Skocz do zawartości
  • 0

Porady dla początkującego


kubel
 Udostępnij

Pytanie

Witam wszystkich forumowiczów!

 

Planuję zakup telewizji na kartę i jakiegoś pakietu Cyfrowego Polsatu. Jaki sprzęt moglibyście mi polecić? Myślałem o dekoderze ferguson fk 7900 UCI. Tak naprawdę dopiero zaczynam swoją przygodę z telewizją satelitarną, więc jestem zielony w tym temacie. Mieszkam w domku jednorodzinnym. Proszę o podanie linków do instrukcji instalacji takiego zestawu. Czekam na propozycję.

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Na początku zastanówmy się, dlaczego chcesz mieć antenę satelitarną ? Nie satysfakcjonuje się oferta naziemna, a może uważasz, że za dużo płacisz za kablówkę? Na początek proponuję Telewizję Na Kartę - proste rozwiązanie i sprawdzisz, czy nie potrzebujesz przypadkiem lepszej oferty. Niektórzy po prostu "zadowoleni" są z podstawowych kanałów :-)

 

Polecam Ci, przeczytać podsumowanie ofert wszystkich platform poza TP.SA http://www.nowiny.pl/artykul.php?idr=66 ... &ida=47749

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Na początek poczytaj sobie ten dział.

Chcesz mieć dostęp do TNK i CP na jednym tunerze, więc wystarczy Ci jedna antena z pojedynczym konwerterem.

Podam Ci listę co musisz mieć, aby wszystko działało, np:

1. Antena.

2. Konwerter.

3. Kabel satelitarny - długości od anteny do miejsca, gdzie będzie stał tuner(najlepiej mieć go nieco więcej na zapas).

4. Złączki.

Narzędzia: :wink:

Wiertarka, klucz/e, śrubokręt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Oto prawidłowy link.

Tak kupuje się na metry. Dobra firma to Triset.

Złączki wystarczą dwie. Jeden kabel ma dwa końce, a jedna złączka jest na jeden koniec kabla, ale możesz kupić na wszelki wypadek jeszcze jedną. Przypuszczam, że specjalnie nie obciążą Twojego budżetu. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach