Skocz do zawartości
  • 0

problem poczatkujacego.


blady88
 Udostępnij

Pytanie

witam.

Nie potrafie znalesc zadnych programow z podanych na listach na lamach tego forum, chodzi o programy niekodowane z satelity HotBird.

Ustawiam czestotliwosc i polaryzacje taka jaka jest podana i nic...., a w ogole nie wiem gdzie ustawic to co jest polaryzacji czli np. 27500 - 2/3.

Moze moj "zestaw" poprostu juz sie do niczego nie nadaje....

Poniewaz jestem kompletnym laikiem i nie wiem podanie jakich informacji moglo by pomoc Wam ewentualnie udzielic mi odpowiedzi napisze tylko ze zestaw jest firmy "comsat" a jedyne kanaly jakie udalo mi sie znalesc to DUNA (10.800 H) i TV5 MONDE EUROPE (11.318 V)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

A jest to tuner cyfrowy, czy analogowy :?:

 

Edit: Już chyba wiem, po wejściu na stronę i porównaniu tych parametrów, które podałeś, wychodzi na to, że jest to tuner analogowy, a na nim kanałów cyfrowych nie odbierzesz. I to z prostego powodu - nawet nie uda ci się wprowadzić takich parametrów, jak: FEC np. 3/4, SR (Symbol Rate) 27500 itp. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wiem ze głupio to wygląda:

A po czym to moge poznac (po jakims napisie czy cos...) bo zadnych papierow nie mam od tego zestawu.

A jesli analogowy to pozamiatnae juz rozumiem....?

PS. cos pisze na obudowie HI-FI stereo satelllite reaciver.

 

Edit:

sorki nie widzialem Twojej edycji przed napisaniem odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Sory ze znowu zawracam glowe, ale w ogole nie moge znalesc tej astry...

Moze poza czestotliwoscia i polaryzacja musze przestawic jeszcze jakis parametr z menu.

Myslalem juz ze moze poprostu nie ma juz tam zadnych analogowych kanalow ale skoro lista hotbirda jest aktualna to ta tez powinna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0