałeś informację czy nie, a więc żadnego z abonentów CP nie obowiązuje ustawowe 14dni.

 

 

Nie dzwoń przypadkiem na infolinie i tam nie pytaj bo sie i tak niczego nie dowiesz albo co gorsza ktoś Ci powie to co mu ślina na język przyniesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dzwoń przypadkiem na infolinie i tam nie pytaj bo sie i tak niczego nie dowiesz albo co gorsza ktoś Ci powie to co mu ślina na język przyniesie.

i tu niestety masz racje, ja dzwoniłem w dniu wczorajszym na infolinie Polsatu (czyt.partyline) i co sie dowiedziałem :?: może dla jasności podam wyniki kolejnych rozmów:

Pani nr1 powiedziała ze w ciągu półgodziny bede mial HBO

Pani nr2 powiedziała ze muszę zaczekać od pól do 3 godzin na kanale "dla abonentów" i będzie

Pani nr3 powiedziała ze muszę dekoder zostawić na noc na kanale "dla abonentów" i będzie

Pan nr4 powiedział ze nie będę miał pakietu HBO ponieważ nie wpłynęło jeszcze porozumienie na pakiet HBO i nie będę miał pakietu dopóki nie wpłynie porozumienie

Pani nr 5 powiedziała ze jeśli porozumienie wpłynie do 2 września to od tego dnia będę miał pakiet HBO z zastrzeżeniem ze Cyfrowy Polsat ma 7 dni roboczych na rozpatrzenie mojego porozumienia.

Podpisując porozumienie 26 sierpnia łatwo można policzyć ze pakiet będę miał dopiero w październiku...

Cóż udało mi sie podpisać w końcu porozumienie na pakiet HBO, cóż z tego jeśli pierwszy możliwy termin uruchomienia go jest w październiku. Moze ktoś kto rozumie, wytłumaczy mi jak to sie ma do zysków do satysfakcji i zadowolenia klienta, bo ja naprawdę nie wiem, nie dość ze od początku lipca próbuje sobie uruchomić pakiet HBO, to najpewniej zacznę oglądać go w październiku...

Wiem już dziś na pewno, ze tylko upłynie 2 września 2009, ja od razu wyśle poleconym wypowiedzenie umowy.

Mam nadzieje ze już wtedy będzie cyfrowa tv naziemna i nie będę musiał mieć podpisywanej umowy z jakaś durna platforma, która za swoje zadanie ma odstraszyć swoich klientów a nie zachecic do swojej oferty na dłużej...

