Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli jak pisałem wcześniej, sprawdzajcie ICOKa, jeśli pojawi się kwota następnej płatności w kwocie prepaid ( czyli przykładowo 42,90 za familijny) to znaczy ze rozwiązanie zostało wprowadzone.

 

niewiadomo co z pismami potwierdzającymi rozwiązanie umowy w przypadku dekodera na udostpnienie, bo przecież nie wyrobią się, jeśli pismo wpływa dzień przed okresem rozliczeniowym. W tym przypaku kierujemy się paragrafem 6 regulaminu, punktem 11

 

11 W przypadku rozwiązania bądź wygaśnięcia Umowy Abonenckiej Abonent jest zobowiązany do zwrotu, na własny koszt i ryzyko, udostępnionego mu Urządzenia Dekodującego i Karty w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy Abonenckiej na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4 a Warszawa, chyba że Cyfrowy Polsat wskaże inne dodatkowe miejsce zwrotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem swoje, często w regulaminach są stosowane tzw. klauzule niedozwolone, które nijak mają się do obowiązujących przepisów, a które mają pierwszeństwo stosowania przed tego typu tworami.

Często regulaminy, to żerowanie na ludzkiej niewiedzy. Poza tym komu będzie się chciało dochodzić swoich praw w postępowaniu przed sądem o nadpłaconą kwotę 40 czy 60 zł.. Każdy machnie ręką i odpuści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam kilka pytań dotyczących rozwiązania umowy z CP, mianowicie umowa została zawarta na początku stycznia 2011 roku, jest to pakiet familijny HD wraz z dekoderem HD 5000, okres umowy 29 miesięcy w tym 6 miesięcy gratis. Przede wszystkim chciałbym zapytać czy mogę wypowiedzieć umowę w związku z wycofaniem kanałów BBC (jak mogę sprawdzić ofertę kanałów w momencie podpisania umowy).

 

Dodam, że prawdziwym powodem chęci rezygnacji z CP jest dekoder, wymieniałem go już trzy razy za każdym razem dostaję wadliwy egzemplarz, który przy każdym włączeniu się zawiesza (brak sygnału - pomaga tylko reset). Czy to również może być powodem rozwiązania umowy?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będziesz musiał odesłać.

 

Odeśle i potem powiadomią mnie że sprzęt dotarł uszkodzony itp. i jak im udowodnię że było OK. Dlaczego nie można oddać do punktu gdzie podpisana była umowa. Jak do podpisania umowy to ładnie i pięknie a jak rezygnacja to same trudności dla klienta.

Wyleczyłem się z CP już na zawsze.

Jak rozumie trzeba oddać tunery , piloty ,karty i zasilacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś na forum pisane było, że umowy zawarte w 2011 roku nie podlegają wypowiedzeniu z przyczyny usunięcia BBC. Co do dekodera to można próbować, jeśli 3 raz jest wadliwy to chyba jakieś prawo konsumenta w tym kraju obowiązuje.

To bylo zle napisane bo ja podpisalem umowe w styczniu 2011 i wypowiedzenie zostalo przyjete.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Gdzieś na forum pisane było, że umowy zawarte w 2011 roku nie podlegają wypowiedzeniu z przyczyny usunięcia BBC.

W tej materii zdania są podzielone i można spotkać dwie interpretacje:

 

1. Jeśli podpisywałeś umowę w 2011 r. i przy podpisywaniu umowy zostałeś poinformowany o przyszłym usunięciu kanałów BBC z ofert y i zgodziłeś się z tym, że z określonym dniem kanały znikną - to prawo do rozwiązania umowy nie przysługuje.

2. Jeśli podpisywałeś umowę w 2011 r. i przy podpisywaniu umowy NIE zostałeś poinformowany o przyszłym usunięciu kanałów BBC z ofert y - to masz prawo do rozwiązania umowy.

