Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moi rodzice maja umowę zawartą 24.01.2008. Czy mogą ją rozwiązać w związku z wycofaniem kanałów BBC?

O ile pamiętam, gdy podpisywali umowę to kanałów BBC nie było w ofercie, weszły dopiero później.

 

kanały do oferty weszły w 2007r a dokładniej w grudniu, więc jak podpisywali umowę to kanały już były w ofercie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miejscowość, dnia 02.02.2011r.

 

imę i nazwisko

adres

 

Do:

Cyfrowy Polsat S.A.

Dział Obsługi Klienta

Ul. Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

 

Oświadczenie

 

Ja imie i nazwisko oświadczam, że w związku z zaprzestaniem emisji programów BBC (tj. BBC Knowledge, Entertainment, Lifestyle oraz CBeebies) z dniem 1 lutego 2011 r. na platformie Cyfrowego Polsatu i brakiem mojej akceptacji dla tych zmian, wypowiadam umowę abonencką numer .......................... z dnia ............... na świadczenie usług ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego (zgodnie z Regulaminem świadczenia usług - Rozdział 5 „Warunki świadczenia usług”, § 7, pkt. 5 wypowiedzenie umowy wynika z winy Cyfrowego Polsatu).

 

Powyższe oświadczenie odnosi się do umowy obejmującej:

pesel; ...........

nr identyfikacyjny;............

nr karty; ................

 

Oświadczenie zostało sporządzone w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

 

Z poważaniem

 

Takie dwa wysyłam jutro. Wzór zaczerpnąłem z poprzednio wypowiadanych umów na koniec okresu podstawowego. Oczywiście wysyłka poleconym za potwierdzeniem odbioru.

 

Dzięki za wyłapanie - poprawione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie. Wysłałem priorytetem ( w poniedziałek rano) wypowiedzenie do CP, ale jeszcze nikt do mnie w tej sprawie nie dzwonił. Czy jeśli zadzwonię do nich i upewnię się że dostali wypowiedzenie ( na jaki nr?) to umowa już jest zerwana czy muszę czekać na kontakt i dopełniać jakieś formalności? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwiedziłem rano Łubinową. Za5rane 2advp1e, jak to się w TV mawia. Pracownicy chyba specjalnie zastawiają gościnny parking, aby dać klientowi jeszcze z buta kilometr do namysłu. Na szczęście tabliczka o wstępie wzbronionym bez przepustki i szczuciu psami to również tylko marketing. "Centralny POK" czyli jedyny to dwu-metro-kwadratowa dziupla. Grunt że na kopii wypowiedzenia przybili "wpłynęło". Mam wątpliwe szczęście niedaleko ich mieszkać. Wysyłającym ktoś dobrze polecił by na kopercie i żółtym potwierdzeniu odbioru dopisywać uwagę "wypowiedzenie" z numerem umowy. Tania i solidna gwarancja. Nieśpiący po nocach niech wydzwaniają, ale zazwyczaj polecone nie giną, a Cyfrowy ich do kosza nie wywala. Wyjątki też się zdarzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój regulamin świadczenia usług jaki otrzymałem w styczniu 2010 roku ma nieco inny układ ( brałem tylko moduł CI) i w punkcie podanym przez Was jako 5 mam tytuł: "V. Dekoder i karta"

W ogóle nie mam takiego punktu jak "Warunki świadczenia usług", a o takim punkcie, że Polsat jest czemuś winny i ponosi odpowiedzialność to mogę pomarzyć. Ów regulamin to jedna, dwustronnie zadrukowana kartka, razem 11 paragrafów, gdzie jedenasty paragraf to postanowienia końcowe więc raczej niczego nie brakuje.

 

Podam Wam, że u mnie w paragrafie 7, punkt 5 stoi: Klient zobowiązany jest wykonać wszelkie obowiązki wynikające z Umowy i niniejszego Regulaminu zgodnie z zasadami tam zapisanymi i w terminach tam przewidzianych.

