Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie - różną ofertę dla różnych klientów jest tłumaczona w bardzo dziwny sposób. Tak jak piszecie nie ma tu nic wspólnego z czasem i lojalnością - wygląda to jak loteria. Ja napisałem do cyfry że nie chcę specjalnego traktowanie a tylko dokładnie takie jakie ma cześć klientów. Jeśli sporo osób dostaje ofertę za jakąś konkretną kwotę - nie można się zgodzić aby w tym samym czasie oferta dla mnie była o 30% droższa. Podwyżka - owszem - rozumiem, ale jeśli propozycje mają być tak różne z zależności ..no właśnie od czego ? Wiem jak działa sprzedaż i te wszystkie sposoby sprzedaży ale w chwili gdy jest internet i możliwość porównywania ofert bardzo ciężko jest świadomemu klientom różnicować opłaty bez wyraźnej przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to po prostu zły system sprzedaży C+.

Z własnych doświadczeń i wpisów na forum nasuwa się wniosek, że przedłużając umowę po wysłanym i zarejestrowanym wypowiedzeniu:

1. Dzwoniąc sami z reguły nie mamy szans na lepsze warunki niż na stronie internetowej, w moim przypadku były one o zgrozo gorsze, o czym tez były tu wpisy.

2. Jedynie gdy ktoś z C+ zadzwoni jest większa szansa na ofertę 57zł za C+ Optimum

3. Nasuwa się wniosek, ze nie wszyscy konsultanci mogą w ogóle te oferty przedstawiać, a tylko wybrani / może wybrane działy.

4. Jak wyżej Kolega napisał w dobie internetu i możliwości porównywania ofert jest to strzał we własną stopę i dowód na [beep]ik w systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zadzwoniłem do działu utrzymania klienta(wypowiedzenie ze względu na zmianę regulaminu),to jakaś paniusia była zdziwiona,że jeszcze dzwonię,widzę,że często pan do nas dzwonił,odpowiedziała przecież w czwartek do pana dzwoniliśmy(z ofertą 78zł za Canal+Optimum,którą odrzuciłem),nie mamy dla Pana innej oferty.Ostatnio płaciłem,przed podwyżką 168,90zł za pakiet Prestiżowy+HD.Od jutra papa Cyferko to im powinno zależeć na utrzymaniu klienta,tego po rozmowach z konsultantami w dziale utrzymania klienta nie odczułem.nie zamierzam przez okres letni brać żadnej platformy,to chociaż blisko 550zł w kieszeni bo umowę miałem wcześniej do końca lipca.No to jak mi powiedział w czwartek konsultant nie będzie miał pan co oglądać od maja,z tego wynika,że nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też zrezygnowałem a dzięki mnie też teściowie. Dodatkowo wszystkim znajomym/rodzinie opowiadam o podwyżkach Cyfry i możliwości zerwania umowy po odcięciu TVN Warszawa. A jako, że jestem pomocą techniczną dla nich wszystkich to myślę, że na tych dwóch zerwanych umowach się nie skończy. Oby, może wtedy się obudzą z lepszymi ofertami. No i trzymam kciuki za N i pakiet Familijny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie też przed chwilą dzwonili , jako że to ostatni dzień mojego wypowiedzenia , to jest jedyna propozycja za c+optimum + 9 HD + pace 500 gb za cenę 88 zł na 19 m-cy. I podobno nie ma innej propozycji i tylko jest jedna taka jedyna. Powiedziałem , że się zastanowię bo najpierw sprawdzę ofertę innego operatora i wtedy dam znać. Widać , że nie zależy im na utrzymaniu klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też zrezygnowałem a dzięki mnie też teściowie. Dodatkowo wszystkim znajomym/rodzinie opowiadam o podwyżkach Cyfry i możliwości zerwania umowy po odcięciu TVN Warszawa. A jako, że jestem pomocą techniczną dla nich wszystkich to myślę, że na tych dwóch zerwanych umowach się nie skończy. Oby, może wtedy się obudzą z lepszymi ofertami. No i trzymam kciuki za N i pakiet Familijny.

 

wydaje mi sie ze prezes cyfry bedzie mial teraz wiele nieprzespanych nocy przez Ciebie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie też przed chwilą dzwonili , jako że to ostatni dzień mojego wypowiedzenia , to jest jedyna propozycja za c+optimum + 9 HD + pace 500 gb za cenę 88 zł na 19 m-cy. I podobno nie ma innej propozycji i tylko jest jedna taka jedyna. Powiedziałem , że się zastanowię bo najpierw sprawdzę ofertę innego operatora i wtedy dam znać. Widać , że nie zależy im na utrzymaniu klienta.

 

Witaj to już lepsza oferta niż wczoraj bo wynika że optimum c+ uzyskałeś za 67zł chyba, że zaproponowali dekoder za darmo? Na jakiej zasadzie miałeś do tej pory dekoder???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczorajsza oferta(połączenie z zastrzeżonego) c+ optimum za 67 zł, umowa na 15 m-cy, pvr w bezpłatnym użytkowaniu w związku z poprzednim zapisem w umowie.

