Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wysłałem dzisiaj ostatniego meila że chcę C+Optimum HD za 65zł, dostałem odpowiedź że niby dzwonili i nie mogli się dodzwonić i żeby przysłał numer i w jakich godzinach mogą dzwonić. Oczywiście w tych godzinach nie zadzwonili, zadzwoniłem do nich koło 18. Babka gada że niby mają coś specjalnie dla mnie i że na 13 miesięcy Optimum HD za 62zł. No to nawijam swoje że chce z C+ za 65 i może być nawet na 15 miesięcy. Oczywiście sprawdzała, klikała i znalazła jakąś tam tzw promocję że z tunerem albo że HBO darmo przez 3 miesiące. No to powiedziałem po raz kolejny, że podtrzymuję decyzję o rezygnacji. Zapłacę za ten miesiąc ciut drożej i poczekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie nie zadzwonili z propozycją pozostania chociaż się zdeklarowali w emailu....zonk- ich strata...

Tez wczoraj czekalem i czekalem a tu cisza,w koncu zadzwonilem sam okolo 15-tej i bez problemu dostalem to co chcialem.

Kompakt C+53zl

Multiroom 10zl i dekoder za free za 0 na 15 miesiecy

Tylko nie wiem kiedy moge odebrac dodatkowa karte bo kosultan mowil zebym czekal na papiery upowazniajace do odbioru dekodera a co z karta? moge juz dzis odebrac u dystrybutora czy musze czekac na to pismo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Tak sobie przegladam ten temat od dawna i mam pytanie do Szanownego grona, jeżeli można oczywiście. Z cyfra od 2 lat - złożyłem wypowiedzenie umowy, którą mam do końca kwietnia. Pakiet optimum z canal+. Zadzwoniłem raz i propozycja standard 86 PLN. Powiedziałem - nie dziękuję. Obecnie proponują mi 86 pln na 12-m-cy i 2 miesiące gratis + dekoder philips dsr w użytkowanie za 0 pln oraz na 3 m-ce pakiet promo hd - gratis. Oferta z dnia dzisiejszego. Nie ma możliwości rozłożenia płatności na 72 co miesiąc. Jak sądzicie - może być? PVR czy mr mnie nie interesuje. Nie chce czekać do końca umowy ponieważ mam jeszcze hbo w pakiecie i płatność za marzec już 98 pln a za kwiecień 120. Ugram coś lepiej? Z góry dziękuję za ewentulane odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ja dziś zdałem sprzęt do punktu C+ ( umowa wygasła wczoraj) , przez ostatni tydzień byli bardzo natarczywi , czasami nie uprzejmi jak również nie przygotowani do rozmowy (co często było zakończone szybkim rozłączeniem się z ich strony) , miałem też również głuche telefony ( z tel. 22 / 22 00 180 ), powiedziałem dość i dziś skończyłem 8 letnią przygodę z C+ ( rano nie działało już nawet ICA :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozłożenie płatności to przecież to samo co 2 miesiące gratis i potem więcej.Odłóż sobie pieniądze z miesięcy niepłatnych,dołóż do płatnych i będzie wszystko :D ok.Mam podobną opcję już aktywną i mi odpowiada.

Tak tak to logiczne :jupi: - to nie problem. Czyli już nic więcej nie ugram? Czy czekać do końca marca - skoro już mam zapłacić za marzec 98 - i mi tego nie cofną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek przedłużałem telefonicznie umowę. Dziś poszedłem odebrać drugą kartę i zakupić dekoder Philips HD za 149zł. Tak też się umówiłem przy przedłużeniu unowy. Kartę mogę wymienić, ale Pani z punktu C+ nie ma możliwości (od wczoraj) sprzedaży dekoderów. Zadzwoniłem do pierwszego konsultanta, który zapewniał mnie, że mogę taki dekoder kupić. Dałem go Pani z punktu C+ i pokłócili się... Dekoder nie dostałem. Zadzwoniłem jeszcze raz na infolinie i dowiedziałem się, że jest jakaś awaria i w ciągu kilku dni powinno zostać to wyjaśnione. Teraz nawet nie wiem, czy taki dekoder będę mógł normalnie zakupić. Zadzwonię tam w przyszłym tygodniu i znając życie okaże się, że nie ma takiej możliwości. Skoro coś takiego zostało ustalone przy przedłużaniu umowy to czy będę mógł w razie czego zrezygnować z C+? Co byście zrobili na moim miejscu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek przedłużałem telefonicznie umowę. Dziś poszedłem odebrać drugą kartę i zakupić dekoder Philips HD za 149zł. Tak też się umówiłem przy przedłużeniu unowy. Kartę mogę wymienić, ale Pani z punktu C+ nie ma możliwości (od wczoraj) sprzedaży dekoderów. Zadzwoniłem do pierwszego konsultanta, który zapewniał mnie, że mogę taki dekoder kupić. Dałem go Pani z punktu C+ i pokłócili się... Dekoder nie dostałem. Zadzwoniłem jeszcze raz na infolinie i dowiedziałem się, że jest jakaś awaria i w ciągu kilku dni powinno zostać to wyjaśnione. Teraz nawet nie wiem, czy taki dekoder będę mógł normalnie zakupić. Zadzwonię tam w przyszłym tygodniu i znając życie okaże się, że nie ma takiej możliwości. Skoro coś takiego zostało ustalone przy przedłużaniu umowy to czy będę mógł w razie czego zrezygnować z C+? Co byście zrobili na moim miejscu?