 

Ale to nie jest największy kłopot, ja po prostu nie widzę punktu zahaczenia by wypowiedzieć umowę, bo nie mam nic co by przypominało to na co się powołujecie. Co gorsza mam w paragrafie 4 punkt 6, ze Polsat ma prawo zmieniać kanały jak się słabo oglądają, a szczególnie jak zastapią lepszymi kanałami i to nie stanowi zmiany Umowy. Co teraz?

Moja umowa na czas określony kończy się za tydzień, więc już nie zdążyłem po prostu nie przełużyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój regulamin świadczenia usług jaki otrzymałem w styczniu 2010 roku ma nieco inny układ ( brałem tylko moduł CI) i w punkcie podanym przez Was jako 5 mam tytuł: "V. Dekoder i karta"

W ogóle nie mam takiego punktu jak "Warunki świadczenia usług", a o takim punkcie, że Polsat jest czemuś winny i ponosi odpowiedzialność to mogę pomarzyć. Ów regulamin to jedna, dwustronnie zadrukowana kartka, razem 11 paragrafów, gdzie jedenasty paragraf to postanowienia końcowe więc raczej niczego nie brakuje.

 

Podam Wam, że u mnie w paragrafie 7, punkt 5 stoi: Klient zobowiązany jest wykonać wszelkie obowiązki wynikające z Umowy i niniejszego Regulaminu zgodnie z zasadami tam zapisanymi i w terminach tam przewidzianych.

 

Ale to nie jest największy kłopot, ja po prostu nie widzę punktu zahaczenia by wypowiedzieć umowę, bo nie mam nic co by przypominało to na co się powołujecie. Co gorsza mam w paragrafie 4 punkt 6, ze Polsat ma prawo zmieniać kanały jak się słabo oglądają, a szczególnie jak zastapią lepszymi kanałami i to nie stanowi zmiany Umowy. Co teraz?

Moja umowa na czas określony kończy się za tydzień, więc już nie zdążyłem po prostu nie przełużyć.

A o Prawie Telekomunikacyjnym słyszałeś?Jak operator nie określa pewnych spraw w umowie abonenckiej,to sięga się do tegoż Prawa Telekomunikacyjnego,gdyż ONO jest podstawą świadczenia usług przez operatora i wszelkie jego regulaminy muszą być zgodne z tym Prawem.Ustawa zawsze jest nadrzędna nad aktami prawnymi niższej rangi,bo one muszą być zgodne z ustawą,a nie odwrotnie,choć niektórzy świadczący usługi chcieliby,aby było odwrotnie,o czym świadczą niekiedy ich naruszajace ustawę zapisy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, sorry już wiem o co chodzi. Linkowany tutaj Regulamin jest z 2009 roku, a mnie wciśnięto w styczniu 2010 roku regulamin z 2004 roku.

W tym z 2004 roku nie ma, że zmiany kanałów uprawniają abonenta do czegokolwiek.

I nic nie szkodzi. I nic nie szkodzi. W międzyczasie zmieniło się prawo i regulamin musi je uwzględniać. Może w międzyczasie przysłali Ci nowy regulamin, dzięki któremu miałeś czym zapalić w kominku ;-) Infolinia prawdę Ci powie, czy jakoś tak.

Art. 60a ustawy prawo telekomunikacyjne stanowi, że

 

"1 Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych:

1.doręcza na piśmie abonentowi będącemu stroną umowy zawartej na piśmie treść każdej proponowanej zmiany warunków umowy, w tym określonych w regulaminie świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, chyba że abonent złożył żądanie określone w ust. 1b,

- z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Jednocześnie abonent powinien zostać poinformowany o prawie wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji tych zmian.

2. W razie skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy, o którym mowa w ust. 1, dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze, a także zwrot ulgi, o której mowa w art. 57 ust. 6, o czym abonent powinien zostać także poinformowany."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, nadal sie zastanawiam, czy pierw poczekac az rozwiaza umowe w polsacie i [beep] wziasc enke, czy wyslac wyp i od razu n...

Weź N przez telefon czy online. Wtedy masz 10 dni na oddanie. W ciągu tych 10 dni + kilka dni na dostarczenie Ci enki, CP na pewno dostanie już wypowiedzenie i nawet jeśli je odrzuci bądź cokolwiek to będziesz miał czas na zwrot N. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...