Dobrym przykładem jest mój znajomy który zażyczył sobie mieć HBO w swojej platformie n i po dwóch dniach od decyzji i dzwonieniu udało sie uruchomić a tu (mam na mysli CP)nie można od miesięcy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwość podpisania umowy z Cyfrowym Polsatem na pakiet Mini na 12 miesięcy? Czym się różni zamówienie przez telefon a internet? Dlaczego gdy wybieram na stronie zamówienie przez Internett i wybiorę pakiet Mini (9,90 zł miesięcznie) oraz dekoder Mini (149zł) to pisze mi "Abonament miesięczny 9.90 zł przy umowie na 25 miesięcy." Czy przpadkiem nie ma tak, że jeśli jest zamówienie przez Interneto to umowa nie może być dłuższa niż na 12 miesięcy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa na pakiet Mini jest zawsze na 25 miesięcy (24 + miesiąc Familijnego gratis). Długość umowy nie ma znaczenia, w jaki sposób zamawiasz. Inaczej jest z dekoderem HD, gdzie umowa może być na 24 lub 12 miesięcy. W przypadku umowy na 12 miesięcy, dekoder będzie Ci użyczony, a po tym czasie będziesz mógł go sobie wykupić. To samo dotyczy dekodera z dyskiem twardym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno wymieniłem dekoder sd na hd polsat wysłał mi nowy dekoder podpisałem z nimi umowę na familijny i relax mix minął opłacalem dalej stała stawkę 57.80zł a dziś zakodowali mi pakiet relax mix. Dzwoniłem do nich i gość powiedział że nie może mi zagwarantować pakietu relax mix bo nie mam jeszcze zareistowanej nowej umowy . A 57.80 to za mało na pakiet na pakiety które chce . A wcześniej tyle sie płaciło . O co w tym chodzi bo on powiedział że sie postarają szybko zająć moja nowa umową. Ale czemu za 57.80 mi nie włączył pakietu familiego i relax mix przecież on tyle kosztuje wie ktoś proszę o odpowiedź bo jak sie pytałem tego gościa przez tel to mówił że to nie zgodne z regulaminem i żeby czekać aż mi włącza . Z góry dzięki za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co klient, to inne traktowanie. Wiedzą, że wysłali Ci umowę na pakiet Relax-Mix, widzą, że zapłaciłeś 57,80 to na zdrowy rozum powinni Ci włączyć ten pakiet. Coś czuję, że zwykły konsultant CP ma za dużą władzę odnośnie nadawania uprawnień na pakiety dla abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rada :jak polsat zablokuje kanały to : jak zadwonisz do nich i baba każe ci wziąć na kanał dla abonentów i czekać to sie rozłacz i dzwon od nowa a dlaczego ? dlatego że ona po prostu włączy ci pakiety które chcesz na zasadzie promocji po kilku godzinach a działać będą jeden dzień potem system je wyłączy . Jak sie odezwie ktoś kto sie zna to cię spyta o wszystko i kanały włącza się od razu ja tak miałem gość sprawdził o co biega i włączył mi wszystkie kanały od razu bez żadnego brania na dla abonentów. I chodził nawet playboy tv przez prawie 10 dni . Nie słuchajcie też głupot wejdz w menu ,wejdz w przywracanie ustawień fabrycznych , wyłącz dekoder z prądu jak tak zacznie gadać babka lub chłop to też radzę odłożyć słuchawkę kończy sie tym ze gada 10min a na koniec powie że sygnał bedzie za parę godzin.Osoby które sie znają robią tyko tyle nr karty. Ty dajesz a on mówi proszę na kanał dla abonentów po 3 sekundach wraca obraz.A dlaczego bo osoby które sie znają po prostu pesetuja ustawienia twojej karty i działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pani nr1 powiedziała ze w ciągu półgodziny bede mial HBO

Pani nr2 powiedziała ze muszę zaczekać od pól do 3 godzin na kanale "dla abonentów" i będzie

Pani nr3 powiedziała ze muszę dekoder zostawić na noc na kanale "dla abonentów" i będzie

Pan nr4 powiedział ze nie będę miał pakietu HBO ponieważ nie wpłynęło jeszcze porozumienie na pakiet HBO i nie będę miał pakietu dopóki nie wpłynie porozumienie

Pani nr 5 powiedziała ze jeśli porozumienie wpłynie do 2 września to od tego dnia będę miał pakiet HBO z zastrzeżeniem ze .

p1 ponowiła Ci uprawnienia

p2 kolejne ponowienie uprawnien tylko innym sposobem

p3 kolejne ponowienie uprawnien jeszcze innym sposobem, mamy trzy sposoby 8)

p4 zobaczyla ze uprawnienia byly ponowiane trzy razy wiec sie glebiej tym zainteresowala i zobaczyla ze nie mamy Twojego zarejestrowanego porozumienia, o czym Cie poinformowala

p5 wszystko zgodnie z prawda takie sa procedury, jesli chcesz szybciej udaj sie do APS'u - punkt cyfrowego polsatu

 

Cyfrowy Polsat ma 7 dni roboczych na rozpatrzenie mojego porozumienia.

Podpisując porozumienie 26 sierpnia łatwo można policzyć ze pakiet będę miał dopiero w październiku...

