Marek76 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Pol roku temu szkodzila mi sie matryca w TV marki Lg. Poniewaz Matrycy nie umieli naprawic, LG 15.10.2009 roku wymienil mi go na nowy model LG LH 5000 . Niby nowy. Niestety telewizor ten padl po miesiacu. 9 12 wrucil z naprawy byl uszkodzony inwenter. Dzis padl znowu: po nacisnieciu pilita tel. przelacza sie mi tylko lampka na dole na niebiesko, ale ekran pozostaje ciemny... Wynika z tego ze znowu cos z zasilaniem. Dzwonilem do dobrego serwisu RTV w Wawie. Twierdza ze Lg wcisnelo mi felerny model. I zeby natychmiast im go zwrocic i zadac zwrotu pieniedzy poprzez urzad ochrony konsumentow. Co Wy mi radzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trtrtr Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Przeczytaj dokładnie (i to bardzo dokładnie) warunki gwarancji w karcie gwarancyjnej i informacje na ich stronie dotyczące udzielania gwarancji i sprawdź ile nieskutecznych napraw kwalifikuje sprzęt do wymiany lub zwrot pieniędzy, wtedy zadecydujesz a znając dokładnie wszystkie warunki nie będą mogli Cię tak łatwo zagiąć przykładowo podczas rozmowy telefonicznej i ustalaniu co dalej ze sprzętem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.