aster Opublikowano 2 godziny temu Udostępnij Opublikowano 2 godziny temu 2 godziny temu, Arne Slot napisał(a): Tym razem musiałem, jednak, wysłać rachunek za prąd przez Strefę Klienta i też czekałem kilka dni, zanim uruchomili mi dostęp do CANAL+ Online na terenie całej Unii Europejskiej. Zwykle w ciągu dwóch dni wyrabiają się z tym, natomiast może też być pewne opóźnienie pomiędzy udostępnieniem dostępu na terenie UE a odzwierciedleniem tego faktu w panelu użytkownika, co może potrwać kolejny dzień czy dwa mimo iż dostęp już jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.