Skocz do zawartości

Echostar DSB 717


andrzej-sk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postanowiłem dzisiaj jeszcze wysłać Polsatowi emalia odnośnie nie włączania się dekodera ze stanu czuwania i o dziwo oddzwonił do mnie i ich pracownik i za wszelką cenę przekonywał mnie, że to wina, jak to się wyraził "układów technicznych " w moim dekoderze i to nie jest żaden błąd oprogramowania a ni nic podobnego. Zaproponował abym oddał dekoder do serwisu i jeśli będą problemy z reklamacją to mam poprosić pracownika punktu sprzedaży ,aby on zadzwonił

do działu serwisowego na specjalny numer, który mają w każdym punkcie a tam wytłumaczą sprzedawcy jaka to prawdopodobnie wada dekodera i w tedy na pewno

przyjmą dekoder na gwarancję .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem oni po prostu nie chcą się przyznać do błędu i robią to bezczelnie. Dzwoniłem na infolinie cp i rozmowa zakończyła się bardzo szybko, bo pracują tam ludzie niekompetentni. Wiadomo, że to ich wina i nie potrafią naprawić swojej winy, bo mają tam u siebie taki bajzel, że nikt sobie tego nie wyobraża. Totalna dezinformacja, olewanie ludzi i robienie z nich [beep]i. Jak narazie tylko to wychodzi im najlepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie chcę opisywać moich problemów z Echostar DSB 717, bo są identyczne: najpierw stracił głos, teraz nie włącza się normalnie.

Wysyłają wszystkich do serwisu, żeby przechować tunery, dopuki czegoś nie wymyślą :)

Ciekawi mnie tylko to, czy posiadacz takiego tunera, któremu już minął okres gwarancji będzie płacił za tą niby-naprawę?

Napewno mu nie odpuszczą, przyznając się, że powodem problemów jest oprogramowanie.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem oni po prostu nie chcą się przyznać do błędu i robią to bezczelnie. Dzwoniłem na infolinie cp i rozmowa zakończyła się bardzo szybko, bo pracują tam ludzie niekompetentni. Wiadomo, że to ich wina i nie potrafią naprawić swojej winy, bo mają tam u siebie taki bajzel, że nikt sobie tego nie wyobraża. Totalna dezinformacja, olewanie ludzi i robienie z nich [beep]. Jak narazie tylko to wychodzi im najlepiej.

 

heh ludzie niekompetentni, słyszę to 10razy dziennie, pracuje na infolinii

 

Ogarnijcie to, że pracownicy infolinii to zwykli ludzie, o usterkach samsunga dowiedziałem się wczoraj czytając to forum, dzięki temu mogłem ludziom udzielać poprawnych informacji, że problem leży w cp.

 

Skąd my konsultanci mamy wszystko wiedzieć, skąd brać informacje, jeśli nam ich nie podają, trochę wyrozumiałości...

Konsultanci na infolinii dowiadują się o wszystkim na końcu! - najczęściej od klientów...

 

Dzwoniąc na infolinię chcecie rozmawiać z kierownikami/prezesami itd itp, hehehe my jako pracownicy nie mamy takiej możliwości a nasi przełożeni wiedzą tyle co my.... Najgorszym sposobem na uzyskanie informacji o problemach masowych to zadzwonić na infolinie lub wysłać maila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest bardzo dziwne ale u mnie 717 A po zmianie oprogramowania może z raz się zresetował z resztą pisałem o tym kilka stron wcześniej a do tej pory cisza sprawuje się znakomicie żadnych resetów ani nic normalne szok z tego co czytałem to chyba większość posiadaczy DSB 717A ma z tym problemy a u mnie nic :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam podobny problem z dekoderem, wczoraj jeszcze po wyjęciu i włożeniu kabla zasilającego jeszcze jakoś cudem odpaliłem dekoder... A dziś? Ciągle pojawia się napis 'LOAd', czerwona dioda i tak w kółko. Dekoder nie reaguje już na żadne polecenia, choćbym całą noc nad tym siedział... Co robić? Oddać na gwarancje czy czekać aż Polsat to naprawi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że Big Problem ciągnie się dalej.

Ciekawe, jak u mojej ciotki, która też ma Echostara 717A. Najlepiej wszystkie 717A wyrzucić na złom i zastąpić je starszymi Echostarami 717 (mój dziadek taki ma).

