terracan1929 Opublikowano 31 Marca Udostępnij Opublikowano 31 Marca 3 godziny temu, mi-ro napisał(a): Od rana - "brak danych dla programu" 90% kanałów (Ultrabox4K ITCA) reset nic nie dał, odnowienie uprawnień też internet podłączony LAN coś/ktoś wie ? jak to wyleczyć ? To samo mam w Dualboxie. To chyba przez zamieszanie z przestawianiem zegarów.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mi-ro Opublikowano 31 Marca Udostępnij Opublikowano 31 Marca 36 minut temu, terracan1929 napisał(a): To samo mam w Dualboxie. To chyba przez zamieszanie z przestawianiem zegarów.... Ok, to też może być powód, tylko inni mają ten problem od m-cy u mnie, od dziś rana - poczekam do wtorku, ale nie odpuszczę jeśli to nie minie moim zdaniem to powód do reklamacji Thx tym wszystkim, którzy się odezwali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi