Skocz do zawartości
  • 0

Jaki sprzęt początkujący?


rzukus
 Udostępnij

Pytanie

Witam,

 

Na początku chcę zaznaczyć, że jestem amatorem i proszę o wyrozumiałość. Chcę przjść z telewizji kablowej na telewizję satelitarną. Mam w domu trzy telewizory. Chciałbym na nich uruchomić CYFRĘ + lub CYFROWY POLSAT. Dodam, że mieszkam na parterze w wieżowcu i otoczony plombą w kształcie litery "U" Czytałem coś tam na temat rozdzielania i wiem, że będzie mi potrzeby talerz 90cm, konwenter QUAD, Spllinter, oraz tyle tunerów ile odbiorników TV. Teraz mam pytanie odnośnie jakiej firmy i jakich czułościach. Ponieważ jestem amatorem to się na tym nie znam, a w sklepie wiadomo wcisną mi wszystko byle by sprzedać. Interesuje mnie telewizja HD z obsługą dźwięku 5.1. Dlatego prosił bym o propozycje od fachowców o jakiś zestaw na czasie:) Z góry będę wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

będziesz miał dobry odbiór na tym parterze?? sąsiedzi mają anteny pomontowane?

jeśli chcesz rozdzielać sygnał to tylko cyfra+; polsatu nie da się podzielić, ponieważ konkretne karty są przypisane na sztywno do konkretnych dekoderów; nie odpalisz karty polsatu w spliterze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Odbiór u mnie jest możliwy, tylko musze zrobić wysęgnik gdzieś na 1,5 m, więc z tym nie będę miał problemu. Pytałem sąsiadów czy nie mają problemów, nie narzekali. Co do Polsatu to jakoś to przeżyję;) Dzięki za informację tego nie wiedziałem. Tylko moim dalszym problemem jest dobranie odpowiedniego sprzętu, jaki konwenter? tuner? talerz? splinter? Każde urządzenie ma tyle danych, a ja nie wiem na co zwrócić szczególną uwagę. Czytałem, że z tunerami firmy Ferguson najlepiej się pracuje w Cyfrze. Co o nim sądzisz? Może polceisz mi jakiś sprawdzony model:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji