Habuzia Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 @stonka Fakt, że temat jest zaśmiecony ale jakby chociaż ostatnie 10 stron przeczytał to bys się dowiedział co trzeba zrobić. Tu jest wszystko viewtopic.php?f=6&t=15875&start=360#p691253 Faktycznie wychodzi na to, że umowy powinny raczej wygasnąć. Mi nie chcą przyznać gratisów HBO/Kompakt HD. Zawiedzeni mogą być jedynie ci którzy wysłali wypowiedzenie by uzyskać lepsze warunki, a nie faktycznie zerwać umowę. Bo tak już by nagabywali i proponowali, teraz już w wielku przypadkach nie zdążą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Ok. Czyli co ? Jutro mogę jeszcze takie pisemko wysłać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 ale to przejmujesz się ? najwyżej podpiszesz umowę jako nowy klient... dla wielu to i tak będą lepsze warunki niż dotychczas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Habuzia Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Czy to, że nie mam obecnie żadnego rachunku w ICA coś oznacza czy pojawiają się dopiero wraz z nowym miesiącem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekn1 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Do kiedy można wysłać rezygnacje z cyfry i czy liczy się data stępla pocztowego czy data doręczenia do cyfry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Napisałem do Cyfry że skoro twierdzą że to ta sama koncesja to niech mi okarzą jakiś dowód na to. Ciekawe co odpiszą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 @jacekn1 Do 03 styczeń (30 dni od zniknięcia kanału) ,data stempla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Te wszelkie maile które kierujemy do C+ traktują jako reklamacje [i dodatki do reklamacji] i dają sobie tak jak stanowi regulamin 30 dni na odpowiedź. Nic z tego na razie nie wynika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Napisałem do Cyfry że skoro twierdzą że to ta sama koncesja to niech mi okarzą jakiś dowód na to.Ciekawe co odpiszą Dostałęm odpowiedź z brakiem odpowiedzi. Napisali że moja reklamacja została złożona 13 grudnia i w ciagu 30 dni dostane odpowiedź ( OMG WTF ITD... Napisałem konkretne pytanie a oni co innego odpowiadają. Paranpoja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Niestety nic innego nie odpisują. Ja już mówiłem. Umowa kończy się 31 grudnia tego roku. A C+ może sobie opłatę za styczeń naliczać ale do nieobowiązującej umowy to byłoby głupie z ich strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bla1984 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Witam też wysłałem wypowiedzenie w związku z likwidacją Tv Club i wchodząc na ICA nie moge skorzystać z innej oferty też tak macie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k1owal Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Tak, ICA nie można korzystać z ofert. Ktoś dostał list od Cyfry, co piszą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 nic nikomu nie piszą konkretnie. albo zbywają ludzi i grają na czas umyślnie- bo wiedza jak z tej sytuacji wybrnąć.... albo nie mają pojęcia i nie wiedzą co z tymi wypowiedzenia zrobić ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 To moim zdaniem jest chęć zostawienia abonentów przy umowach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Zbywają ludzi i grają na czas. Zaplanowane działanie. Brzydko z ich strony. A kiedyś można było obejrzeć taki kanał jak Club TV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coremeil Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Pisałem o tym już wcześniej Mi przysłali info że moje wypowiedzenie zostały przyjęte i umowa zakończy się zgodnie z końcem okresu minimalnego. Dlaczego umowa ma się kończyć z upływem końca okresu minimalnego a nie 31 grudnia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Bo to przekręt z ich strony i niedopuszczalne działanie. Wszystkim tak zrobili. Na razie nic nie można wskórać. Żadnej negocjacji umowy, żadnej zniżki, nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selko Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Wysłałeś wypowiedzenie od stycznia nie masz umowy proste i jasne tak ? W tym tygodniu beda dzwonili z propozycjami napewno i koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Liczycie na telefon w okresie świątecznym.... pracowałem jakis czas w telemarketingu i wygląda to tak, że liczba pracowników w call center redukowana jest do 20-30% tak więc wątpliwe aby obsłużyli wasze "reklamacje" podczas gdy zgodnie z polityką platformy wasze wypowiedzenia są bezzasadne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanJacenty Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Jesli nie jesteś prawnikiem to nie zabieraj głosu i regulamin do ręki i poczytaj ze zrozumieniem Zgodnie z art. 60a ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z dnia 3 sierpnia 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) operator ma obowiązek doręczyć na piśmie abonentowi treść każdej proponowanej zmiany warunków umowy, w tym określonych w regulaminie świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Jednocześnie abonent powinien zostać poinformowany o prawie wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji tych zmian. W razie skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy operatorowi nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze, a także zwrot ulgi, o której mowa w art. 57 ust. 6 ustawy , o czym abonent powinien zostać także poinformowany. Zgodnie z przepisami abonent nie ma jednak prawa wypowiedzieć umowy bez ponoszenia negatywnych konsekwencji w przypadku, gdy zmiana umowy wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w tym również usunięcia niedozwolonych klauzul umownych. Czy usunięcie z oferty programowej jednego kanału i zastąpienie go innym powoduje, iż doszło do zmiany umowy? W mojej ocenie tak i jest to zmiana, która uprawnia do rozwiązania umowy bez ponoszenia negatywnych konsekwencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selko Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 W Twojej ocenie tak jednak w ocenie Cyfry i jej działu prawnego nie i tyle w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serewencik Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Czy jest teraz jakaś możliwość rezygnacji z umowy w związku z wycofaniem jakiegoś kanału lub coć podobnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 3 grudnia usunięto z oferty C+ kanał Club TV. C+ mimo że powinien akceptować wypowiedzenia bo są zgodne z regulaminem to póki co tego nie robi. Takie wypowiedzenie ma podstawę i jest skuteczne co potwierdza rzecznik praw konsumentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serewencik Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 a co jeśli wyśle to wypowiedzenie a oni stwierdzą, że nie zerwą mi tej umowy? jak to działa dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Jak wyślesz wypowiedzenie to jak nie zatwierdzą karę nałożą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi