cyf-polsat Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Witam wszystkich użytkowników, Wypożyczyłem film "Monster" za 5 pln. Od 7 grudnia próbuję zapłacić poprzez przycisk "spłać", a następnie wybieram bank Pekao SA, mBank lub karta kredytowa. Obojętnie co wybiorę to wyświetla się napis "undefined". Dzwoniłem na infolinię i wg ich danych płatności elektroniczne działają. Dodam tylko że próbowałem na dwóch różnych komputerach i trzech przeglądarkach internetowych. Zastanawiające jest, że w zakładce nowości Polsat piszę, że "dopiero wprowadzi". Czy ktoś może potwierdzić, że płatności elektroniczne działają? A ja próbóje zapłacić za film w ICOK w VOD i jak już wybieram bank i naduszam zapłać pokazuje mi błąd-"undefined" o co kaman?to chwilowe?,miał ktoś coś takiego? Próbowałem przed chwilą zapłacić za VOD i mam niestety tak samo. Po wybraniu banku i kliknięciu na przycisk "Przejdź do płatności" wyświetlany jest tylko napis "undefined". Dziwne bo już raz korzystałem z VOD i wtedy nie było żadnych problemów ze spłatą przez iCOK. Płatności elektroniczne działają, bo kilka minut temu udało mi się opłacić pakiety za kolejny miesiąc. @Benton a Tobie w końcu zadziałało? Witam ponownie, Znalazłem takie coś w wątku viewtopic.php?f=7&t=2355 Dzwoniłem kolejny raz na infolinię i kolejny raz konsultant twierdzi że płatności elektroniczne działają, a problem leży po mojej stronie. Wysłałem pytanie przez formularz, zobaczymy co napiszą. Pozdrawiam, Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danan72 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Odpiszą Ci pewnie tak jak mnie: Szanowny Panie Dziękujemy za zgłoszenie problemu. Jednocześnie informuję, że obecnie Cyfrowy Polsat pracuje nad usunięciem usterki. Jednocześnie informuję, że obecnie opłaty za usługę VOD może Pan regulować na konto abonamentowe. Ja przelałem dzisiaj kasę na konto abonamentowe i jestem ciekaw czy VOD spłaci się automatycznie, czy znów będę musiał dzwonić? W każdym razie odpuszczę sobie już korzystanie z tej usługi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marc-79 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 U mnie e-Przelew działa, kupiłem film i zapłaciłem poprzez ING i filmik po chwili odblokowali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyf-polsat Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zrób tak: Jako sposób płatności za film VOD wybierz "portmonetka" i później z menu wybierz "moje zakupy VOD" i kliknij "spłać". Gwarantuję że się nie uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.