travis_barker Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Czyli jak pisałem wcześniej, sprawdzajcie ICOKa, jeśli pojawi się kwota następnej płatności w kwocie prepaid ( czyli przykładowo 42,90 za familijny) to znaczy ze rozwiązanie zostało wprowadzone. niewiadomo co z pismami potwierdzającymi rozwiązanie umowy w przypadku dekodera na udostpnienie, bo przecież nie wyrobią się, jeśli pismo wpływa dzień przed okresem rozliczeniowym. W tym przypaku kierujemy się paragrafem 6 regulaminu, punktem 11 11 W przypadku rozwiązania bądź wygaśnięcia Umowy Abonenckiej Abonent jest zobowiązany do zwrotu, na własny koszt i ryzyko, udostępnionego mu Urządzenia Dekodującego i Karty w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy Abonenckiej na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4 a Warszawa, chyba że Cyfrowy Polsat wskaże inne dodatkowe miejsce zwrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
travis_barker Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Panowie z tego co mi wiadomo rozwiązanie umowy następuje w dniu doręcznia pisma. To operator nie wywiązał się z umowy. A czytałeś tą umowę? nie pisz bzdur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Konsultant mi potwierdzil to co napisal maestro. W momencie gdy wypowiedzenie jest w komputerze umowa wygasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Ja wiem swoje, często w regulaminach są stosowane tzw. klauzule niedozwolone, które nijak mają się do obowiązujących przepisów, a które mają pierwszeństwo stosowania przed tego typu tworami. Często regulaminy, to żerowanie na ludzkiej niewiedzy. Poza tym komu będzie się chciało dochodzić swoich praw w postępowaniu przed sądem o nadpłaconą kwotę 40 czy 60 zł.. Każdy machnie ręką i odpuści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Czyli jak wysłałem rezygnacje i zostanie ona przyjęta to czy będę musiał dekodery wysyłać pocztą do Warszawy czy zwrócić do punktu gdzie je otrzymałem ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graba11 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Będziesz musiał odesłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tonyli Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Witam, Mam kilka pytań dotyczących rozwiązania umowy z CP, mianowicie umowa została zawarta na początku stycznia 2011 roku, jest to pakiet familijny HD wraz z dekoderem HD 5000, okres umowy 29 miesięcy w tym 6 miesięcy gratis. Przede wszystkim chciałbym zapytać czy mogę wypowiedzieć umowę w związku z wycofaniem kanałów BBC (jak mogę sprawdzić ofertę kanałów w momencie podpisania umowy). Dodam, że prawdziwym powodem chęci rezygnacji z CP jest dekoder, wymieniałem go już trzy razy za każdym razem dostaję wadliwy egzemplarz, który przy każdym włączeniu się zawiesza (brak sygnału - pomaga tylko reset). Czy to również może być powodem rozwiązania umowy? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graba11 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Gdzieś na forum pisane było, że umowy zawarte w 2011 roku nie podlegają wypowiedzeniu z przyczyny usunięcia BBC. Co do dekodera to można próbować, jeśli 3 raz jest wadliwy to chyba jakieś prawo konsumenta w tym kraju obowiązuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Będziesz musiał odesłać. Odeśle i potem powiadomią mnie że sprzęt dotarł uszkodzony itp. i jak im udowodnię że było OK. Dlaczego nie można oddać do punktu gdzie podpisana była umowa. Jak do podpisania umowy to ładnie i pięknie a jak rezygnacja to same trudności dla klienta. Wyleczyłem się z CP już na zawsze. Jak rozumie trzeba oddać tunery , piloty ,karty i zasilacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tonyli Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Czyli sytuacja jest nie ciekawa, nie mam sprawnie działającego dekodera, Polsat nie jest w stanie spełnić warunków umowy, zabrali kanały, które mieli w ofercie w momencie podpisania umowy, i mimo to muszę zostać z tym całym przez 2 i pół roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Gdzieś na forum pisane było, że umowy zawarte w 2011 roku nie podlegają wypowiedzeniu z przyczyny usunięcia BBC. Co do dekodera to można próbować, jeśli 3 raz jest wadliwy to chyba jakieś prawo konsumenta w tym kraju obowiązuje. To bylo zle napisane bo ja podpisalem umowe w styczniu 2011 i wypowiedzenie zostalo przyjete. