LewyZąb Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Pan jaśnie wielmożny Pan Andrzej rzucił tekstem twierdząc, że umowę podpisał w 2007 roku i od tamtego czasu żadnej lojalki nie podpisywał. Jeśli tak było nie ma prawa rozwiązac umowy, a jeśli CP rozwiązała mu umowę oznacza, że tą lojalkę podpisywał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom351 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 @Lewy.. dokladnie.. czyli musiala byc w tym terminie cos robione z umowa... pamietam jak znajomy nawet nie pamietal ze cos tam robil przez infolinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejszogun Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 umowa była nie zmieniona od początku-nawet do tej pory jadę na poczciwym samsungu s-305 g.bredniami kolego to ty tutaj zaśmiecasz to forum-ponad 70% twoich postów jest napisanych w tym temacie w tonie podobnym do twojej odpowiedzi na moje pytanie-czysta dezinformacja-totak jak bym się dodzwonił do BOK w polsacie-być może jesteś powiązany ze słoneczną platformą kol.LewyZąb.Teraz piszesz -za mało informacji z mojej strony-przecież prosiłem cię abyś się ustosunkował do pisma które wkleiłem-to tyle. Kolego tom351-bez obrazy-ale czytałeś cytowane pismo? czy tylko potulnie przytakujesz innym-nie mając własnego zdania? TEMAT Z MOJEJ STRONY ZAMYKAM.POZDRAWIAM KOLEGÓW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 To, że nie zmieniałes dekodera nie oznacza, ze nie zmieniałeś umowy, bo mozna podpisac lojalke na tym samym dekoderze i powtórze się jeszcze raz, kanał Polsat Futbol wprowadzono w 2009 roku, umowę podpisaleś jak twierdzisz w 2007 roku, to że ich straszysz długimi pismami ich nie rusza i na pewno nie pozwoliliby Tobie na rozwiązanie umowy bo masz takie widzimisie, podpisaleś później jakąs lojalkę i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejszogun Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 nie wmawiaj mi niczego i nie zaśmiecaj takimi bredniami tego forum.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom351 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Kolego.. skoro CP rozwiazal umowe na Twoj wniosek z uwagi na usuniecie kanalu Polsat Fotbol to musiales go miec gwarantowany w umowie.. Powtarzam.. nie wiem jaka miales umowe.. czy rollowana.. czy cokolwiek z niaj robiles.. nie mam pojecia i dochodzic nie bede. Co do pism.. to nie rozumiem tylko jednej rzeczy.. wystarczy napisac ze wypowiadam umowe z uwagi na usuniecie z oferty kanalu itd.. podajac swoje dane.. pesel i nr karty wystarczy.. i dlatego nie wiem po [beep]e ludzie pisza.. paragrafy.. nr umow itp itd PS w swoim poscie umiescilem tylko daty w ktorych to CP gwarantowalo kanal Polsat Futbol w warunkach umowy.. i tyle Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Ludzie piszą paragrafy i inne cuda, gdyż większość pracowników Cyfrowego Polsatu jest niekompetentna. Trzeba im wytłumaczyć jak krowie na rowie - co,gdzie i jak. Prawie rok temu wysłałem do Cyfrowego Polsatu oświadczenie woli - chciałem, aby umowa po okresie podstawowym przeszła na czas nieokreślony. Oczywiście pismo zostało potraktowane jako wypowiedzenie, co skutkowało wieloma telefonami z mojej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom351 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 @wiking.. a to juz zupelnie inna kwestia.. ale skoro napisales oswiadczenie woli prawidlowo.. to juz CP.. moze miec problemy.. wiesz.. ja wychodze z zalozenia ze umowa zobowiazuje dwie strony.. i nie jednokrotnie tym dzialaniem wygrywalem te ich slowe potyczki... nigdy nie dzwonilem sam.. ba.. nie raz straszyli mie sadem.. to ja mowilem.. alez bardzo prosze.. a pozniej.. szybciutko sie wycofywali i przyznawali racje.. i to nie tylko CP ale tez i inni operatorzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapadzior Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Witam 25.06.2012 moja umowa w CP powinna zostać rozwiązana tak mnie zapewniał konsultant na infolinii. Dzisiaj dostałem sms z ponagleniem do zapłaty abonamentu,więc dzwonię po 16 na infolinie pytam o co chodzi ? Pani sprawdza dlaczego moja umowa jeszcze nie została rozwiązana, potem mówi że sama nie wie dla czego tak się stało i dla czego naliczyli mi opłatę. Sprawdziła wszystko jeszcze raz powiedziała że rozwiązanie umowy jest jak najbardziej na mocy prawa wprowadziła reklamację do systemu i bardzo przeprasza za błąd z ich strony i że stan mojego konta powinien wynosić 0 złotych nie 95. P o 3 minutach po zakończeniu rozmowy dostałem znów sms z ponagleniem do zapłaty 95 zł . Normalnie dom wariatów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eacf1395 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Witam, mam pytanie