Cyfrowy Polsat sam wprowadził te nowe Echostary z głupią organizacją listy kanałów - teraz ma nauczkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zabawie kablem zasilającym jakoś jednak odpaliłem Echostara :) Pojawiły się znaczki nie przypominające liter i się włączył, nie mam zamiaru go wyłączać do czasu rozwiązania problemu. Teraz żałuję, że skorzystałem z oferty CP... te ich biuro obsługi na www także woła o pomstę do nieba, dekoder do niczego, zaraz po mnie kolega wziął N'kę i ma o wiele lepszą ofertę programową... no ale co zrobić, stało się, pozostaje przeczekać do końca umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój chyba ozdrowiał.Jak na razie........reaguje na pilota....można włanczać i wyłanczać bez problemu.....nie resetuje się samoczynnie.........tylko widze że obraz jak by częściej się zacinał na ułamek sekundy jest to widoczne i strasznie denerwujące i na wiekszości kanałów brak EPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciągle coś zmieniają. Zabezpieczają się przed piractwem. Jeszcze trochę, to sami siebie nie odkodują. :)

A tak właściwie, to kiedyś dzwoniłem na infolinię. To o 1.30. automatyczny głos poinformował mnie, że jestem 54 w kolejce.

Chyba trochę niemożliwe. Jaja sobie robią z ludzi na maxa. Najpierw doją z abonamentu, a później z telefonów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie już [beep]a bierze - nie da się obejrzeć niczego do końca bo to badziewie ciągle się restartuje :evil: - najlepiej to olać sprawę i zwalić winę na kogoś innego ale jak się zbliża termin płatności to wiedzą gdzie jest klient i sms-ski wysyłają :D. Ja rozumiem, że jak jest tanio to cudów nie będzie ale wszystko ma swoje granice ale z takim podejściem to niedługo nawet promocje nie pomogą żeby klienta zwabić. Wszystkim znajomym do tej pory zachwalałem Cyfrowy Polsat że jest spoko, za dobrą kasę i w ogóle ale teraz to chyba zmienię zdanie - Cyfrowa Pomyłka :?::D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalezione na jakimś forum:

 

Problemy z aktywacją Dekoderów Echostar

Szanowni Państwo,

 

Pojawiające się problemy z aktywacją Dekoderów Echostar po zmianie kanałów w tablicy NIT, która nastąpiła z czwartku 21.08.2008r. na piątek 22.08.2008r. nie jest usterką techniczną, dlatego też prosimy o nie zgłaszanie Dekoderów, w których wystąpiły powyższe problemy do Serwisu Profan.

 

Problemy dotyczą jedynie Echostarów 717 serii A. Nad usunięciem usterki , której przyczyną jest prawdopodobnie błąd w oprogramowaniu NIT trwają intensywne prace, dlatego prosimy o cierpliwość zarówno Państwa jak i Klientów. Do chwili odnalezienia prawdziwych przyczyn problemu tymczasowym środkiem zaradczym może być jedynie pełen reset dekodera i ponowne wgranie całej listy kanałów. Nie należy jednak przechodzić później do pozycji Standby, ponieważ wówczas usterka pojawia się ponownie.

 

Przepraszamy za zaistniałe problemy.

 

Dział Sprzedaży

Cyfrowy Polsat S.A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten sam problem z echostar 717. Również wymieniałem go na drugi zaraz po zakupie. To nie jest klasyczna stop klatka jaka wystepuje przy słabym sygnale ale takie potrząsanie obrazem, przycinanie, lub czkawka jak ktoś fajnie nazwał tę usterkę, która tak denerwuje przecież wszystkich użytkowników echostara 717. Najgorsze jest to, że usterka ta może pojawić się nawet po pół godzinie od uruchomienia. Ten drugi decoder wysyłałem do naprawy i przyszedł nieruszany z diagnozą, ze problem tkwi (jak na szyderstwo) w zbyt małym sygnale. A przecież napisałem im, że sygnał mam 62% a jakość 73%. Ponieważ usterka nie jest stała to oni mogą się tak bawić w ciuciubabkę. Kiedy chciałem oddać dekoder ponownie do naprawy i trochę postraszyć to w punkcie sprzedarzy oni mnie postraszyli, że w przypadku nie znalezienia usterki ja zapłacę 120 zł. Co wy na to??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<<<>>>ja na Twoim miejscu powiedziałbym , że w takiej sytuacji oddaję tuner do naprawy w innym specjalistycznym punkcie,a kosztami naprawy obciąże sklep.Niech Ci podpiszą takie oświadczenie i będziesz kryty.

Dekoder może nawalać raz na miesiąc , ale Ciebie to mało obchodzi bo zapłaciłeś za sprzęt sprawny,który ma chodzić non-stop.W końcu oni są dla nas a nie my dla nich i sklep żadnej łaski Ci nie zrobi.

Strachy na lachy,jak to nie poskutkuje udaj się urzędu konsumenta , oni to załatwią.

Powodzenia i powiadom o rezultacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...