Per Pan Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Moi rodzice maja umowę zawartą 24.01.2008. Czy mogą ją rozwiązać w związku z wycofaniem kanałów BBC?O ile pamiętam, gdy podpisywali umowę to kanałów BBC nie było w ofercie, weszły dopiero później. kanały do oferty weszły w 2007r a dokładniej w grudniu, więc jak podpisywali umowę to kanały już były w ofercie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque8 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Czy mógłby ktoś, kto już wysłał i dostał odpowiedź od CP, podać mi na PW wzór rozwiązania umowy? Teraz piszę i chciałbym się upewnić, że wszystko będzie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Per Pan Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 masz to na ostatnich 54 stronach, prawie na każdej. Napisz nr umowy, swoje dane, pesel nr dowodu, nr karty i nr dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque8 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 No tak, tylko każdy pisze trochę inaczej, przejrzałem większość stron tego tematu i gotowego wzoru nie ma, są tylko jakieś elementy, niektóre pełne pytań bez odpowiedzi. Dlatego prosiłbym tych, którzy uzyskali POZYTYWNĄ odpowiedź. Tyle i aż tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliveyra Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 miejscowość, dnia 02.02.2011r. imę i nazwisko adres Do: Cyfrowy Polsat S.A. Dział Obsługi Klienta Ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa Oświadczenie Ja imie i nazwisko oświadczam, że w związku z zaprzestaniem emisji programów BBC (tj. BBC Knowledge, Entertainment, Lifestyle oraz CBeebies) z dniem 1 lutego 2011 r. na platformie Cyfrowego Polsatu i brakiem mojej akceptacji dla tych zmian, wypowiadam umowę abonencką numer .......................... z dnia ............... na świadczenie usług ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego (zgodnie z Regulaminem świadczenia usług - Rozdział 5 „Warunki świadczenia usług”, § 7, pkt. 5 wypowiedzenie umowy wynika z winy Cyfrowego Polsatu). Powyższe oświadczenie odnosi się do umowy obejmującej: pesel; ........... nr identyfikacyjny;............ nr karty; ................ Oświadczenie zostało sporządzone w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. Z poważaniem Takie dwa wysyłam jutro. Wzór zaczerpnąłem z poprzednio wypowiadanych umów na koniec okresu podstawowego. Oczywiście wysyłka poleconym za potwierdzeniem odbioru. Dzięki za wyłapanie - poprawione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Per Pan Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 masz bład: Enterteinment tylko byc powinno Entertainment Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Witam, Mam pytanie czy poza jedna osoba ktora tu pisala, dzwonili juz do kogos z dzialu utrzymania klienta po otrzymaniu wypowiedzenia, z proba zatrzymania w CP? Jesli tak to prosilbym o info co mozna ewentualnie wywalczyc i jakie daja propozycje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 umowa na 29 miesiące familijnego HD 9-12 miesięcy familijnego HD i 3 pakiety, cena 37,90 albo 390,90 w zależności od czasu trwania i do kogo dzwonią, to samo co w przedłużeniowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat3usz Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Witam, mam pytanie. Wysłałem priorytetem ( w poniedziałek rano) wypowiedzenie do CP, ale jeszcze nikt do mnie w tej sprawie nie dzwonił. Czy jeśli zadzwonię do nich i upewnię się że dostali wypowiedzenie ( na jaki nr?) to umowa już jest zerwana czy muszę czekać na kontakt i dopełniać jakieś formalności? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Wysłałem w piątek wypowiedzenie dzisiaj jest na końcie sygnał mam jeszcze przez dwa dni i przyjdzie pismo do domu gdzie trzeba wysłac dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NMK Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Odwiedziłem rano Łubinową. Za5rane 2advp1e, jak to się w TV mawia. Pracownicy chyba specjalnie zastawiają gościnny parking, aby dać klientowi jeszcze z buta kilometr do namysłu. Na szczęście tabliczka o wstępie wzbronionym bez przepustki i szczuciu psami to również tylko marketing. "Centralny POK" czyli jedyny to dwu-metro-kwadratowa dziupla. Grunt że na kopii wypowiedzenia przybili "wpłynęło". Mam wątpliwe szczęście niedaleko ich mieszkać. Wysyłającym ktoś dobrze polecił by na kopercie i żółtym potwierdzeniu odbioru dopisywać uwagę "wypowiedzenie" z numerem umowy. Tania i solidna gwarancja. Nieśpiący po nocach niech wydzwaniają, ale zazwyczaj polecone nie giną, a Cyfrowy ich do kosza nie wywala. Wyjątki też się zdarzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muniek 1410 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Mój regulamin świadczenia usług jaki otrzymałem w styczniu 2010 roku ma nieco inny układ ( brałem tylko moduł CI) i w punkcie podanym przez Was jako 5 mam tytuł: "V. Dekoder i karta" W ogóle nie mam takiego punktu jak "Warunki świadczenia usług", a o takim punkcie, że Polsat jest czemuś winny i ponosi odpowiedzialność to mogę pomarzyć. Ów regulamin to jedna, dwustronnie zadrukowana kartka, razem 11 paragrafów, gdzie jedenasty paragraf to postanowienia końcowe więc raczej niczego nie brakuje. Podam Wam, że u mnie w paragrafie 7, punkt 5 stoi: Klient zobowiązany jest wykonać wszelkie obowiązki wynikające z Umowy i niniejszego Regulaminu zgodnie z zasadami tam zapisanymi i w terminach tam przewidzianych. Ale to nie jest największy kłopot, ja po prostu nie widzę punktu zahaczenia by wypowiedzieć umowę, bo nie mam nic co by przypominało to na co się powołujecie. Co gorsza mam w paragrafie 4 punkt 6, ze Polsat ma prawo zmieniać kanały jak się słabo oglądają, a szczególnie jak zastapią lepszymi kanałami i to nie stanowi zmiany Umowy. Co teraz? Moja umowa na czas określony kończy się za tydzień, więc już nie zdążyłem po prostu nie przełużyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duszek Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 http://www.cyfrowypolsat.pl/regulamin_s ... 09_04a.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Panowie - http://www.speedyshare.com/files/266414 ... t_Word.doc Proszę o sprawdzenie, bo jutro będę wysyłał. Mam wątpliwości co do: ze skutkiem natychmiastowym - czy to może tyczyć się tego co w umowie " bez zachowania terminu wypowiedzenia" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Wysłałem w piątek wypowiedzenie dzisiaj jest na końcie sygnał mam jeszcze przez dwa dni i przyjdzie pismo do domu gdzie trzeba wysłac dekoder. to w ICOK pojawia się jakaś informacja gdy wypowiedzenie wpłynie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Dzwoniłem dzisiaj i potwierdził konsultant ze jest na koncie bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MESZEK Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Mój regulamin świadczenia usług jaki otrzymałem w styczniu 2010 roku ma nieco inny układ ( brałem tylko moduł CI) i w punkcie podanym przez Was jako 5 mam tytuł: "V. Dekoder i karta"W ogóle nie mam takiego punktu jak "Warunki świadczenia usług", a o takim punkcie, że Polsat jest czemuś winny i ponosi odpowiedzialność to mogę pomarzyć. Ów regulamin to jedna, dwustronnie zadrukowana kartka, razem 11 paragrafów, gdzie jedenasty paragraf to postanowienia końcowe więc raczej niczego nie brakuje. Podam Wam, że u mnie w paragrafie 7, punkt 5 stoi: Klient zobowiązany jest wykonać wszelkie obowiązki wynikające z Umowy i niniejszego Regulaminu zgodnie z zasadami tam zapisanymi i w terminach tam przewidzianych. Ale to nie jest największy kłopot, ja po prostu nie widzę punktu zahaczenia by wypowiedzieć umowę, bo nie mam nic co by przypominało to na co się powołujecie. Co gorsza mam w paragrafie 4 punkt 6, ze Polsat ma prawo zmieniać kanały jak się słabo oglądają, a szczególnie jak zastapią lepszymi kanałami i to nie stanowi zmiany Umowy. Co teraz? Moja umowa na czas określony kończy się za tydzień, więc już nie zdążyłem po prostu nie