Cóż udało mi sie podpisać w końcu porozumienie na pakiet HBO, cóż z tego jeśli pierwszy możliwy termin uruchomienia go jest w październiku. Moze ktoś kto rozumie, wytłumaczy mi jak to sie ma do zysków do satysfakcji i zadowolenia klienta, bo ja naprawdę nie wiem, nie dość ze od początku lipca próbuje sobie uruchomić pakiet HBO, to najpewniej zacznę oglądać go w październiku...

 

Jak to sie ma do zyskow? Ciekaw jestem jakby to ktos inny dzwonil w Twoim imieniu przedstawil sie jako Ty i zobowiazal Cie do 12 miesiecy lub 24 placenia 20zł miesiecznie. Wtedy bylbys na pewno zadowolony prawda?

 

Niedawno wymieniłem dekoder sd na hd polsat wysłał mi nowy dekoder podpisałem z nimi umowę na familijny i relax mix minął opłacalem dalej stała stawkę 57.80zł a dziś zakodowali mi pakiet relax mix. Dzwoniłem do nich i gość powiedział że nie może mi zagwarantować pakietu relax mix bo nie mam jeszcze zareistowanej nowej umowy . A 57.80 to za mało na pakiet na pakiety które chce . A wcześniej tyle sie płaciło . O co w tym chodzi bo on powiedział że sie postarają szybko zająć moja nowa umową. Ale czemu za 57.80 mi nie włączył pakietu familiego i relax mix przecież on tyle kosztuje wie ktoś proszę o odpowiedź bo jak sie pytałem tego gościa przez tel to mówił że to nie zgodne z regulaminem i żeby czekać aż mi włącza . Z góry dzięki za odpowiedź

 

Napisales pewnie wypowiedzenie na pakiet relax mix, pakiet relax mix bez umowy kosztuje 39,8 wiec wszystko sie zgadza, mozliwe rowniez ze w umowie miales napisane automatyczne wypowiedzenie RX, weź swoją umowę do ręki, przeczytaj ją a później gdziekolwiek dzwoń.

 

Na infolinii nigdy nie otrzymasz informacji w 100% prawdziwych.

 

Co klient, to inne traktowanie. Wiedzą, że wysłali Ci umowę na pakiet Relax-Mix, widzą, że zapłaciłeś 57,80 to na zdrowy rozum powinni Ci włączyć ten pakiet. Coś czuję, że zwykły konsultant CP ma za dużą władzę odnośnie nadawania uprawnień na pakiety dla abonentów.

 

Konsultanci, nie maja zadnych uprawnien, uwazasz ze nadanie pakietu na 2 dni to za duze uprawnienia? Czesto sie przydaje jak ktos mowi ze wplacil a nie rozumie tego ze pieniadze nie przechodza blyskawicznie.

 

Konstultanci wiekszosci rzeczy dowiaduja sie od klientow czyt. tych co dzwonia.

 

Prawie każda troche bardziej skomplikowana sprawa konczy sie tym ze klient ląduje na HOLDZIE a ja musze iśc do koordynatora, czasem nawet po to zeby cos sprawdzic bo system na ktorym pracujemy lubi sie wieszac.

 

 

Rada :jak polsat zablokuje kanały to... (...)...A dlaczego bo osoby które sie znają po prostu pesetuja ustawienia twojej karty i działa

 

To rób tak jak chcesz :], zaden z konsultantow nie ma wplywu na to jak szybko przetworzy sie zgloszenie przez niego wyslane.

 

Jak chcecie to mozecie tak robic i macie oczywiscie duzo pieniedzy, ktore lubicie wydac na telefon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo klient myśli, że:

1) sprzedawca CP ma jakieś prawa i może im pomóc. szczytem było to, że klient twierdził, że to ja mogę mu zablokować i odblokować sygnał

2) gość z infolinii jest osobą, która może coś dużo więcej :]

 

Fajnie, że zostało wprowadzone podawanie loginu i kodu na infolinii dla sprzedawców. zawsze to 10-15s dłuższa rozmowa :]

 

swoją drogą zastanawia mnie jak (źle) musi być u konkurencji, skoro cp ciągle ma najwięcej abonentów ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...