Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach C+)-czy można wypowiedzieć umowę?


t_gal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@stonka Fakt, że temat jest zaśmiecony ale jakby chociaż ostatnie 10 stron przeczytał to bys się dowiedział co trzeba zrobić. Tu jest wszystko viewtopic.php?f=6&t=15875&start=360#p691253

Faktycznie wychodzi na to, że umowy powinny raczej wygasnąć. Mi nie chcą przyznać gratisów HBO/Kompakt HD.

Zawiedzeni mogą być jedynie ci którzy wysłali wypowiedzenie by uzyskać lepsze warunki, a nie faktycznie zerwać umowę. Bo tak już by nagabywali i proponowali, teraz już w wielku przypadkach nie zdążą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do Cyfry że skoro twierdzą że to ta sama koncesja to niech mi okarzą jakiś dowód na to.

Ciekawe co odpiszą

Dostałęm odpowiedź z brakiem odpowiedzi.

Napisali że moja reklamacja została złożona 13 grudnia i w ciagu 30 dni dostane odpowiedź :((

OMG WTF ITD...

Napisałem konkretne pytanie a oni co innego odpowiadają. Paranpoja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nikomu nie piszą konkretnie.

albo zbywają ludzi i grają na czas umyślnie- bo wiedza jak z tej sytuacji wybrnąć....

albo nie mają pojęcia i nie wiedzą co z tymi wypowiedzenia zrobić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Bo to przekręt z ich strony i niedopuszczalne działanie.

Wszystkim tak zrobili.

Na razie nic nie można wskórać. Żadnej negocjacji umowy, żadnej zniżki, nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczycie na telefon w okresie świątecznym.... pracowałem jakis czas w telemarketingu i wygląda to tak, że liczba pracowników w call center redukowana jest do 20-30% tak więc wątpliwe aby obsłużyli wasze "reklamacje" podczas gdy zgodnie z polityką platformy wasze wypowiedzenia są bezzasadne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli nie jesteś prawnikiem to nie zabieraj głosu i regulamin do ręki i poczytaj ze zrozumieniem

Zgodnie z art. 60a ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z dnia 3 sierpnia 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) operator ma obowiązek doręczyć na piśmie abonentowi treść każdej proponowanej zmiany warunków umowy, w tym określonych w regulaminie świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian w życie.

 

Jednocześnie abonent powinien zostać poinformowany o prawie wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji tych zmian. W razie skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy operatorowi nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze, a także zwrot ulgi, o której mowa w art. 57 ust. 6 ustawy , o czym abonent powinien zostać także poinformowany.

 

Zgodnie z przepisami abonent nie ma jednak prawa wypowiedzieć umowy bez ponoszenia negatywnych konsekwencji w przypadku, gdy zmiana umowy wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w tym również usunięcia niedozwolonych klauzul umownych.

 

Czy usunięcie z oferty programowej jednego kanału i zastąpienie go innym powoduje, iż doszło do zmiany umowy? W mojej ocenie tak i jest to zmiana, która uprawnia do rozwiązania umowy bez ponoszenia negatywnych konsekwencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

3 grudnia usunięto z oferty C+ kanał Club TV.

C+ mimo że powinien akceptować wypowiedzenia bo są zgodne z regulaminem to póki co tego nie robi.

Takie wypowiedzenie ma podstawę i jest skuteczne co potwierdza rzecznik praw konsumentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...