Wyslij, e-maila z informacją że w przypadku niezgodnego z ustaleniami rozwiązania problemu odstepujesz od zawartej umowy/aneksu, możesz te wszystkie trudności dokładnie opisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja napisałem maila do Cyfry, żeby Philipsa HD przysłali mi bezpośrednio do punktu to go sobie łaskawie odbiorę. Natomiast może istnieć problem techniczny w systemie sprzedaży Philipsa HD do MR, gdyż takiej możliwości z dniem 29.02.2012r po prostu już nie ma (system nie puszcza sprzedaży). Stąd problem mariobalotelli w punkcie. Na razie czekam na przysłanie mi aneksu CYFRA+POWRÓT.

 

@djkubek - wątpię aby system się uwalił, po prostu Philipsy się fizycznie skończyły i Cyfra zablokowała możliwość ich sprzedaży. Resztki Philipsów, które zostały będą pewnie trzymane na wymianę gwarancyjną. Podobne problemy z Turbodekoderami miała również N, która umożliwiała przy przedłużaniu umowy wymianę a tych dekoderów fizycznie nie miała(tzn. miała w pierwszej kolejności dla nowych abo a starym kazała dlugo, długo czekać :censored:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ciągu kilku dni mają ten problem wyjaśnić, dlatego zaczekam do poniedziałku-wtorku. Inny dekoder nie wchodzi w grę. Wiem, że wczoraj mieli jeszcze taką możliwość. Dziś już nie ma opcji w systemie, żeby sprzedać Philipsa HD. Na pewno tego tak nie zostawię. Możliwość zakupu tego dekodera było istotnym czynnikiem w podjęciu decyzji o przedłużeniu umowy, dlatego sprawę pociągnę do końca, ale samo zamieszanie da mi wiele do myślenia na przyszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja napisałem maila do Cyfry, żeby Philipsa HD przysłali mi bezpośrednio do punktu to go sobie łaskawie odbiorę. Natomiast może istnieć problem techniczny w systemie sprzedaży Philipsa HD do MR, gdyż takiej możliwości z dniem 29.02.2012r po prostu już nie ma (system nie puszcza sprzedaży). Stąd problem mariobalotelli w punkcie. Na razie czekam na przysłanie mi aneksu CYFRA+POWRÓT.

 

@djkubek - wątpię aby system się uwalił, po prostu Philipsy się fizycznie skończyły i Cyfra zablokowała możliwość ich sprzedaży. Resztki Philipsów, które zostały będą pewnie trzymane na wymianę gwarancyjną. Podobne problemy z Turbodekoderami miała również N, która umożliwiała przy przedłużaniu umowy wymianę a tych dekoderów fizycznie nie miała(tzn. miała w pierwszej kolejności dla nowych abo a starym kazała dlugo, długo czekać :censored:)

 

W regulaminie Akcji powrót będziesz miał napisane tylko tyle że: " ..możesz dodatkowo zakupić w ramach umowy sprzedazy, odpowiedni dekoder SD za cene 1 zł, lub dekoder HD za cene 149 zł." , oraz że masz na to czas "..do końca pierwszego pełnego m-ca Okresu minimalnego".

 

Przynajmniej u mnie tak było napisane, a pożniej w 2 pełnym m-cu juz możesz nie dokupic w tej cenie dekodera i nie miec mozliwości dobrania Multiroomu.

Ja bym juz wysłał takiego e-maila, o którym pisałem wyzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Od dzisiaj zniknęły z ofert w systemie do MR Philipsy 6201 HD, więc już nie mamy mozliwości wydania tego dekodera za 149 zł :( Od jutra do MR tylko dekoder Philips PVR 250 za 5 zł/mies :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Przychodzą do nas klienci, którym obiecano, że bedą mogli wymienić Sagemcoma HD na Philipsa 6201, oczywiście system nie przepuszcza takiej operacji, czego oni tam nie naobiecują przez telefon, żeby przedłużyć umowe, a potem tłumaczenie, że nie ma takiej możliwości spada na nas :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...