margolcia Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Kupilam cyfre+ i wywiozlam za granice.Podlaczylam i mam tylko 2 kanaly TVP1 i TVP2 i kilka zakodowanych. Prosze pomozcie mi cos z tym zrobic bo ja nie daje rady i nie wiem co robic. PS. Talerz ma nastepujace parametry. -sila sygnalu 58 -sila sygnalu precyzyjnie 33 Czy to moze byc przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 wydaje mi się że optymalny odbiór na antenie 60cm to 57% i 70% tak jest u mnie i poniżej 30% nic nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 A gdzie ty widzisz że ma poniżej 30? Poza tym byłoby dość niezwykłe żeby odbierać tylko tvp akurat z powodu słabego sygnału bo nie tylko tvp nadaje na danej częstotliwości. Potrzeba więcej szczegółów: jaki dekoder, jakie kanały są zakodowane, jakich w ogóle nie ma. Wróżką nikt tu nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
margolcia Opublikowano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 te parametry widze w menu glownym w opcji znajdz satelite. Dekoder Philips DSX 6010 Mam abonament za 29zl. Tak jak pisalam mam tylko tvp1 i tvp2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Jeśli jest tak jak myślę że na innych kanałach masz napis że nie ma ich w twoim abonamencie czy coś podobnego to zacznij od reaktywacji karty w internetowym centrum abonentów na stronie http://www.cyfraplus.pl. Uważaj bo zdaje się że w swoim numerze abonenta trzeba wstawić chyba cyfrę 0 w którymś miejscu - jest Pomoc na tej stronie. Po tej operacji trzeba zostawić dekoder włączony na tvp1 na 30-60 minut, może dłużej, to zależy od niewiadomo czego Można też zadzwonić do nich i poprosić o reaktywację czyli o ponowne przesłanie uprawnień do odbioru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi