Gość Anonymous Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Strefa Wideo jest nową usługą wprowadzoną przez Cyfrowy Polsat. Daje ona nam możliwość oglądania pozycji programowych wybranych kanałów znajdujących się w ofercie Cyfrowego Polsatu poprzez Internet. Abonent uzyskuje darmowy dostęp do Strefy Wideo, ale tylko do kanałów dostępnych w ramach pakietu, na który jest podpisana umowa. Jak to bywa zwykle w Cyfrowym Polsacie usługa wystartowała nie bez problemów. Po wybraniu danej pozycji i wprowadzeniu niezbędnych danych, dany program nie uruchamiał się lecz pojawiały się komunikaty o błędach typu: "Brak autoryzacji" i inne. Ale jak już zauważyli abonenci CP wydaje się, że usługa ta od dnia dzisiejszego (tzn. wczorajszego ) działa jak najbardziej prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek181823 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Witam. Potrzebuję konkretnej i szybkiej odpowiedzi. Jeśli z Ipla mam powiązane dwa konta iCOK to jak zrobić żeby zostało tylko jedno konto? Nie mogę usunąć konta iCOK, bo nie wiem skąd wziąć kod autoryzacji. A w catch-up nie mam dostępu do niektórych kanałów, jest napisane, że tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Wydaje mi się, że to wina tego konta co mam pakiet FTA i dlatego chce je stamtąd zlikwidować. Na drugiej karcie mam Premium, więc nie powinienem mieć problemów z odtworzeniem jakiegokolwiek kanału. Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zjkz Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Jeżeli chcesz usunąć konto w iCOK i nie znasz kodu autoryzacji zadzwoń na infolinię i konsultant/-tka zapisze wykasowanie wszystkich kont. Za 48h założysz nowe konto dla każdego dekodera lub tylko dla tego z pakietem Premium. Kod autoryzacji, który może się kiedyś przydać, będziesz mógł ustalić podczas pierwszego logowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaaw Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 mam dostęp do wszystkich kanałów oprócz sport extreme - pojawia się komunikat: "Odmowa dostępu do materiału", "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie", co ciekawe mam pakiet familijny + relax mix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.