Skocz do zawartości
  • 0

Ferguson Ariva 200 + Antena Corab 900 proszę o pomoc


rid
 Udostępnij

Pytanie

Witam,

Jestem laikiem w kwestii TV-sat, kupiłem TV Panasonica TH-42-pz80e, teraz potrzebuję tuner sat, bo kablówka u mnie na osiedlu jest tylko analogowa. Trochę poczytałem i znalazłem taki zestaw: Ferguson Ariva 200 + Antena Corab 900 biała + Konwerter GI-201 Platinum X. Co myślicie o takim zestawie pod C+ (chciałbym wykupić jakiś pakiet C+ z TV HD) i TnK. Całość wyjdzie około 600pln. Ma ktoś może jakiś inny pomysł na sprzęt do tej kwoty (zależy mi też na optycznym wyjściu dźwięku)..

Z góry dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Zestaw niezły choć konwerter możesz wziąć Monoblock twin np. Maximum P22 (jedno wejcie wolne gdybyś wziął tuner HD cyfry w promocji bez płacenia dzierżawy)i antenę Famaval 85LH wtedy dodatkowo będziesz mógł odbierać TVP HD, kartę cyfry umieścisz w czytniku uiwersalnym tnk raczej nie ma sensu bo wszystko co masz w c+ jest w tnk no chyba że chcesz odbierać dodatkowo zwykły n sport, wtedy najlepiej zakupić starter a potem zaplacić za cały rok z góry za tnk, wychodzi wtedy 10 zł a miesiąc z tym że potrzebny będzie ci wtedy moduł CAM Conax, np. Technisata model TechniCrypt Cx który dobrze działa z Fergusonami i łatwo się aktualizuje w nim firmware na kanale "STB Technisat" z Astry, Fergusona też bardzo łatwo po sciągnięciu firmware ze strony producenta zapomocą pendrive. W moduł można zainwestować (choć niekoniecznie) bo odpadnie ci problem przekładania karty. Chyba że przymierzasz sie do polsatu to wtedy zamiast Coanxa weźmiez moduł polsatu choć na razie na tym firmware w Arivie są czasem kłopoty ale myślę że Ferguson dopasuje oprogramowanie Arivy jak to zrobił w innych swoich modelach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0