przełużyć. A o Prawie Telekomunikacyjnym słyszałeś?Jak operator nie określa pewnych spraw w umowie abonenckiej,to sięga się do tegoż Prawa Telekomunikacyjnego,gdyż ONO jest podstawą świadczenia usług przez operatora i wszelkie jego regulaminy muszą być zgodne z tym Prawem.Ustawa zawsze jest nadrzędna nad aktami prawnymi niższej rangi,bo one muszą być zgodne z ustawą,a nie odwrotnie,choć niektórzy świadczący usługi chcieliby,aby było odwrotnie,o czym świadczą niekiedy ich naruszajace ustawę zapisy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muniek 1410 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Dobra, sorry już wiem o co chodzi. Linkowany tutaj Regulamin jest z 2009 roku, a mnie wciśnięto w styczniu 2010 roku regulamin z 2004 roku. W tym z 2004 roku nie ma, że zmiany kanałów uprawniają abonenta do czegokolwiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NMK Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Dobra, sorry już wiem o co chodzi. Linkowany tutaj Regulamin jest z 2009 roku, a mnie wciśnięto w styczniu 2010 roku regulamin z 2004 roku. W tym z 2004 roku nie ma, że zmiany kanałów uprawniają abonenta do czegokolwiek. I nic nie szkodzi. I nic nie szkodzi. W międzyczasie zmieniło się prawo i regulamin musi je uwzględniać. Może w międzyczasie przysłali Ci nowy regulamin, dzięki któremu miałeś czym zapalić w kominku Infolinia prawdę Ci powie, czy jakoś tak. Art. 60a ustawy prawo telekomunikacyjne stanowi, że "1 Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych: 1.doręcza na piśmie abonentowi będącemu stroną umowy zawartej na piśmie treść każdej proponowanej zmiany warunków umowy, w tym określonych w regulaminie świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, chyba że abonent złożył żądanie określone w ust. 1b, - z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Jednocześnie abonent powinien zostać poinformowany o prawie wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji tych zmian. 2. W razie skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy, o którym mowa w ust. 1, dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze, a także zwrot ulgi, o której mowa w art. 57 ust. 6, o czym abonent powinien zostać także poinformowany." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Ja wysyłałem w piątek (29.01.2011), przed chwilą dzwoniłem i nie mają żadnej informacji w systemie na temat wpłynięcia pisma. Poczekam do przyszłego tygodnia, jak nie wpłynie do zawiozę osobiście. Chyba od razu z dekoderem, co by nie jeździć milion razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzejkop Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Hm, nadal sie zastanawiam, czy pierw poczekac az rozwiaza umowe w polsacie i do[beep]o wziasc enke, czy wyslac wyp i od razu n... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosanostra_pl Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Ja n-kę już mam, dekoder CP leży spakowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Per Pan Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Hm, nadal sie zastanawiam, czy pierw poczekac az rozwiaza umowe w polsacie i [beep] wziasc enke, czy wyslac wyp i od razu n... jeżeli masz pewność że wszystko będzie OK to weź N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arasel Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Hm, nadal sie zastanawiam, czy pierw poczekac az rozwiaza umowe w polsacie i [beep] wziasc enke, czy wyslac wyp i od razu n... Weź N przez telefon czy online. Wtedy masz 10 dni na oddanie. W ciągu tych 10 dni + kilka dni na dostarczenie Ci enki, CP na pewno dostanie już wypowiedzenie i nawet jeśli je odrzuci bądź cokolwiek to będziesz miał czas na zwrot N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Jeśli jesteś zdecydowany na n to bierz i tak już ceny skoczyły. Nawet jakby w polsacie było coś nie tak z wypowiedzeniem to można wysłać jeszcze jedno priorytetem i oczywiście za potwierdzeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.