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PioVar Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Witam, Gdzieś na forum pisane było, że umowy zawarte w 2011 roku nie podlegają wypowiedzeniu z przyczyny usunięcia BBC. W tej materii zdania są podzielone i można spotkać dwie interpretacje: 1. Jeśli podpisywałeś umowę w 2011 r. i przy podpisywaniu umowy zostałeś poinformowany o przyszłym usunięciu kanałów BBC z ofert y i zgodziłeś się z tym, że z określonym dniem kanały znikną - to prawo do rozwiązania umowy nie przysługuje. 2. Jeśli podpisywałeś umowę w 2011 r. i przy podpisywaniu umowy NIE zostałeś poinformowany o przyszłym usunięciu kanałów BBC z ofert y - to masz prawo do rozwiązania umowy. Istnieje też ewentualność, że CP będzie się upierał, że miałeś możliwość się dowiedzieć z publicznie dostępnych informaci o usunięciu z oferty kanałów BBC. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tonyli Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 W moim przypadku nie było żadnej informacji na temat braku BBC w przyszłości, przedstawiona mi oferta zawierała te kanały, Czy są jakieś negatywne skutki w przypadku wysłania wypowiedzenia i jego nie rozpatrzenia przez CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks1983 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Przede wszystkim chciałbym zapytać czy mogę wypowiedzieć umowę w związku z wycofaniem kanałów BBC (jak mogę sprawdzić ofertę kanałów w momencie podpisania umowy). Zagladnij do regulaminu swojej umowy. Tam masz wyszczegolnione kanaly jakie Polsat zobowiazal sie Ci udostepnic w zamian za abonament jaki oplacasz. Jesli sa tam wymienione kanaly BBC i nie ma jakis dodatkowych paragrafow z informacja ze bede te kanaly dostepne tylko do konca Stycznia lub ze znikna z oferty z dniem 1 Lutego 2011 to mozesz smialo wysylac wypowiedzenie i beda musieli Je przyjac. EDIT. @ Tonyli - nie ma zadnych negatywnych skutkow. Z tego co piszesz smialo mozesz wyslac wypowiedzenie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tonyli Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Znalazłem na stronie polsatu Promocyjne Warunki Umowy „Nowy Cyfrowy Polsat - jesień 2010” z dnia 11.10.2010 roku, czy wie ktoś może są to aktualne warunki? czy moja umowa podpisana 7 stycznia dotyczy również tego dokumentu. Poniżej link: http://cyfrowypolsat.com.pl/promocyjne- ... 010-st.PDF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Gdy podpisywałeś umowę to te warunki raczej już nie obowiązywały, a raczej na pewno. Ale żeby być pewnym to wystarczy poszukać kodu promocji na umowie i sprawdzić czy taki też jest w tym PWU. I powiedz mi gdzie Ty to znalazłeś na tej stronie? (chyba przez Google?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Tam pisze że promocja jest ważna do 11 10 2011. Polsat jej nie odwołał. Czyli jest aktualna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Do swojej umowy zerknij (którą powinieneś mieć w domu) czy są wyszczególnione kanały BBC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Żeby była janośc, 7 stycznia obowiązywały inne kody promocji i PWU nie jesień2010 a święta2010 i do 20 stycznia (nie wiem czy włącznie czy nie) byłu PWU z kanałami BBC, natomiast po 20 stycznia kody promocji zostały te same ale w PWU dodano nowe kanały od 1 lutego i zaznaczono że wycofują BBC z końcem stycznia. Podsumowując wszystkie umowy zawarte do 20 stycznia 2011 można wypowiadać z powodu wycofania BBC, a zawarte po 20 stycznia 2011- NIE! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tonyli Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 W umowie nie ma ani słowa o dostępnych kanałach, pisze tylko że Cyfrowy Polsat świadczy usługi zgodnie z: - Regulaminem świadczenia usług - Cennikiem dla abonentów - Promocyjnymi warunkami umowy zwanymi PWU Jednakże podczas podpisania umowy nie otrzymałem tych dokumentów dlatego właśnie o to pytam. Kod promocji w PWU - RE01 Nazwa promocji - Nowy cyfrowy polsat oferta świateczna 2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 @PioVar uśmiałem się z tego to każdy może twierdzić, że nie został o tym poinformowany @tonyli widzę, że jesteś nowy na forum i wychodzi Twoje lenistwo . O wypowiedzeniu napisano już wszystko w tym temacie. Wszystko jest w dokumentach. Wykaz kanałów jest w PWU w NCP albo w części A umowy. PWU z kanałami BBC obowiązywało do bodajże 20/21 stycznia. Jeżeli