elektryk Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Wysłałem dzisiaj ostatniego meila że chcę C+Optimum HD za 65zł, dostałem odpowiedź że niby dzwonili i nie mogli się dodzwonić i żeby przysłał numer i w jakich godzinach mogą dzwonić. Oczywiście w tych godzinach nie zadzwonili, zadzwoniłem do nich koło 18. Babka gada że niby mają coś specjalnie dla mnie i że na 13 miesięcy Optimum HD za 62zł. No to nawijam swoje że chce z C+ za 65 i może być nawet na 15 miesięcy. Oczywiście sprawdzała, klikała i znalazła jakąś tam tzw promocję że z tunerem albo że HBO darmo przez 3 miesiące. No to powiedziałem po raz kolejny, że podtrzymuję decyzję o rezygnacji. Zapłacę za ten miesiąc ciut drożej i poczekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzislaw140 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Ponoć PVR dają na 15 msc gratis jak ktoś wcześniej miał go w darmowej dzierżawie. Nie wiem. Ja wymiękłem i wziąłem standard czyli c+ optimum 65 zł na 15 msc, multiroom za 10, pvr na 12 msc gratis poźniej 20 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vaxel Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Do mnie nie zadzwonili z propozycją pozostania chociaż się zdeklarowali w emailu....zonk- ich strata... Tez wczoraj czekalem i czekalem a tu cisza,w koncu zadzwonilem sam okolo 15-tej i bez problemu dostalem to co chcialem. Kompakt C+53zl Multiroom 10zl i dekoder za free za 0 na 15 miesiecy Tylko nie wiem kiedy moge odebrac dodatkowa karte bo kosultan mowil zebym czekal na papiery upowazniajace do odbioru dekodera a co z karta? moge juz dzis odebrac u dystrybutora czy musze czekac na to pismo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Nie musisz czekać. Ruszaj do dystrybutora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vaxel Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Nie musisz czekać. Ruszaj do dystrybutora. Ok dzieki z karta to juz wiem a na dekoder to musze miec "paier" z c+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Tak sie cicho i spokojnie tu zrobilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 @vaxel. Niepotrzebny papier jest ,dystrybutor sprawdzi i wyda tak wczoraj w moim przypadku było, zdałem obecny sprzęt a wydał nowy. Zadzwoni na specjalny numerek i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakalaka Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Witam. Tak sobie przegladam ten temat od dawna i mam pytanie do Szanownego grona, jeżeli można oczywiście. Z cyfra od 2 lat - złożyłem wypowiedzenie umowy, którą mam do końca kwietnia. Pakiet optimum z canal+. Zadzwoniłem raz i propozycja standard 86 PLN. Powiedziałem - nie dziękuję. Obecnie proponują mi 86 pln na 12-m-cy i 2 miesiące gratis + dekoder philips dsr w użytkowanie za 0 pln oraz na 3 m-ce pakiet promo hd - gratis. Oferta z dnia dzisiejszego. Nie ma możliwości rozłożenia płatności na 72 co miesiąc. Jak sądzicie - może być? PVR czy mr mnie nie interesuje. Nie chce czekać do końca umowy ponieważ mam jeszcze hbo w pakiecie i płatność za marzec już 98 pln a za kwiecień 120. Ugram coś lepiej? Z góry dziękuję za ewentulane odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibor Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 A Ja dziś zdałem sprzęt do punktu C+ ( umowa wygasła wczoraj) , przez ostatni tydzień byli bardzo natarczywi , czasami nie uprzejmi jak również nie przygotowani do rozmowy (co często było zakończone szybkim rozłączeniem się z ich strony) , miałem też również głuche telefony ( z tel. 22 / 22 00 180 ), powiedziałem dość i dziś skończyłem 8 letnią przygodę z C+ ( rano nie działało już nawet ICA ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrem Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Rozłożenie płatności to przecież to samo co 2 miesiące gratis i potem więcej.Odłóż sobie pieniądze z miesięcy niepłatnych,dołóż do płatnych i będzie wszystko ok.Mam