Skocz do zawartości
  • 0

instalacja anteny problem


granacik84
 Udostępnij

Pytanie

witam, proszę o wyrozumiałość w tej dziedzinie jestem początkującym.

ostatnio próbowałem zainstalować satelitkę 60-tkę (po taką odkopałem w piwnicy) i ożenić ją z tnk. W trakcie instalacji napotkałem problem z konwerterem widział tylko wybrane transpondery z hotbirda (z racji iż konwerter był stary i niepewny a tuner fta pożyczony zakupiłem własny globo 7300 i monoblocka Best hqdl 212). Jednak tutaj dopiero zaczęły się schody, konwerter nadal widzi tylko wybrane transpondery i tak np transponder 4 (10862V2200) przy poziomie 60% i jakości 50% na Astra 19,2E (antena w bloku na parterze ale przestrzeń do sygnału czysta) pozostałe transpondery poziom 60% i jakość 2%. a z hohtbirdem jeszcze gorzej sygnał w granicy 60% jakość 2%. Na tych częstotliwościach co odbieram 50% kanały idą bez zacięcia natomiast interesują mnie pozostałe transpondery a głównie hotbird, astre moge sobie podarować. Poniżej podaje ustawienia tunera w celu weryfikacji (sam sprzęt sprawny bo próbowałem u znajomego) kwestia chyba tylko ustawień. Ale to już moje domysły:

 

Astra 19,2E

typ konwertera : uniwersalny pierwsza częstotliwośc 9750, druga częstotliwośc 10600

DiseqC 1/2

pozycjoner wyłączony

0/12V włączone

polaryzacja auto

dzwięk włączony

zasilanie włączone

 

Na Hotbird 13E ustawienia takie same z wyjątkiem doseqc 2/2 ale mam jeszcz moścliwości 1-4/4, 1-8/2, 1-16/16

Dopiero teraz doczytalem ze monoblock jest dedkowany do talerza 80-90 choc tak jak pisze zależy mi głównie na hotbirdzie astre moge zupelnie olac. Jesli jest ktos kto mial podobne problemy a znalazl juz rozwiazanie prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Dokładnie... talerz "60" nie nadaje się do konwerterów typu monoblock. Potrzeba innej czaszy... 75-95cm.