nie masz PWU, Twój ból. Podpisując umowę oświadczasz, że zapoznałeś się z umową, PWU, regulaminem, cennikiem, itp., itd. A jeżeli podpisałeś umowę bez zapoznania się to... ehh. @maestro się popisał Raczej prawo nie jest po Twojej stronie ani po stronie @Dawid2690. Umowa rozwiązuje się z końcem okresu rozliczeniowego, w którym do CP dotarło wypowiedzenie. Było to pisane 1000 razy a jeżeli ktoś tego dalej nie rozumie, to bez obrazy, ale powinien jeszcze raz napisać maturę z polskiego - szczególnie część czytanie ze zrozumieniem. Czyli wszyscy którzy podpisali umowę przed wejściem nowego PWU mogą wypowiedzieć umowę !! Jaśniej to jeszcze wytłumaczyć ? Jeżeli chodzi o iCOK to może się zdarzyć tak, że kolejna opłata zostanie pobrana (oczywiście bezprawnie i odradzam co niektórym najazd na CP z jazdą konną, husarią lub podobnymi). To jest tylko system informatyczny. Tych pieniędzy nie pobiera Pani w okienku tylko wszystko dzieje się z automatu (program komputerowy, algorytm, itp.). Dzieje się tak, bo wypowiedzenie nie zostało wprowadzone na kontrakcie, nie zostało wprowadzone, bo na początku CP się kontaktuje w celu przedstawienia oferty, żeby taka oferta się pojawiła nie może być to wypowiedzenie wprowadzone. Jeżeli się nie zdecyduje to ok, umowa jest rozwiązywana z datą wstecz a pobrane w sposób rozbójniczy pieniądze wracają na przedpłatę. A jeżeli komuś minął już dzień kiedy umowa powinna być rozwiązana a na pewno chce rozwiązać umową, ma zaległość to nie trzeba jej płacić. I zacytuje sam siebie jeszcze: To ja wtrącę swoje 5 groszy data otrzymania pisma przez CP i data wprowadzenia pisma przez CP do swojego systemu to dwie różne rzeczy. Pismo może wpłynąć np. 1 lutego a w systemie będzie np. wprowadzone dopiero 10 lutego. Liczy się oczywiście data wpływu czyli dla tego przykładu 1 luty. Do CP dziennie wpływa kilkaset, kilka tysięcy listów dziennie i ktoś to musi wprowadzić (a człowiek jest tylko człowiekiem i tutaj bym nie patrzył na samą firmę moloch, tam też pracują ludzie). Druga rzecz, jeżeli np. okres rozliczeniowy to 2 dzień miesiąc (2 dnia miesiąca została podpisana umowa) i wypowiedzenie wpłynęło 2 lutego to nie fart - jest to pierwszy dzień nowego okresu rozliczeniowego i umowa zostanie rozwiązana 2 marca. I trzecia rzecz. Wielu osobom na tym forum radziłbym opanowanie, bo wiele sprawia wrażenie poparzonych wrzątkiem (bez obrazy) Musicie wziąć pod uwagę, że w tej chwili może do CP wpływać dużo wypowiedzeń i jak dzwonicie jednego dnia to dostajecie informacje, że wypowiedzenia jeszcze nie ma a na drugi dzień dzwonicie i dostajecie info, że pismo wpłynęło trzy dni temu. To jest normalne (patrz pkt 1) a nie wynik niedorozwoju pierwszego konsultanta Czwarta. Jeżeli w umowie macie kanały BBC wymienione i w wypowiedzeniu są zawarte wszystkie potrzebne rzeczy do identyfikacji klienta, czytelny podpis i wyraźny zapis, że umowa jest wypowiadana z powodu usunięcia kanałów BBC z oferty to umowa zostanie na pewno rozwiązana. Piąta i ostatnia rzecz. Taka uwaga. CP wysyła z reguły potwierdzenia rozwiązania umowy do klientów z dekoderami udostępnionymi. Do osób z dekoderami własnościowymi takie potwierdzenia nie są wysyłane, chyba że na prośbę właściciela. I tutaj edit, bo z tego co widzę CP wysyła w tym przypadku potwierdzenia rozwiązania umowy. P.S. Jestem przekonany, że pojawi się jeszcze mnóstwo pytań na które można znaleźć odpowiedź w tym poście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Kod promocji w PWU - RE01 Nazwa promocji - Nowy cyfrowy polsat oferta świateczna 2010 Podpisując umowę 12 Stycznia otrzymałem PWU z wyszczególnionymi kanałami BBC, a wśród kodów promocji jest także Twój kod. Tak jak już wcześniej pisałem, o PWU musiałem się trochę upominać, więc już coś wtedy kombinowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tonyli Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Dzięki za pomoc szczególnie eMTi i pucis, pisze wypowiedzenie wysyłam i zobaczymy co będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pop2 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 A jak ktoś zawierał umowę telefonicznie-na odległość to też mogę wypowiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Po zawarciu umowy przez telefon dostajesz potwierdzenie zmiany warunków umowy z wymienionymi kanałami. Więc można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.