Gregorius63 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Od paru ladnych lat mam modul CAM z karta Polsatu i wlasny dekoder -obecnie Vantage VT-1. Mam abonament na stary pakiet Familijny i Relax Mix. Chce zmienic pakiet na Familijny HD+Sport HD+Extra HD. Napisalem maila do ICOKU z prosba o zmaiane pakiety i zastrzeglem, ze nie chce zadnej oferty z nowym dekoderem. Po prostu chce wykupic nowy pakiet. Oddzwonili, ze nie jest to mozliwe, ze musze wziac nowy dekoder. Czy ktos zmienial pakiety bez zmiany dekodera? jak to zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Nie da się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius63 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Znajac realia Cp jest to mozliwe. Nie rozumiem tylko czemu????? Jaki to problem zmienic uprawnienia i podpisac nowa umowe???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Nie ma pewnie umów przygotowanych na moduł, są pewnie tylko z nowym dekoderem. Nie widzę kontraktu, nie widzę zakładki utrzymanie, wiec nie mogę do końca się wypowiedzieć, ale swkoro napisali, ze nie da się to się nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius63 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Wedlug regulaminu CP moge zmienic zakres uslug: Rozdział 7. Zmiana zakresu usług § 12 1. Abonent, który nie ma żadnych zaległości płatniczych, może złożyć wniosek o zmianę (rozszerzenie bądź zmniejszenie) zakresu świadczonych Usług, o ile Umowa bądź Promocyjne Warunki Umowy nie stanowią inaczej. 2. Na wniosek Abonenta zakres świadczonych Usług może zostać rozszerzony o Usługi, z których dotychczas Abonent nie korzystał (poprzez zwiększenie liczby oferowanych programów telewizyjnych). W takim przypadku Cyfrowy Polsat rozpocznie świadczenie nowo wybranych Usług począwszy od najbliższego Okresu Rozliczeniowego następującego po otrzymaniu wniosku Abonenta i po uiszczeniu przez niego Opłaty Abonamentowej za nowo wybrane Usługi. Wniosek Abonenta w tym zakresie winien zostać złożony co najmniej na 8 (osiem) dni przed kolejnym Okresem Rozliczeniowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Ale Ty masz starą pakietyzację, więc nie możesz zmienić pakiety na tych z nowej pakietyzacji. Proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius63 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Tak szczerze, to zrozumiale dla mnie nie jest. Nie rozumiem wogole problemu. Przywyklem juz raczej do standardu obslugi klienta, gdzie zmiane pakietu zalatwia sie na telefon i za piec minut pakiet jest dostepny. Niestety to nie w Polsce, a szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Są dwie pakietyzacje, stara którą masz Ty i nowa, w swojej mozesz zmieniać te pakiety jak chcesz, ale miedzy stara a nową nie, wiec jeśli chcesz mieć te pakiety które pisałeś musisz miec nową pakietyzację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 A czy coś stoi na drodze, aby przeszedł na nową pakietyzację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 podpisanie lojalki, przecież napisał, ze pisał do cp i zaproponowali mu z nowym dekoderem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius63 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 A poniewaz nie chce dekodera to nie moge zmienic pakietu. Moge im podpisac co chca, ale dekodera nie chce. Kompletna bzdura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damixsat Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 A czy wówczas musisz używać nowego dekodera? To istotny szczegół który warto znać. Przecież jeżeli ten który posiadasz odpowiada Ci, to żaden problem, tym bardziej jak Dają Ci z CP nowy za 1 zł. JA ostatnio zmieniałem i podpisywaliśmy nową umowę, z dekoderem Samsunga właśnie za 1 zł i pakietami Sport i Extra HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Musi używać nowego dekodera bo tylko na nim będzie nowa pakietyzacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.