Wprawdzie rzecz dotyczy Echostara 717 z CP, ale ponieważ moje problemy mogą mieć źródło w innych elementach instalacji postanowiłem napisać do działu bardziej ogólnego. Otóż ostatnimi czasy mam problem z odbiorem CP na wspomnianym Echostarze - mam komunikat brak sygnału. Górny pasek (jak sądzę jakość) pokazuje 80% dolny 0%. Błąd w ustawieniu anteny jest wykluczony, jako że po podłączeniu dekoderów C+ (sygnał zielony między 4 i 5) i N nie ma żadnych problemów i da się oglądać programy z tych platform. Teraz pytanie: czy padł dekoder - co wydaje mi się bardziej prawdopodobne - czy np konwerter i wycina jakieś częstotliwości CP? Czy da się to w jakiś sposób zweryfikować przy pomocy dekoderów C+ i N? Konwerter to konwerter typu Twin - brak sygnału występuje na Echostarze przy obydwu wyjściach, zaś C+ i N działają OK niezależnie od wyjścia do którego podłączam dekodery. Zamierzam wypowiedzieć umowę CP (mam bezterminową na PF) i podpisać nową - czy Waszym zdaniem nowy dekoder CP nie będzie wykazywał podobnych objawów (obecny jest już po gwarancji i chyba nie opłaca się go reanimować w serwisie)?
Pytanie
lehardi
Witam!
Wprawdzie rzecz dotyczy Echostara 717 z CP, ale ponieważ moje problemy mogą mieć źródło w innych elementach instalacji postanowiłem napisać do działu bardziej ogólnego. Otóż ostatnimi czasy mam problem z odbiorem CP na wspomnianym Echostarze - mam komunikat brak sygnału. Górny pasek (jak sądzę jakość) pokazuje 80% dolny 0%. Błąd w ustawieniu anteny jest wykluczony, jako że po podłączeniu dekoderów C+ (sygnał zielony między 4 i 5) i N nie ma żadnych problemów i da się oglądać programy z tych platform. Teraz pytanie: czy padł dekoder - co wydaje mi się bardziej prawdopodobne - czy np konwerter i wycina jakieś częstotliwości CP? Czy da się to w jakiś sposób zweryfikować przy pomocy dekoderów C+ i N? Konwerter to konwerter typu Twin - brak sygnału występuje na Echostarze przy obydwu wyjściach, zaś C+ i N działają OK niezależnie od wyjścia do którego podłączam dekodery. Zamierzam wypowiedzieć umowę CP (mam bezterminową na PF) i podpisać nową - czy Waszym zdaniem nowy dekoder CP nie będzie wykazywał podobnych objawów (obecny jest już po gwarancji i chyba nie opłaca się go reanimować w serwisie)?
Pozdrawiam
--
LeHardi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.