jacabad Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Witam mam pytanie jesli chodzi o gwarancje czy ktoś już wysyłał Arive do Fergusona gdy sie zepsuła , moge uzyskać odpowiedz czy wysyła sie na ich koszt jakaś firma kurierska z która Ferguson ma podpisaną umowę, pytam sie dlatego bo bardzo trudno sie do nich dodzwonić zeby uzyskać jakieś informacje i na jaki adres może juz ktoś tam wysyłał i napisze co trzeba zrobić w takiej sytuacji gdy sie chce do nich wysłac dekoder na gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majeranek15 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 a nie dziala to na zasadzie door to door?? kurier ich przyjezdza badz przez nich wykupiony i potem odwozi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper0058 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Wysyłasz na własny koszt jeśli wyślesz bezpośrednio do serwisu. Po naprawie przysyłają firmą kurierską DHL na ich koszt z nią współpracują. To adres e-mail firmy kurierskiej gdzie można zamówić wysyłkę dhl@ferguson.pl Możesz nie płacić za wysyłkę jak oddasz tuner do sprzedawcy u którego zakupiłeś swoją Arive i to on będzie tuner wysyłał do serwisu płacąc za wysyłkę. Jednak takie rozwiązanie spowoduje wydłużenie czasu w którym będziesz musiał obejść się bez tunera. Adres do wysyłki - Serwis Fergusona, 64-000 Kościan ul.Bernardyńska 2. Gwarancja musi być wypełniona i podpisana. Należy też w kilku słowach opisać usterkę tunera , umieścić swój adres jak i ewentualnie numer telefonu do kontaktu , a kartkę załączyć do gwarancji aby jej nie zgubili gdy będą rozpakowywać paczkę. Jeszcze musi być koniecznie dowód zakupu sprzętu, oryginał lub jego kserokopia - paragonu lub faktury . To tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rusticalming Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 @jacabad http://www.ferguson-digital.eu/pl/pytania-i-odpowiedzi/pytania-ogolne/57-jak-przessarzpdzenie-do-serwisu.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam999 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 można też wysłać pocztą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majeranek15 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 mam pytanie, czy daja info o stanie naprawy badz ze juz jest nadana przesylka itp, czy trzeba sie spodziewać w każdym momencie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek1111 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Minimum tydzień ,bo mają troszkę pracy.Ja w grudniu kontaktowałem się telefonicznie i miły damski głos tak mnie poinformował.Tuner przyjechał kurierem ale kontaktował się dzień wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majeranek15 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 a to spoko, ja pisalem do nich to dnia 3.01 przyjeli moj dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.