 

Istnieje też ewentualność, że CP będzie się upierał, że miałeś możliwość się dowiedzieć z publicznie dostępnych informaci o usunięciu z oferty kanałów BBC.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim chciałbym zapytać czy mogę wypowiedzieć umowę w związku z wycofaniem kanałów BBC (jak mogę sprawdzić ofertę kanałów w momencie podpisania umowy).

 

Zagladnij do regulaminu swojej umowy. Tam masz wyszczegolnione kanaly jakie Polsat zobowiazal sie Ci udostepnic w zamian za abonament jaki oplacasz. Jesli sa tam wymienione kanaly BBC i nie ma jakis dodatkowych paragrafow z informacja ze bede te kanaly dostepne tylko do konca Stycznia lub ze znikna z oferty z dniem 1 Lutego 2011 to mozesz smialo wysylac wypowiedzenie i beda musieli Je przyjac.

 

EDIT.

@ Tonyli - nie ma zadnych negatywnych skutkow. Z tego co piszesz smialo mozesz wyslac wypowiedzenie umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Gdy podpisywałeś umowę to te warunki raczej już nie obowiązywały, a raczej na pewno. Ale żeby być pewnym to wystarczy poszukać kodu promocji na umowie i sprawdzić czy taki też jest w tym PWU.

I powiedz mi gdzie Ty to znalazłeś na tej stronie? (chyba przez Google?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby była janośc, 7 stycznia obowiązywały inne kody promocji i PWU nie jesień2010 a święta2010 i do 20 stycznia (nie wiem czy włącznie czy nie) byłu PWU z kanałami BBC, natomiast po 20 stycznia kody promocji zostały te same ale w PWU dodano nowe kanały od 1 lutego i zaznaczono że wycofują BBC z końcem stycznia.

Podsumowując wszystkie umowy zawarte do 20 stycznia 2011 można wypowiadać z powodu wycofania BBC, a zawarte po 20 stycznia 2011- NIE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W umowie nie ma ani słowa o dostępnych kanałach, pisze tylko że Cyfrowy Polsat świadczy usługi zgodnie z:

- Regulaminem świadczenia usług

- Cennikiem dla abonentów

- Promocyjnymi warunkami umowy zwanymi PWU

 

Jednakże podczas podpisania umowy nie otrzymałem tych dokumentów dlatego właśnie o to pytam.

 

Kod promocji w PWU - RE01

Nazwa promocji - Nowy cyfrowy polsat oferta świateczna 2010

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PioVar uśmiałem się z tego :D to każdy może twierdzić, że nie został o tym poinformowany :D

 

@tonyli widzę, że jesteś nowy na forum i wychodzi Twoje lenistwo :? . O wypowiedzeniu napisano już wszystko w tym temacie.

 

Wszystko jest w dokumentach. Wykaz kanałów jest w PWU w NCP albo w części A umowy. PWU z kanałami BBC obowiązywało do bodajże 20/21 stycznia. Jeżeli nie masz PWU, Twój ból. Podpisując umowę oświadczasz, że zapoznałeś się z umową, PWU, regulaminem, cennikiem, itp., itd. A jeżeli podpisałeś umowę bez zapoznania się to... ehh.

 

@maestro się popisał ;) Raczej prawo nie jest po Twojej stronie ani po stronie @Dawid2690. Umowa rozwiązuje się z końcem okresu rozliczeniowego, w którym do CP dotarło wypowiedzenie. Było to pisane 1000 razy a jeżeli ktoś tego dalej nie rozumie, to bez obrazy, ale powinien jeszcze raz napisać maturę z polskiego - szczególnie część czytanie ze zrozumieniem. Czyli wszyscy którzy podpisali umowę przed wejściem nowego PWU mogą wypowiedzieć umowę !! Jaśniej to jeszcze wytłumaczyć ?

