Skocz do zawartości
  • 0

Ustawienia anteny i tunera opticum ts 9600hd


grzala27
 Udostępnij

Pytanie

Witamna poczatku chialem powiedziec ze jestem zupelnie zielony w tej dziedzinie wiec prosze was o pomoc mam tuner jak w opisie i cyfre z multiroomem tuner ma soft pod cyfre ale nic w nim nie ustawialem antena zamontowana ale nie potrafie zlapas sygnalu pierwszy wskaznik pokazuje ze syg bdb a drugi nawet nie drgnie probowalem na tunerku z cyfry i tez nic nie wiem czy to wina ust tunera anteny czy to cos innego bede wdzieczny za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Gość Anonymous

Jak anteny jeszcze nie masz ustawionej to wina nieustawionej anteny. Jeśli sąsiedzi mają anteny satelitarne to spójrz jak ją mają ustawioną. Potem ustaw swoją podobnie, a następnie milimetr po milimetrze, a nawet mniej kręć antenę do momentu aż złapiesz sygnał. Próbuj może złapać sygnał na tunerze od Cyfry+, a następnie podłącz Opticuma. Antena musi być ustawiona w punkt inaczej możesz zapomnieć o sygnale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ok bede probowal nadal tak sasiedzi maja cyfre niby zerkalem ale nic to nie pomoglo w sumie to oni np mieszkaja na 4 a ja na 1 pietrze a przed nami jakies 60m jest blok chyba to nie ma nic wspolnego?? bo sasiad na dole ma n-ke i dziala ale ok bede walczyl dalej a jak nie to bede musial szukach jakiegos fachowca....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Bełchatów.. nie znam angielskiego niestety:(

 

Edycja:

juz wszystko gra wpadl kolega z takim bajerem podlaczyl chwila ustawien i dziala tunerek na ta chwile dziala super ale mam pytanko na hbo zwyklym nie ma liter a film po ang. leci na hbo hd jest tlumaczenie czy to jest normalen??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Kręcic w prawo i lewo? Azymut, no ok,... ale czy ktoś tu w ogóle wspomniał o elewacji????