Po namyśle odstąpiłem od rozwiązania umowy i czekam na grudzień(po drodze zobaczę co wydarzy się w czerwcu/lipcu w związku z tvn warszawa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak jest oferta za 47 i 57zł ja właśnie taka otrzymałem od tajemniczej pani, która zadzwoniła z numeru zastrzeżonego, Wczoraj każdy konsultant z jakim rozmawiałem twierdził, że nie ma takiej oferty, że forum mam nie czytać bo tu bajki piszą, a jednak już wiem kto oszukiwał. Forum jest czyste nikt na nim nie kłamał kto otrzymał taka ofertę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jeżeli wezmę dekoder Pace PVR za darmo na wynajem(pierwszy raz) to czy będę musiał zapłacić za nową antenę(80)?? bo obecnie mam 60 a jak wiadomo ona ogranicza korzystanie z dekoderów PVR

sory nie moge sie powtrzymac , 3 bzdury w jednym zdaniu, niemozliwe xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem rozczarowany rozmową z Cyfrą. Canal+ Optimum i dekoder SD za 64zł. Canal+ Optimum, opcja HD i PVR za 90zł.

Prosty rachunek mówi, że to co mam podrożało 50%! Wypowiedzenie napisane. W środę idę na pocztę.

 

co? jeszcze pół roku temu za pakiet optumum z kanałami canal+ hd trzeba było dać jakieś 110zł! nie mówiac już o opcji HD i PVR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem rozczarowany rozmową z Cyfrą. Canal+ Optimum i dekoder SD za 64zł. Canal+ Optimum, opcja HD i PVR za 90zł.

Prosty rachunek mówi, że to co mam podrożało 50%! Wypowiedzenie napisane. W środę idę na pocztę.

 

co? jeszcze pół roku temu za pakiet optumum z kanałami canal+ hd trzeba było dać jakieś 110zł! nie mówiac już o opcji HD i PVR

 

Jak ktoś pół roku temu zawierał umowę to z pewnością ta umowa mu się jeszcze nie kończy - prawda ? A więc przedłużenie dotyczy osób które mają pakiet korzystniejszy niż był pół roku temu i oni właśnie najwięcej "tracą". Kolega dobrze mówi że dla niego podrożało o 50% przy czym często podwyżka to nie wszystko. Często bowiem propozycja jest o 50% wyższa a do tego traci się jeszcze jakieś gratisy z poprzedniej umowy (np. filmbox i hd).

 

Przykład? do tej pory z pvr niecałe 60 zł c+ optimum, 5xhd, filmbox

pierwsza propozycja z pvr 88 zł za c+ optimum (bez hd i filmox)

 

Róznica jest 50 % gdyby dodać do tego to co było do teraz wyjdzie 80% więcej !

 

Cyfra i inne tv mówią że klienci z promocji są bardzo roszczeniowi i owszem można ich tak potraktować , ale zdrowy rozsądek tychże klientów mówi, że podwyżka 80% czegokolwiek świadczy o wielkim tego na rynku niedosycie. A jak jest w istocie każdy wie.

Umowa to umowa - jak się zgodzisz znaczy że Ci warunki odpowiadają to jasne. W innym wypadku należy negocjować lub odejść/zmienić nadawcę i to jest jedyna co działa na każdą firmę. Jest konkurencja i dość szybko się równoważy via polsat już na dniach oby tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiąc 50% mam na myśli Optimum i Canal+. Nie wierzę, że kanały Canal+ w wersji HD są warte 22zł. Poza tym i tak nie mógłbym ich obejrzeć za pomocą oferowanego mi w tej opcji dekodera.

Biorąc pod uwagę, że teraz mam na rachunku 42zł, a oni oferują mi praktycznie to samo za 64zł, wychodzi 52,38% podwyżki.

Obliczenia: (64-42) / 42* 100% = 22 / 42 * 100% = 52,38%

Jedyne co mnie trzyma przy Cyfrze to fakt, że mam w domu 3 odbiorniki i jakoś muszę to podzielić. Konsultant powtarzający dzisiaj w kółko 'super oferta!' od razu okazał się podejrzany. Przecież jakby rzeczywiście taka była, to nie wmawiałby mi tego.

Skusiłbym się nawet na dekoder HD bez PVR, ale wcisną mi Sagemcoma, który nie działa ze splitterami i co zrobię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

To mój pierwszy post na tym forum.

Sledzę ten wątek od 3-4dni i jestem zaskoczony w jaki sposób konsultanci Cyfry wkręcają ludziom kit, w szczególności jeden(Sebastian ?) który zgrywa strasznego cwaniaczka twierdząc , że nie ma innych ofert i ta jest ostateczna którą przedstawił.Nie warto również wspominać o pakiecie za 57zł bądź 88 zł.Stwierdzam ,że osoba z którą rozmawiałem swoją wypowiedzią prezentowała poziom parteru ale nie mnie to oceniać.Oczywiście są to odczucia po rozmowie z ww. osobą , nie wiem jak reagują inne.

Również wypowiedziałem umowe, nikt do mnie nie dzwonił od tego czasu , dzisiaj zadzwoniłem do Cyfry pod ,,tajemniczy" numer,oferta jaką otrzymałem była śmieszna. C+ Optimum za 78zł , 10zł Pvr,11zł HD, 15zł Multiroom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jeżeli wezmę dekoder Pace PVR za darmo na wynajem(pierwszy raz) to czy będę musiał zapłacić za nową antenę(80)?? bo obecnie mam 60 a jak wiadomo ona ogranicza korzystanie z dekoderów PVR

sory nie moge sie powtrzymac , 3 bzdury w jednym zdaniu, niemozliwe xD

 

 

tzn.?

Tzn, że nikt Ci nie da PVR za darmo. A co do wielości czaszy, 80-tka jest zalecana, ale jeśli masz dobrze ustawioną 60-tkę to w niczym Ci ona nie ogranicza korzystania z PVR-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...