Skocz do zawartości

Jakość programów TNK HD + sprzęt


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

jestem tutaj początkującym użytkownikiem i zarazem początkujący jeśli chodzi o TV SAT. Po zakupie nowego LCD-ka Panasonica 37" zamierzam zakupić jakąś TV SAT w HD (wybór chyba padł na TNK HD, ze względu na brak zobowiązań i na kanały, które chce mieć - nie podnieca mnie liczba kanałów tylko to jakie są w ofercie). Oczywiście planuje zakup z dekoderem HD 2850ST. I teraz pytanie: jaka jest jakość kanałów, które nie są HD (TVP1, TVP2 itd.) ??? Generalnie wątpliwości, które miałem rozwiałem i zostało to pytanie.

 

W miarę możliwości chciałbym aby ktoś podpowiedział jaką czaszę i konwerter zakupić (np. na allegro w zestawie lub bez).

 

Ostatnie pytanie to do dość nietypowego kabla, który ostatnio zauważyłem w sklepach. A mianowicie chodzi o kabel (w zasadzie odcinek kabla), który służy do połączenia konwertera z dekoderem przez okno bez wiercenia w ścianie (spłaszczony kabel). Czy nada on się do okien PCV i czy nie rzutuje to na jakość obrazu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie lepiej wziąć za 48 zł N-kę z masą kanałów HD? W TNK HD, żeby mieć kanały HD, trzeba zapłacić 39,80 zł. Nie ma za to żadnej umowy, płaci się praktycznie kiedy się chce. Wydaje mi się, że jakość kanałów SD jest w miarę przyzwoita, a nawet powiedziałbym, że dobra. Antenę to kup wielkości 80 - 90 cm. Konwerter polecam Monoblock, jest trochę ciekawych kanałów na Astrze 19,2*E. Jeśli chodzi o ten ,,spłaszczony kabel" to jedni zakładają, inni nie. Kolega ma i zero problemów, ja nie ryzykowałem, wywierciłem otwór w ścianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak napisałem nie interesuje się raczej ofertą z umową oraz nie jest ważna liczba kanałów (gdzie 80% i tak nie oglądam). Wolę mieć swoje i bez umowy. Co do kabli znalazłem nawet takie super płaskie (taśmy) ale troszkę droższe i sprzedawca twierdzi, że jest ok i jakości nie pogarsza.