podobną opcję już aktywną i mi odpowiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakalaka Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Rozłożenie płatności to przecież to samo co 2 miesiące gratis i potem więcej.Odłóż sobie pieniądze z miesięcy niepłatnych,dołóż do płatnych i będzie wszystko ok.Mam podobną opcję już aktywną i mi odpowiada. Tak tak to logiczne - to nie problem. Czyli już nic więcej nie ugram? Czy czekać do końca marca - skoro już mam zapłacić za marzec 98 - i mi tego nie cofną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrem Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Moim zdaniem nie spiesz się,zawsze możesz powołać się na proponowaną opcję,a może będzie coś lepszego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariobalotelli Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 W poniedziałek przedłużałem telefonicznie umowę. Dziś poszedłem odebrać drugą kartę i zakupić dekoder Philips HD za 149zł. Tak też się umówiłem przy przedłużeniu unowy. Kartę mogę wymienić, ale Pani z punktu C+ nie ma możliwości (od wczoraj) sprzedaży dekoderów. Zadzwoniłem do pierwszego konsultanta, który zapewniał mnie, że mogę taki dekoder kupić. Dałem go Pani z punktu C+ i pokłócili się... Dekoder nie dostałem. Zadzwoniłem jeszcze raz na infolinie i dowiedziałem się, że jest jakaś awaria i w ciągu kilku dni powinno zostać to wyjaśnione. Teraz nawet nie wiem, czy taki dekoder będę mógł normalnie zakupić. Zadzwonię tam w przyszłym tygodniu i znając życie okaże się, że nie ma takiej możliwości. Skoro coś takiego zostało ustalone przy przedłużaniu umowy to czy będę mógł w razie czego zrezygnować z C+? Co byście zrobili na moim miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebola1972 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 @mariobalotelli daj znać jak się sprawa wyjaśni, też mam ten sam problem. Ostatecznie od jutra będzie można wynająć Philipsa PVR do MR za 5zł na m-c. Co nie znaczy, że Philka HD można im odpuścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djkubek Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 O to informatycy Cyfry potrafią uwalić nie tylko softy w dekoderach ale też wewnętrzny system? BRAWO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 W poniedziałek przedłużałem telefonicznie umowę. Dziś poszedłem odebrać drugą kartę i zakupić dekoder Philips HD za 149zł. Tak też się umówiłem przy przedłużeniu unowy. Kartę mogę wymienić, ale Pani z punktu C+ nie ma możliwości (od wczoraj) sprzedaży dekoderów. Zadzwoniłem do pierwszego konsultanta, który zapewniał mnie, że mogę taki dekoder kupić. Dałem go Pani z punktu C+ i pokłócili się... Dekoder nie dostałem. Zadzwoniłem jeszcze raz na infolinie i dowiedziałem się, że jest jakaś awaria i w ciągu kilku dni powinno zostać to wyjaśnione. Teraz nawet nie wiem, czy taki dekoder będę mógł normalnie zakupić. Zadzwonię tam w przyszłym tygodniu i znając życie okaże się, że nie ma takiej możliwości. Skoro coś takiego zostało ustalone przy przedłużaniu umowy to czy będę mógł w razie czego zrezygnować z C+? Co byście zrobili na moim miejscu? Wyslij, e-maila z informacją że w przypadku niezgodnego z ustaleniami rozwiązania problemu odstepujesz od zawartej umowy/aneksu, możesz te wszystkie trudności dokładnie opisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebola1972 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 ja napisałem maila do Cyfry, żeby Philipsa HD przysłali mi bezpośrednio do punktu to go sobie łaskawie odbiorę. Natomiast może istnieć problem techniczny w systemie sprzedaży Philipsa HD do MR, gdyż takiej możliwości z dniem 29.02.2012r po prostu już nie ma (system nie puszcza sprzedaży). Stąd problem mariobalotelli w punkcie. Na razie czekam na przysłanie mi aneksu CYFRA+POWRÓT. @djkubek - wątpię aby system się uwalił, po prostu Philipsy się fizycznie skończyły i Cyfra zablokowała możliwość