januszek1 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 witam, czytałem na stronie cyfry+ o usłudze cyfra+ assistance, w razie gdy mam problem ze złapaniem sygnału. Ostatnio w Warszawie był bardzo silny wiatr i antena mi się przestawiła. Samemu nie umiem ustawić jej tak by był sygnał idealny (zwłaszcza na kanałach hd). Dzwoniłem do Cyfry+ ale konsultantka stwierdziła ładnymi słowami, że mają mnie gdzieś i to tylko indywidualne przypadki, gdy przysługuje cyfra+ assistance. To że jestem w cyfrze+ od 7 lat i płacę po 200 zł miesięcznie się nie liczy... Ktoś wie jak uzyskać te usługę? Co to za przypadki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 " Kiedy mogę korzystać z usługi CYFRA+ Assistance? Usługa ta skierowana jest do tych Abonentów, którzy mają problemy techniczne związane z instalacją anteny satelitarnej, a gwarancja udzielona przy montażu już wygasła. W ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia usterka powinna zostać bezpłatnie usunięta. Usługa dotyczy anten montowanych za pośrednictwem Autoryzowanego Dystrybutora CYFRY+ " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Tu znajdziesz o wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danio Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 warto dodac ze od kompaktu wzwyz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztel Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Jakieś dokumenty trzeba posiadać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 To jest tak proste, jak paragon lub faktura VAT, po zakupie czegokolwiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
januszek1 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Ja mam prestiż HD i konsultantka mnie olała. Uznała, że sam mogę sobie poradzić i mnie to nie dotyczy. Jak ich pocisnę to przyjadą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Nie, w systemie musi być informacja o adresie montażu wprowadzona przez dystrybutora i musi być już zakończony okres gwarancji, której udzielił dystrybutor Jakieś dokumenty trzeba posiadać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Per Pan Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Sama antena musiała byc zamontowana przez instalatorów pracujących dla Cyfry a więc np: z APS musisz mieć paragon lub fakturę. jak sam zakładałeś antene lub ktoś ci to robił to albo zgłoś sie do osoby która ci zakładało i w ramach grzeczności poprawi ci antenę lub zrób to na własny koszt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi