Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba masz racje. Przed chwila dzwonili po raz drugi i proponowali C+ HBO Superpremium za 137 zł + PVR za 0 zl. Inne opcje to pelny pakiet za 129 zl + PVR za 0 zl albo C+ HBO Superpremium za 99 zl + 10 zł za PVR. Chyba wybiore ta oferte z konsola, dekoder za darmo, jutro sprobuje pare zlotych utargowac, moze sie jednak uda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Tydzień po wysłaniu wypowiedzenia telefon z następującą ofertą przedłużenia:

 

CANAL+HBO SUPERPREMIUM 99 zł

PACE PVR HD 500GB 10 zł/mies

RAZEM 109 zł/19miesięcy

 

Propozycja przedłużenia jak dla nowych abonentów :smile:

Konsultant mówił, że to najlepsze oferta i lepszej nie będzie.Mówił też, że oferty świątecznej nie będzie i przedstawiona oferta 109 zł/19 miesięcy to jest oferta przedświąteczna i zarazem świąteczna. :o:shock:

 

Mam jeden dylemat.

1.Obecnie posiadam antenę 60 cm i pojedyńczy konwerter. Z racji tego, że pakiet posiada kanały HD, a ja mam telewizor HD chciałbym mieć antenę 80 cm (HD) oraz podwójny konwerter TWIN. Sam jednak nie umiem zmienić anteny, ustawić ją oraz wszystko podłączyć :( Gdybym chciał przedłużyć umowę na powyższych warunkach to czy mogę zamówić montaż anteny u najbliższego dystrybutora cyfry ?

2.Czy każdy punkt cyfry to także dystrybutor i czy w każdym punkcie można zamówić montaż ?

3.A może najlepszym rozwiązaniem jest podpisanie nowej umowy z dystrybutorem, który przeprowadzi montaż, dostarczy dekoder i spiszę ze mną nową umowę w domu ?

 

Według mnie najlepsze rozwiązanie jest w punkcie 3. Co mam zrobić ?

4.Konsultant ma zadzwonić w poniedziałek, co mu powiedzieć jeżeli nie chciałbym przedłużać umowy ? Jaki powód ?

Powiedzieć wprost, że nie chcę przedłużać obecnej umowy i podpisać nową z dystrybutorem, który przeprowadzi montaż ?

 

Mam nadzieję, że nie namieszałem :D

Co doradzicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usługa ta skierowana jest do tych Abonentów, którzy mają problemy techniczne związane z działaniem instalacji satelitarnej, a gwarancja udzielona przy montażu już wygasła. W ciągu dwóch dni roboczych od chwili zgłoszenia usterka powinna zostać bezpłatnie usunięta. Usługa dotyczy anten montowanych za pośrednictwem Autoryzowanego Dystrybutora CYFRY+.

 

To jest informacja z http://www.cyfraplus.pl

 

PS.: Nie powinno być kłopotu :)

 

Lub jak nie umiesz poproś np.: Sąsiada który to umie i ci zrobi oraz pamiętaj o nagrodzeniu jakimś napojem :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@grzegorz1017 ,przedłuż umowe i w tym czasie kup tą 80cm z konwerterem.I teraz tak-odkręć F od konwertera nastepnie odkręć 4 srubki od (strony konwertera)talerza starego które trzymają talerz na mocowaniu i przykręć spowrotem antene 80 cm na te 4 śrubki,zamontuj konwerter i podepnij kable.W ten sposób wymienisz sam i nic Ci się nie przestawi w ustawieniach anteny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tą antene 60cm masz z cyfry?

 

TAK

 

Bo niby dlaczego macie mieć coś za darmo???

Chcecie korzystać, trzeba płacić.

 

A jak się chcecie targować, to idźcie na bazar i się targujcie.

 

[beep]ć mi się chce jak czytam te Wasze posty, że wszystko chcecie za darmo,

może jeszcze operator powinien Wam dopłacać do tego, żebyście chcieli być abonentem, hehe.

 

Za darmo wiadomo, że się nie da, ale wymaga się aby wszystko za co się płaci dobrze działało.

A na forum w dziale cyfry można się naczytać, że EPG za dobrze nie dzała, PACE się wiesza i słabo działa u niego nagrywanie, u mnie e-magazyn nie przychodzi na skrzynkę pocztową. :(:?

Za takie nie małe pieniądze wszystko powinno idealnie działać, ale tak nie jest. Może w końcu ktoś by się za to wziął i to wszystko naprawił. :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za propozycje :-)

A to montaż przez dystrybutora jest tak drogi ? Jak mi montowali ok.2 lata temu to wzięli 250 zł i wszystko było zrobione elegancko.

 

Czy przy przedłużeniu jest też możliwe zrobić cesję i wymienić kartę (trochę się zniszczyła) ? Rozumiem, że numer abonenta zostaje ten sam ?
2.Czy każdy punkt cyfry to także dystrybutor i czy w każdym punkcie można zamówić montaż ?

 

A na te pytania ktoś mi odpowie ?

punkt 3 kiepskie rozwiazanie - zaplacisz za montaz aktywacje i inne dodatkowe koszty. lepiej przedluzenie umowy i powiedz ze chcesz ASA (assistance) na zmiene anteny na 80cm :)

Dostałem wiadomość, że Assistance nie obejmuje wymiany anteny :-(

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż usługa CYFRA+ Assistance dostępna jest dla Abonentów, którzy nie mają zaplanowanego rozwiązania Umowy i obejmuje wykonanie:

 

-korekty ustawienia czaszy antenowej,

- wymiana wadliwych/uszkodzonych elementów zestawu

- wymiana uszkodzonego konwertera/kabla antenowego/dekodera

- reinstalacja anteny, w przypadku nieuwzględnienia przy montażu naturalnych przeszkód, np. drzewa, wysokie budynki

- pomoc w sytuacji trudności w obsłudze sprzętu.

-demontaż i montaż instalacji w przypadku zmiany miejsca zamieszkania:

- abonent odpowiada za dostarczenie zdemontowanego sprzętu na miejsce ponownego montażu,

- w przypadku konieczności zakupienia nowych elementów, Abonent dostarcza je instalatorowi we własnym zakresie.

 

 

Wyjaśniam, iż CYFRA+ Assistance jest usługą pogwarancyjną przysługującą Abonentom, których instalacja została wykonana przez Autoryzowanego Przedstawiciela za wydaniem Protokołu Wykonania Montażu.

 

Ww. usługa nie obejmuje wymiany anteny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...