Skocz do zawartości
  • 0

Splitter do Technisata Digit S2-CD


MateuszTNK
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Z góry mówię, że jestem początkujący jeśli chodzi o sprzęt satelitarny. Chciałbym podzielić TNK na 2 telewizory i tutaj pojawia się problem. Czy jest na rynku jakiś splitter, który da się podłączyć do tego dekodera? Dekoder ten jest specyficzny, gdyż wkłada się do niego małe karty SIM, dokładnie takie jak są w komórkach http://www.eltrox.pl/zdjecia/tvn/tvn_te ... gis2_2.jpg

 

Pomożecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Musiał byś kupić oprócz splittera dwa adaptery (gniazdo standardowej karty i na taśmie mała karta) do spliiterów wchodzi tylko duża karta, można jeszcze by ją uratować przez wklejenie do "ramki" z której była wyłamana bo jeśli nie masz skąd jej zdobyć to potzrebny następny adaptor. Zastanów się czy nie taniej kupić następną kartę z abonamentem opłaconym na cały rok (10 zł/mies jeśli opłacisz za cały rok + to co na starterze)i wpakować drugą kartę w drugi tuner bo niedość że impreza będzie cię kosztować ok 100 zł splitter przewodowy (300-400 zł bezprzewodowy) do tego 2 lub 3 adaptery po mniej więcej 60-80 zł, przewody, twój czas, głupi wygląd tunera z kablami odstającymi z boku, możliwe problemy z przechodzeniem uprawnień. Dla mnie rozwiązanie proste i skuteczne - kupić drugą kartę będzie taniej ładniej i bez kłopotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dużo łatwiej by było, gdyby sprzedać tego digisata i kupić 2 normalne tunery używki z czytnikami i wtedy bez problemu splitter przewodowy.

Więc znacznie korzystniej jest dokupić 1 tuner ( i tak potrzebny z czytnkiem uniwersalnym) , do tego konwerter twin , drugi kabel oraz wymiana technisata na drugi tuner z czytnikiem lub zabawa z przejściówkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0