sonik79 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Jednak nie wszystko jest jasne. Np. co się dzieje z dekoderem po wypowiedzeniu tej umowy (z tego co wiem dekodery 'n' po umowie nie przechodzą w prepaid). Jasne jest natomiast, że jak się bierze nPremium za 0zł to trzeba wytrwać pół roku na umowie bo inaczej zapłaci się karę przy wypowiedzeniu (ale 6 miesięcy to i tak najkrótsza umowa na rynku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 No wreszcie znalazłem wątek na temat tej promocji...Ten regulamin mnie trochę przeraża...Przepadają wszystkie środki z prepaida.Ale oferta bardzo ciekawa.Też interesuje mnie ewentualna migracja powrotna. EDIT: Doradca rozwiał wszelkie wątpliwości,nie ma możliwości powrotu do pre paid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesoly Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Ja już zdecydowałem sie na oferte, wypelnilem wszystkie formularze i czekam. a razie to nie mam nic, czerwony ekran z komunikatem ,,Dekoder zablokowany, włóż kartę'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Trzeba poczekać 24h podobno..Chyba że trzeba od razu opłatę wnięść nie wiem jak to jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigcyc123 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Doradca rozwiał wszelkie wątpliwości,nie ma możliwości powrotu do pre paid. Muszą zapewnić powrót do pre-pad inaczej można się z nimi sądzić i wygramy , to samo jest w telefonii komórkowej i N ( cyfrę ) obowiązuje to samo prawo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 A więc chyba poczekam z aktywacją.Zresztą i tak nie mogę aktywować ponieważ jakimś cudem źle podaję numer dekodera i nie można przejść dalej.Dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dasek787 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 A na ile miesięcy jest ta umowa i czy jak ją rozwiąże jest możliwość powrotu do pre-paid na karte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek77 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Umowa jest na czas nieoznaczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Mnie interesuje: Czy tę ofertę da się aktywować na module "nCAM HD", a jeśli tak to czy można wszystko załatwić przez internet, czy trzeba gdzieś chodzić??? Będę wdzięczny za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Nie da się na module, w ogłoszeniu jest napisane: „Świat HD - oferta na własnym dekoderze telewizji na kartę HD i n na kartę” jest przeznaczona dla osób posiadających dekoder telewizji na kartę HD lub n na kartę (dotyczy tylko dekoderów ADB). Swoją drogą dziwne to, bo chętnych przy obsłudze modułu byłoby bardzo dużo. Dla mnie niezrozumiała decyzja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 To w takim razie mamy w regulaminie tej oferty moim zdaniem czarno na białym przykład dyskryminacji klientów, ze względu na posiadany sprzęt do odbioru i możnaby ten zapis myślę z powodzeniem zgłosić do "UOKiK", podobnie jak brak możliwości powrotu do opcji "pre paid" po rozwiązaniu umowy, tylko co to da (zanim "UOKiK" by się za to wziął, to okres promocji dawno się zakończy i podejrzewam zresztą, że właśnie dlatego jest taki krótki...)???... Trudno, skoro "Cyfrowy Dom" brzydzi się jak widać moimi pieniędzmi (a z chęcią bym tę ofertę aktywował na moim module "nCAM HD", z powodu "Discovery Historia" ), to ich nie dostanie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dasek787 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 A moge aktywować tą oferte na dekoderze telewizjii n po umowie lub na dekoderze który był używany do multiroomu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Regulamin wyraźnie określa kogo dotyczy oferta-TNK HD i NNK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dasek787 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 ale jest napisane "UWAGA: Jeśli Twój dekoder był uprzednio wykorzystywany w ofercie MultiRoom..." i jeszcze mam jedno pytanie czy ta oferta będzie dostępna po 30.09? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giena666 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Posiadam moduł TNK HD i chętnie byłbym zainteresowany w/w ofertą ale nie można. Dlaczego??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 ja zostaje w TNK HD, bo nie mam zamiaru opłacać abonamentu - jakby ta oferta była w pre-paidzie, to pewnie bym się na nią zdecydował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 czy ta oferta będzie dostępna po 30.09? A czy to jest forum jasnowidzów ? Posiadam moduł TNK HD i chętnie byłbym zainteresowany w/w ofertą ale nie można. Dlaczego??? Bo to jest oferta dla posiadaczy dekoderów ADB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesoly Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Okazało się, że moje pierwsze zgłoszenie usługi nie dotarło, musiałem zrobic to drugi raz. Zrobiłem to wczoraj przed 15 i czekam i czekam na przysłanie mi uprawnien i nie moge sie doczekać. Mowa jest o 24h, ale nie mam przekonania do tego, powinienem dostac także umowę na maila i tego nie dostałem. Nie wiem co o tym wszystkim myslec, dzwonić na razie nie zamierzam, bo strace tylko majatek na te romowy, a niczego sie nie dowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek77 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Ja czekam już 24 godziny i też mi nic na maila nie przyszło ani żadne uprawnienia. I z tego co czytałem na forum N to jest nas więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesoly Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Może zgłoszeń maja duzo i nie wyrabiają po prostu. Jest sobota, cos czuje, że wczesniej niz w poniedziałek nowej tv nie pooglądamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek77 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Też mi się tak wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Ja również czekam bo u mnie wciąż bez zmian.A nic nie kombinowaliście w ustawieniach typu zmieniając ofertę? Bo mam ustawione "n na kartę" a jest też abonamentowa do wyboru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesoly Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Ja wrociłem tylko do ustawień fabrycznych, tak jak piszą by zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klep55 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Jeśli ktoś chce przejść na tą oferte to mam dobrą rade zadzwońcie do centrum sprzedaży i załatwcie wszystko z konsultantem ja dziś zadzwoniłem po 18h czekania i się okazało że formularz nawet do nich nie doszedł,załatwiłem wszystko przez telefon i po jakiś 30min mam już dostęp do części kanałów a wszystkie powinienem mieć w ciągu 48h a przynajmniej taką dostałem informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haker44 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Jak wszyscy będą dzwonić to się im linie poblokują Poczekam jeszcze dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.