ich sprzedaży. Resztki Philipsów, które zostały będą pewnie trzymane na wymianę gwarancyjną. Podobne problemy z Turbodekoderami miała również N, która umożliwiała przy przedłużaniu umowy wymianę a tych dekoderów fizycznie nie miała(tzn. miała w pierwszej kolejności dla nowych abo a starym kazała dlugo, długo czekać ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariobalotelli Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 W ciągu kilku dni mają ten problem wyjaśnić, dlatego zaczekam do poniedziałku-wtorku. Inny dekoder nie wchodzi w grę. Wiem, że wczoraj mieli jeszcze taką możliwość. Dziś już nie ma opcji w systemie, żeby sprzedać Philipsa HD. Na pewno tego tak nie zostawię. Możliwość zakupu tego dekodera było istotnym czynnikiem w podjęciu decyzji o przedłużeniu umowy, dlatego sprawę pociągnę do końca, ale samo zamieszanie da mi wiele do myślenia na przyszłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebola1972 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Możliwość zakupu tego dekodera było istotnym czynnikiem w podjęciu decyzji o przedłużeniu umowy, dlatego sprawę pociągnę do końca, ale samo zamieszanie da mi wiele do myślenia na przyszłość. to samo i ja powiedziałem konsultantowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 ja napisałem maila do Cyfry, żeby Philipsa HD przysłali mi bezpośrednio do punktu to go sobie łaskawie odbiorę. Natomiast może istnieć problem techniczny w systemie sprzedaży Philipsa HD do MR, gdyż takiej możliwości z dniem 29.02.2012r po prostu już nie ma (system nie puszcza sprzedaży). Stąd problem mariobalotelli w punkcie. Na razie czekam na przysłanie mi aneksu CYFRA+POWRÓT. @djkubek - wątpię aby system się uwalił, po prostu Philipsy się fizycznie skończyły i Cyfra zablokowała możliwość ich sprzedaży. Resztki Philipsów, które zostały będą pewnie trzymane na wymianę gwarancyjną. Podobne problemy z Turbodekoderami miała również N, która umożliwiała przy przedłużaniu umowy wymianę a tych dekoderów fizycznie nie miała(tzn. miała w pierwszej kolejności dla nowych abo a starym kazała dlugo, długo czekać ) W regulaminie Akcji powrót będziesz miał napisane tylko tyle że: " ..możesz dodatkowo zakupić w ramach umowy sprzedazy, odpowiedni dekoder SD za cene 1 zł, lub dekoder HD za cene 149 zł." , oraz że masz na to czas "..do końca pierwszego pełnego m-ca Okresu minimalnego". Przynajmniej u mnie tak było napisane, a pożniej w 2 pełnym m-cu juz możesz nie dokupic w tej cenie dekodera i nie miec mozliwości dobrania Multiroomu. Ja bym juz wysłał takiego e-maila, o którym pisałem wyzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebola1972 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 ale ja nie chcę rezygnować z umowy... chce Philipsa HD. Ostatecznie się zgodzę na wynajem PHILIPSA PVR za 5zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Od dzisiaj zniknęły z ofert w systemie do MR Philipsy 6201 HD, więc już nie mamy mozliwości wydania tego dekodera za 149 zł Od jutra do MR tylko dekoder Philips PVR 250 za 5 zł/mies Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebola1972 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 no to chętnie wynajmę tego Philipsa a konsultant niech staje na uszach, żeby wywiązać się z obietnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Przychodzą do nas klienci, którym obiecano, że bedą mogli wymienić Sagemcoma HD na Philipsa 6201, oczywiście system nie przepuszcza takiej operacji, czego oni tam nie naobiecują przez telefon, żeby przedłużyć umowe, a potem tłumaczenie, że nie ma takiej możliwości spada na nas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebola1972 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Przecież nic nie stoi na przeszkodzie, żeby złotousty konsultant kupił na allegro Philipsa i mi go przysłał Zapłacę mu 149zł i będziemy kwita. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi