Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

umowa była nie zmieniona od początku-nawet do tej pory jadę na poczciwym samsungu s-305 g.bredniami kolego to ty tutaj zaśmiecasz to forum-ponad 70% twoich postów jest napisanych w tym temacie w tonie podobnym do twojej odpowiedzi na moje pytanie-czysta dezinformacja-totak jak bym się dodzwonił do BOK w polsacie-być może jesteś powiązany ze słoneczną platformą kol.LewyZąb.Teraz piszesz -za mało informacji z mojej strony-przecież prosiłem cię abyś się ustosunkował do pisma które wkleiłem-to tyle. Kolego tom351-bez obrazy-ale czytałeś cytowane pismo? czy tylko potulnie przytakujesz innym-nie mając własnego zdania? TEMAT Z MOJEJ STRONY ZAMYKAM.POZDRAWIAM KOLEGÓW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że nie zmieniałes dekodera nie oznacza, ze nie zmieniałeś umowy, bo mozna podpisac lojalke na tym samym dekoderze i powtórze się jeszcze raz, kanał Polsat Futbol wprowadzono w 2009 roku, umowę podpisaleś jak twierdzisz w 2007 roku, to że ich straszysz długimi pismami ich nie rusza i na pewno nie pozwoliliby Tobie na rozwiązanie umowy bo masz takie widzimisie, podpisaleś później jakąs lojalkę i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego.. skoro CP rozwiazal umowe na Twoj wniosek z uwagi na usuniecie kanalu Polsat Fotbol to musiales go miec gwarantowany w umowie.. Powtarzam.. nie wiem jaka miales umowe.. czy rollowana.. czy cokolwiek z niaj robiles.. nie mam pojecia i dochodzic nie bede. Co do pism.. to nie rozumiem tylko jednej rzeczy.. wystarczy napisac ze wypowiadam umowe z uwagi na usuniecie z oferty kanalu itd.. podajac swoje dane.. pesel i nr karty wystarczy.. i dlatego nie wiem po [beep]e ludzie pisza.. paragrafy.. nr umow itp itd

 

PS w swoim poscie umiescilem tylko daty w ktorych to CP gwarantowalo kanal Polsat Futbol w warunkach umowy.. i tyle :)

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ludzie piszą paragrafy i inne cuda, gdyż większość pracowników Cyfrowego Polsatu jest niekompetentna. Trzeba im wytłumaczyć jak krowie na rowie - co,gdzie i jak.

Prawie rok temu wysłałem do Cyfrowego Polsatu oświadczenie woli - chciałem, aby umowa po okresie podstawowym przeszła na czas nieokreślony. Oczywiście pismo zostało potraktowane jako wypowiedzenie, co skutkowało wieloma telefonami z mojej strony. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wiking.. a to juz zupelnie inna kwestia.. ale skoro napisales oswiadczenie woli prawidlowo.. to juz CP.. moze miec problemy.. wiesz.. ja wychodze z zalozenia ze umowa zobowiazuje dwie strony.. i nie jednokrotnie tym dzialaniem wygrywalem te ich slowe potyczki... nigdy nie dzwonilem sam.. ba.. nie raz straszyli mie sadem.. to ja mowilem.. alez bardzo prosze.. a pozniej.. szybciutko sie wycofywali i przyznawali racje.. i to nie tylko CP ale tez i inni operatorzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 25.06.2012 moja umowa w CP powinna zostać rozwiązana tak mnie zapewniał konsultant na infolinii.

Dzisiaj dostałem sms z ponagleniem do zapłaty abonamentu,więc dzwonię po 16 na infolinie pytam o co chodzi ? Pani sprawdza dlaczego moja umowa jeszcze nie została rozwiązana, potem mówi że sama nie wie dla czego tak się stało i dla czego naliczyli mi opłatę.

Sprawdziła wszystko jeszcze raz powiedziała że rozwiązanie umowy jest jak najbardziej na mocy prawa wprowadziła reklamację do systemu i bardzo przeprasza za błąd z ich strony i że stan mojego konta powinien wynosić 0 złotych nie 95.

P o 3 minutach po zakończeniu rozmowy dostałem znów sms z ponagleniem do zapłaty 95 zł . Normalnie dom wariatów :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Potwierdzenie wraca nawet ze dwa tygodnie. :) A zadzwonić możesz, aby upewnić się czy wypowiedzenie zostało zarejestrowane przez Cyfrowy Polsat i wszystko jest w porządku. Tak na wszelki wypadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi umowa wygasła 7.06. Dzisiaj jest 29.06 i nadal dostaję komunikaty o zaległości. Na infolinii mnie informowano że umowa została rozwiązana. Pisma do tej pory nie dostałem żadnego gdzie i kiedy mam zwrócić dekoder. Najlepsze jest to, że 2 razy dzwonili do mnie z działu windykacji w sprawie zaległości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dlatego nigdy nie miałem i nie będę miał umowy z CP, wala w h... z ludźmi bardziej niż konkurencja, no cóż kolego, jedyne co mogę Ci poradzić to odesłać dekoder na adres CP zgodnie z postanowieniami w regulaminie który zaakceptowałeś podpisując umowę i ich olać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi umowa wygasła 7.06. Dzisiaj jest 29.06 i nadal dostaję komunikaty o zaległości. Na infolinii mnie informowano że umowa została rozwiązana. Pisma do tej pory nie dostałem żadnego gdzie i kiedy mam zwrócić dekoder. Najlepsze jest to, że 2 razy dzwonili do mnie z działu windykacji w sprawie zaległości.

 

Witam w klubie.

Umowa rozwiązana 8.06.

Nie miałem żadnego kontaktu z DUK czy ogólnie z CP.

Ciągle dostaję SMSy o zaległości 1,01 zł pomimo tego, że nikt nie wie skąd zaległość się wzięła.

Po próbie kontaktu z CP dostaję info, że sprawa w toku i mam czekać na kontakt z ich strony, tylko, że kontaktu nie ma żadnego.

 

W poniedziałek odsyłam dekoder, bo nie mam zamiaru dostać kary za nie odesłanie sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, tak w tym tygodniu (albo w zeszłym :) ) przyszło potwierdzenie odbioru listu , który wysłałem aby wypowiedzieć umowę z CP, ale do tej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi, ani nikt nie zadzwonił, ani też nie przyszedł żaden list. Czyżby nie zerwali ze mną umowy?? Bo nie za bardzo mi się chcę dzwonić do nich i czekać kilkanaście minut zanim ktoś mnie obsłuży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

W dniu 07/06/2012 wysłałem rozwiązanie umowy ze względu na wycofanie PF.Wpłynęło do nich 13/06/2012.Umowę podpisywałem w grudniu 2011r.Napisałem do nich email z zapytaniem czy dotarło i oto co mi odpisali:

"Informujemy, że deklaracja rozwiązania Umow została zarejestrowana w Cyfrowym Polsacie w dniu 13 czerwca 2012 r. Jednocześnie zawiadamiamy, że sprawa jest w trakcie realizacji, odpowiedzi udzielimy bezpośrednio po jej rozpatrzeniu."

Okres rozliczeniowy mam na 2 każdego miesiąca więc z dniem 02/07/2012 powinna być umowa rozwiązana a pomimo tego dostaje sms o niezapłaceniu abonamentu za lipiec.Nie wiem za bardzo co robić.Czy wysyłać im już dekoder wraz z kartą na Łubinową??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...