dokładnie tydzień temu wysłałem list, i do tej pory nie dostałem potwierdzenia odbioru tegoż listu . Mam zadzwonić czy czekać dalej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapadzior Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Lepiej zadzwoń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Potwierdzenie wraca nawet ze dwa tygodnie. A zadzwonić możesz, aby upewnić się czy wypowiedzenie zostało zarejestrowane przez Cyfrowy Polsat i wszystko jest w porządku. Tak na wszelki wypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eacf1395 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 A to gdzie najlepiej zadzwonić?? Żeby mnie nie przekierowywali, a najlepiej żeby nie trzeba było długo czekać na odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Do Biura Obsługi Klienta? A numer, drogi kolego, znajdziesz na stronie Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Mi umowa wygasła 7.06. Dzisiaj jest 29.06 i nadal dostaję komunikaty o zaległości. Na infolinii mnie informowano że umowa została rozwiązana. Pisma do tej pory nie dostałem żadnego gdzie i kiedy mam zwrócić dekoder. Najlepsze jest to, że 2 razy dzwonili do mnie z działu windykacji w sprawie zaległości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 I dlatego nigdy nie miałem i nie będę miał umowy z CP, wala w h... z ludźmi bardziej niż konkurencja, no cóż kolego, jedyne co mogę Ci poradzić to odesłać dekoder na adres CP zgodnie z postanowieniami w regulaminie który zaakceptowałeś podpisując umowę i ich olać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eacf1395 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 No wczoraj doszło potwierdzenie odbioru, czekam na rozwój sytuacji ciekawe czy będą dzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomecekGD Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Mi umowa wygasła 7.06. Dzisiaj jest 29.06 i nadal dostaję komunikaty o zaległości. Na infolinii mnie informowano że umowa została rozwiązana. Pisma do tej pory nie dostałem żadnego gdzie i kiedy mam zwrócić dekoder. Najlepsze jest to, że 2 razy dzwonili do mnie z działu windykacji w sprawie zaległości. Witam w klubie. Umowa rozwiązana 8.06. Nie miałem żadnego kontaktu z DUK czy ogólnie z CP. Ciągle dostaję SMSy o zaległości 1,01 zł pomimo tego, że nikt nie wie skąd zaległość się wzięła. Po próbie kontaktu z CP dostaję info, że sprawa w toku i mam czekać na kontakt z ich strony, tylko, że kontaktu nie ma żadnego. W poniedziałek odsyłam dekoder, bo nie mam zamiaru dostać kary za nie odesłanie sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eacf1395 Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 To, tak w tym tygodniu (albo w zeszłym ) przyszło potwierdzenie odbioru listu , który wysłałem aby wypowiedzieć umowę z CP, ale do tej pory nie dostałem żadnej odpowiedzi, ani nikt nie zadzwonił, ani też nie przyszedł żaden list. Czyżby nie zerwali ze mną umowy?? Bo nie za bardzo mi się chcę dzwonić do nich i czekać kilkanaście minut zanim ktoś mnie obsłuży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Wyślij z ica emaila o informacje na temat umowy i oferty, a tak polecam lepiej zadzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eacf1395 Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 No właśnie muszę chyba jutro zadzwonić. Albo poczekać do 8 bo , wtedy jest okres rozliczeniowy i chyba wtedy mi wyłączą o ile w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Lepiej dziś teraz zadzwoń i po problemie, no oczywiście ponegocjować od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eacf1395 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Jeszcze głupie pytanie Czyli ja nic nie muszę płacić za to zerwanie umowy ze względu na PF?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Activ Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Nie proszę pana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertino1979 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Witam W dniu 07/06/2012 wysłałem rozwiązanie umowy ze względu na wycofanie PF.Wpłynęło do nich 13/06/2012.Umowę podpisywałem w grudniu 2011r.Napisałem do nich email z zapytaniem czy dotarło i oto co mi odpisali: "Informujemy, że deklaracja rozwiązania Umow została zarejestrowana w Cyfrowym Polsacie w dniu 13 czerwca 2012 r. Jednocześnie zawiadamiamy, że sprawa jest w trakcie realizacji, odpowiedzi udzielimy bezpośrednio po jej rozpatrzeniu." Okres rozliczeniowy mam na 2 każdego miesiąca więc z dniem 02/07/2012 powinna być umowa rozwiązana a pomimo tego dostaje sms o niezapłaceniu abonamentu za lipiec.Nie wiem za bardzo co robić.Czy wysyłać im już dekoder wraz z kartą na Łubinową?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.