Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poszanowanie klienta wg. Cyfry. Mimo mojego zastrzeżenia, o nie kontaktowanie się w godz. pracy telefony oczywiście są i pełne zdziwienie, że nie chcę rozmawiać i proponuję godz. popołudniowe. Ale, dzisiaj umówiłem się z konsultantem na rozmowę o godz. 17.00, jest godz. prawie 20.00 i głucha cisza. Rozumiem,że to praca i coś może wyniknąć, ale też klient nie musi warować przy telefonie cały wieczór jak ktoś łaskawie zadzwoni. Chyba, że chodzi oto aby złapać klienta gdzieś tami jak pisał kolega wcześniej na parkingu żeby klepnął byle co. Tak miałem przy poprzednim przedłużeniu. Złapali w autobusie i wtedy wiecie jak się rozmawia. Teraz nie ma już [beep]ów. W domku, przy komputerze, kartka papieru, długopis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Negocjuje za żonę chcę: C+ optimum 57. hd optimum 8,mr+pvr 15 i exxxtra 6.

Oni proponują : 57,8,20,21 . Trzy rozmowy juz były,walczyć jeszcze czy brać nową?

Jeśli się zdecyduję to strasznie nalegają aby żona potwierdziła zapoznanie się z regulaminem

obowiązującym od 01.01.2012 aż przerażony jestem że tam jakieś dziwne kruczki są , że im tak mocno zależy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem tutaj nowy. Na początku wszystkich pozdrawiam, i jak cos napiszę nie tak, proszę o wyrozumiałość. Czytam forum od dawna, ale dopiero teraz postanowiłem się zarejestrować i wymieniać doświadczenia. Dzięki Wam wysłałem ok. 15 listopada wypowiedzenie ze względu na zmianę regulaminu. Od 25 listopada ,, walczę "poprzez moje propozycje e-mail o korzystną dla mnie ofertę. Od wczoraj dostałem telefoniczną oferę od konsultanta na Canal+ Optimum 57 zł Pakiet hd 11 zł za Peace Pvr 15zł ,po rabacie 5zł z 20zł, którego od dwóch lat mam za 0zł. Dzisiaj kolejny telefon i ta sama propozycja. Ja mówię o ofercie dla nowych, o tym forum, o kuponach dla przedłużających za 199zł, a konsultant, że jak się nie podoba , to mogę kupić jako nowy, a na forum to mogą pisać cuda. Rozmowa podobna jak kolega.. liczba+".Uprzejmie podziękowałem. Czekam jeszcze do soboty.O pieniądze ,to oni powinni prosić,żeby mieć min na to utrzymanie w W-wie, a nie Ja mam się prosić , żeby je wydać u nich. Przy C+ trzymała mnie tylko liga. Może jestem szczęśliwcem, ale mam możliwość iść do Vectry , myślę też o N. Marketingowcom z Cyfry życzę więcej oleju w głowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Negocjuje za żonę chcę: C+ optimum 57. hd optimum 8,mr+pvr 15 i exxxtra 6.

Oni proponują : 57,8,20,21 . Trzy rozmowy juz były,walczyć jeszcze czy brać nową?

Jeśli się zdecyduję to strasznie nalegają aby żona potwierdziła zapoznanie się z regulaminem

obowiązującym od 01.01.2012 aż przerażony jestem że tam jakieś dziwne kruczki są , że im tak mocno zależy.

 

Nie ma żadnych kruczków, to czysta formalność, ale to żona jako abonent ma zaakceptować regulamin a nie Ty jako jej negocjator.

Oferta dobra lecz wszystko rozbija się o ten PVR i Exxtra (bo MR masz za 5). Jeśli chcesz koniecznie to Exxtra ciągnąć przez całą umowę i nie chcą dać za 6 to chyba lepiej podpisać nową umowę (przy okazji będzie mr+pvr 15).

@cezaryg, może zbijesz pvr do 10 zł lub 0 (jak nie bierzesz MR za 5) ale czy dadzą kupon nie wiem bo za mało forumowiczów dostało aby była to potwierdzona, pewna informacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam Prestiż HD+ za chyba 129zł razem z tym dekoderem. Za 10zł, to jestem w stanie go dzierżawić. Na Cinemaxach, czy Filmbox ,to może dwa filmy oglądałem, nic tam dla mnie ciekawego nie ma, dlatego nie zależ mi na tych opcjach. Jak nie zejdą z ceny za PVR , to ich strata, zarobi kto inny. W Vectra za paczkę C+hd chcą 33zł dekoder do pakietu platyna za darmo, w platynie wszystko co chcę , łącznie z N sport, chodzi o LM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marketing faktycznie działa jakby chciał, a nie mógł.... Na stronie informacje sprzeczne, poprawione po dwóch dniach (wprowadzanie w błąd - domniemanie 3x0zł w Superpremium). A co najśmieszniejsze w aktualnych reklamach telewizyjnych Cyfry+ wciąż brak informacji o 3x0zł. Marketing w tej firmie to fikcja. Chyba zrozumiałe (jak dla np. abonenta T-mobile czy Netia itd itp), że po ukończonej 2 letniej umowie, chcę przedłużyć ją na lepszych warunkach niż ma nowy użytkownik, pomijając już fakt, że dobrze by było przynajmniej utrzymać warunki umowy dotychczasowej. Czytając forum wiedziałem, że cyfra zafunduje mi cyrk, ale przekraczają pewne granice. Proponuję, żebyśmy się wszyscy zrzucili na utrzymanie SUK w W-wie... Bierzemy C+Optimum za 99zł haha - oczywiście z łaską konsultanta. Do tej pory polecałem wśród znajomych Cyfrę+, ale to się zmieni. Mam nadzieję, że to czyta któryś z "przełożonych".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym razem negocjacje trwały aż 30 minut. Najpierw tradycyjna ściema o bardzo długim stażu i warunki jak dla nowego /C+Optimum z MR za 83zł, potem dodano kupon rabatowy na 199 zł/. No to zacząłem o tych 57 zł, po konsultacji z kimś wyżej padła propozycja74 zl,apotem wreszcie te 57 zł plus 15 zł za MR, a na koniec 57 zł + 5 zł, do tego kupon rabatowy na 199 zł czyli 3miesiące za darmo. Po całym dniu byłem już zmęczony, a rozmowę prowadziłem na parkingu i niestety pokpiłem sprawę z dekoderem. Zgodziłem się na Sagemcoma za 129 zł, chociaż wcześniej założyłem sobie, że powalczę o bezpłatny wynajem lub PVR do dychy. Niestety przepadło. Pewnie teraz jakbym chciał PVR to chyba za 20 zł/miesiąc. Najbardziej żal mi co wyszło na koniec rozmowy, że w przypadku zakupu Sagemcoma muszę oddać swój stary ponad 10-letni bezawaryjny dekoderek /dotychczas w bezpłatnum użytkowaniu, a jako drugi mam badziewny Sagem SD/. Nie wiem czy tu da się jeszcze coś zmienić.

Nawiązując do tego co napisałeś ten kupon rabatowy wynoszący 199 zł to nic innego jak kaucja gwarancyjna, która była wpłacona przy zawieraniu umowy. Wpłacali ją abonenci z rocznika 1999, 2000, tak więc większość forumowiczów nie ma na niego szans :D A skąd to wiem ? Odp : Bo sam przedłużyłem umowę wczoraj i mi konsultant powiedział, że dzwonią z akcją promocyjną skierowaną dla abonentów mających staż dłuższy niż 10 lat i ja wśród nich byłem :) W moim przypadku kaucja wynosząca również 199 zostanie przeksięgowana na poczet rachunków i tyle w temacie. Podsumowując kupony rabatowe to KAUCJA !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obysmy byli w domu bo troche szkoda.

Jesli faktycznie premiuja tych powyzej 10 lat stazu to nie ma rady i nie ma co sobie pluc w brode.

 

Ciekawe czy ktos w miare swiezy otrzymal kupon rabatowy?

 

Jeszcze pare lat temu jak ktos z polecenia podpisywal umowe to otrzymywalo sie kupon rabatowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rany boskie.,

Jak człowiek poczyta ten temat to tylko za głowę można sie złapać.

Kupon rabatowy na 199pln to największa bzdura jaką tu wyczytałem. Nie było i nie ma czegoś takiego jak kupon rabatowy.

Te 199pln to kaucja którą kiedyś się wpłacało. I teraz te osoby propozycję przeniesienia tych pieniędzy na poczet rachunków. I to cały wasz magiczny rabat, którego źli konsultanci wam nie dają.

 

Ale na forum trzeba ponarzekać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Doctor Pytanie o dekoder.... Czy nie musiałeś zadeklarować od razu czy dekoder wynajmujesz bądź kupujesz?

 

Nie, pytałem 2 razy. Mam się zastanowić i zdecydować gdy będę odbierał kartę do MR.

Również podczas rozmowy nie musiałem deklarować czy jako drugi dekoder chcę kupić HD czy SD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rigidigi, dzięki za wyjaśnienia chociaż nieco spóźnione w stosunku do innego kolegi.

Nikt tu nie psioczy na konsultantów, najwyżej sami sobie pluliśmy w brodę, na szczęście niesłusznie ;)

@mateuszbednarczyk, wygląda na to że albo MR 5 i PVR 15 (lub bez PVR) albo MR 15 (lub bez MR) i PVR 10 (a może i 0?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...