 

Jeżeli chodzi o iCOK to może się zdarzyć tak, że kolejna opłata zostanie pobrana (oczywiście bezprawnie i odradzam co niektórym najazd na CP z jazdą konną, husarią lub podobnymi). To jest tylko system informatyczny. Tych pieniędzy nie pobiera Pani w okienku tylko wszystko dzieje się z automatu (program komputerowy, algorytm, itp.). Dzieje się tak, bo wypowiedzenie nie zostało wprowadzone na kontrakcie, nie zostało wprowadzone, bo na początku CP się kontaktuje w celu przedstawienia oferty, żeby taka oferta się pojawiła nie może być to wypowiedzenie wprowadzone. Jeżeli się nie zdecyduje to ok, umowa jest rozwiązywana z datą wstecz a pobrane w sposób rozbójniczy pieniądze wracają na przedpłatę. A jeżeli komuś minął już dzień kiedy umowa powinna być rozwiązana a na pewno chce rozwiązać umową, ma zaległość to nie trzeba jej płacić.

 

I zacytuje sam siebie jeszcze:

 

To ja wtrącę swoje 5 groszy ;) data otrzymania pisma przez CP i data wprowadzenia pisma przez CP do swojego systemu to dwie różne rzeczy. Pismo może wpłynąć np. 1 lutego a w systemie będzie np. wprowadzone dopiero 10 lutego. Liczy się oczywiście data wpływu czyli dla tego przykładu 1 luty. Do CP dziennie wpływa kilkaset, kilka tysięcy listów dziennie i ktoś to musi wprowadzić (a człowiek jest tylko człowiekiem i tutaj bym nie patrzył na samą firmę moloch, tam też pracują ludzie).

 

Druga rzecz, jeżeli np. okres rozliczeniowy to 2 dzień miesiąc (2 dnia miesiąca została podpisana umowa) i wypowiedzenie wpłynęło 2 lutego to nie fart - jest to pierwszy dzień nowego okresu rozliczeniowego i umowa zostanie rozwiązana 2 marca.

 

I trzecia rzecz. Wielu osobom na tym forum radziłbym opanowanie, bo wiele sprawia wrażenie poparzonych wrzątkiem (bez obrazy) ;) Musicie wziąć pod uwagę, że w tej chwili może do CP wpływać dużo wypowiedzeń i jak dzwonicie jednego dnia to dostajecie informacje, że wypowiedzenia jeszcze nie ma a na drugi dzień dzwonicie i dostajecie info, że pismo wpłynęło trzy dni temu. To jest normalne (patrz pkt 1) a nie wynik niedorozwoju pierwszego konsultanta ;)

 

Czwarta. Jeżeli w umowie macie kanały BBC wymienione i w wypowiedzeniu są zawarte wszystkie potrzebne rzeczy do identyfikacji klienta, czytelny podpis i wyraźny zapis, że umowa jest wypowiadana z powodu usunięcia kanałów BBC z oferty to umowa zostanie na pewno rozwiązana.

 

Piąta i ostatnia rzecz. Taka uwaga. CP wysyła z reguły potwierdzenia rozwiązania umowy do klientów z dekoderami udostępnionymi. Do osób z dekoderami własnościowymi takie potwierdzenia nie są wysyłane, chyba że na prośbę właściciela.

 

I tutaj edit, bo z tego co widzę CP wysyła w tym przypadku potwierdzenia rozwiązania umowy.

 

P.S. Jestem przekonany, że pojawi się jeszcze mnóstwo pytań na które można znaleźć odpowiedź w tym poście ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kod promocji w PWU - RE01

Nazwa promocji - Nowy cyfrowy polsat oferta świateczna 2010

Podpisując umowę 12 Stycznia otrzymałem PWU z wyszczególnionymi kanałami BBC, a wśród kodów promocji jest także Twój kod. Tak jak już wcześniej pisałem, o PWU musiałem się trochę upominać, więc już coś wtedy kombinowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...